Zo spreek je Demi Moore toch ook uit?
Ze zijn natuurlijk eigenlijk allemaal ontzettend kut, maar dat is precies wat het zulke lekker trash-tv maakt
Neen het is eigenlijk DUH-mi Moore en De mi Lovato.
Prijs hangt toch ook vaak af van regio, op een marktje ergens voor een zeeuwse 4 euro. Maar zie ook 6 euro voor eentje en vind ik nog oké dus alles tussen 4 à 6 euro is acceptabel.
Ja daarom multiple choice!
Wat betekent 🫠
- ongeveer: Omg zo cute dat ik smelt
- ongeveer: heb ik/jij weer
- Iets anders
0 stemmers
Deze emoji is
- Positief
- Negatief
0 stemmers
Deze emoji is soort sarcasme
Als je bestelling 2 dagen vertraagd blijkt: “Super 🫠”
Als je je winterjas hebt opgeborgen en ineens weer gaat vriezen 🫠
Zo cute is gen z volgens mij. Voor mij is het “heb ik weer” ![]()
Ik vind hem zoals deze overkomen:
maar dan in een andere vorm en ietsje dramatischer.
@Jumpsuit heeft
ooit perfect gedefinieerd als “teleurgesteld maar niet verbaasd”. Heb je ook een definitie voor 🫠 toevallig?
Fuck my life
Is er een cultuur in jouw straat van wekelijks/vaak borrelen met buren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoorde dit vandaag van iemand en het lijkt me wel heel gezellig! Maar vrij uitzonderlijk
Nja cultuur… het is meer dit:
Meestal op vrijdagmiddag: Kinderen buiten spelen en de ouders aan de borrel in de zon. (Meeste kinderen nog te klein/jong om alleen buiten te laten spelen)
Ik heb engelengeduld maar ik word wel onzeker of het aan mij ligt dat iets niet verstaanbaar is ![]()
En moet ook zeggen dat zolang de andere partij niet geïrriteerd wordt dat ze mij niet verstaan ik prima geduldig blijf
Wij hebben wel meerdere buren waar we mee borrelen, maar geen straatfeest ofzo. In een nieuwbouwwijk zit je allemaal in dezelfde periode in hetzelfde schuitje, en als je ook nog in dezelfde leeftijdscategorie zit schept dat toch vaak een band. Dus wel meerdere buren waar we (tegelijkertijd als groep of apart) mee borrelen.
Niet zo vaak, maar met mooi weer ontstaat het wel regelmatig spontaan op straat/in de tuinen. De ene helft van de tijd vind ik het heel gezellig en de andere helft ongemakkelijk omdat ik wel buiten ben maar geen zin heb om aan te sluiten, haha.
Omdat ik een nieuwe verslaving heb: hou jij van Logic puzzles? Dus dat je 25 vakjes hebt bv en dan krijg je per vakje een hint en moet je alles zo volgen dat je verder kan zonder fouten te maken
- Nee dat vind ik kut
- Ja dat vind ik ook leuk
- Ik heb hier geen oordeel over
0 stemmers
Hou echt van dan moeten nadenken over de consequenties van als ik dit daar doe dan moet die daar etc
Waar kan je die maken dan? Nooit geprobeerd
Ja haha ik koop altijd van die puzzelboekjes voor op vakantie, voel ik me helemaal bejaard mee maar ik vind de moeilijkste soms nog best lastig. Dat je dan geen goede conclusie trekt en dat hele ding fout is.
Ik ging uit van die op papier in zo’n boekje, dat je al die namen wegstreept en uiteindelijk hou je Geert over
Ik bak daar niks van haha, volgens mij heten ze Logiquiz