Stel je persoonlijke vraag #58

Ja herkenbaar! Bij mij was het veel VVD of FVD en toen ik zei van stemmen jullie wel op een vrouw (tegen vrouwen)? Toen kreeg ik terug dat ze vrouwen daar niet capabel voor vinden en liever mannen aan de macht hebben.
Dussssss :zipper_mouth_face:

3 likes

What the f…

4 likes

Zeg dat ja.

Ik ga nog steeds met ze op vakantie, niet meer zo snel met zijn 3en, maar wel 1-op-1 met mn vader of moeder. Ook zijn mijn ouders in december mee geweest op vakantie met mijn gezin.

Vanaf mn 18e ongeveer ging ik ook zonder ze op vakantie, maar ook nog vaak genoeg mee.

1 like

Alle vier de mensen op mijn kamer bleken PvdA lid, haha! Gekookte aardappel sociaal democraten verzamelen :rose:

13 likes

Vanaf m’n 16e gingen m’n ouders door ziekte niet meer op vakantie. Toen ik 27 ofzo was ben ik wel een midweek met ze naar Berlijn gegaan om het in te halen. M’n broer en zus zijn wel tot 20+ met ze mee op vakantie gegaan. Maarja toen was ik nog jonger.

2 likes

We hebben het over bijna niets anders gehad, maar dat kan komen omdat we bij een gemeente werken haha

4 likes

Als je een broek aandoet, welke broekspijp doe je dan eerst aan?

• Links
  • Rechts
  • Weet ik niet zonder nu een broek aan te trekken
  • Ik heb geen broeken / benen / anders

0 stemmers

Dat wisselt echt per dag

2 likes

ja same! ik ben 31 en ga ook nog wel eens ergens heen met mijn ouders. nog vaker zonder elkaar maar het is niet opeens definitief gestopt ofzo

3 likes

Ik neem inmiddels mn ouders mee op vakantie :smiling_face_with_three_hearts: vind dat toch zo heerlijk om ze iets terug te kunnen geven en zij vinden het ook helemaal leuk gelukkig

8 likes

Je favo Mormon Wife:

• Taylor
  • Whitney
  • Mayci
  • Layla
  • Jessi
  • Mikayla
  • Demi
  • Jen
  • Miranda
  • Who?

0 stemmers

En je minst favo?

• Taylor
  • Whitney
  • Mayci
  • Layla
  • Jessi
  • Mikayla
  • Demi
  • Jen
  • Miranda
  • Again, who?

0 stemmers

1 like

Zou het hierbij uitmaken of je links of rechts bent? Ik ben links en doe eerst rechts, vraag me af of dat bij meer mensen zo is (of andersom als je rechts bent dus).

2 likes

Bedoel je met de tweede poll wie je t minst leuk vind?:joy:

1 like

Ja :sweat_smile:

3 likes

Ik vond Whitney het kutst maar ik zag vanochtend die video van Taylor uit 2023 waarin ze krukken van metaal naar Dakota gooit waar haar kind gewoon bij is en nu is het Taylor geworden

(Moet het laatste seizoen nog wel zien trouwens)

1 like

Ik ben links en doe eerst links (ook met schoenen)

3 likes

Ik andersom inderdaad, rechts en rechts eerst

6 likes

Ik vind jen het kutst maar de uitspraak van de naam demi vind ik echt helemaal kut: de mi ipv deemie

1 like

Wat vind je een goede/normale prijs voor een oester per stuk in een restaurant?

• 2 euro
  • 3 euro
  • 4 euro
  • 5 euro
  • 6 euro
  • 7 euro
  • 8 euro
  • Geen idee

0 stemmers

1 like