Ik word hier ook focking kwaad van hoor aub
Maarja ik heb
borderline
dus mijn agressie regulatie is sowieso matig
Ik snap wel dat je heel boos en geïrriteerd bent! Dat was ik ook vaak op mijn ex als hij iets had opgegeten wat ‘van mij’ was en waar ik me op had verheugd. Ik zou alleen niet zijn kussen naar beneden brengen. Maar ik snap je irritatie heel goed.
Ja ik ben wel intern boos. Ik heb geen ruzie gemaakt of geschreeuwd. Ik zei alleen als ik nu naar de koelkast loop en hij is echt weg ga ik naar boven. Want ik dacht dat hij een grapje maakte.
Snap ik! Goed van je dat je niet geëscaleerd bent
Als je in de woonkamer zit, dan heb je de woonkamerdeur
- Open
- Dicht
0 stemmers
Ik ben dus echt team dicht, word er zo onrustig van als hij openstaat. Minder geborgen en alsof er elk moment iemand kan binnenlopen of weggaan. Maar was gisteravond op bezoek bij iemand die ‘m de hele avond open liet staan ![]()
Maar niet omdat ik het naar vindt maar omdat mijn vader altijd vroeger zei “we stoken niet voor de hele wereld!!”. In de zomer heb ik hem vaak wel open staan
Haha grappig, mijn ouders zeiden: “ben je in de kerk geboren ofzo?!”
Maar nee hier ook deur dicht, vooral als de verwarming aangaat. Maar in de zomer eigenlijk ook, tenzij het moet afkoelen/doorluchten, dan gaan alle deuren en ramen open.
Ik heb geen woonkamerdeur
Dicht sinds ik een huis woon zonder centrale verwarming
Haha mijn vader zei altijd “we stoken niet voor de vogeltjes”. Ik heb hem in de herfst en winter dicht en in de lente en zomer vaak open.
Dicht als de kachel aan staan.
Open als er bezoek is e.d. zodat de katten naar boven kunnen vluchten.
Winter dicht en zomer open
Het liefst dicht maar door mn kat die niet kan kiezen vaak open anders staat ze om de twee minuten bij die deur
Open, zodat de katten door het hele huis kunnen spelen.
Per paar aan zo’n octopus van IKEA
Vind het ook makkelijker met die kleine kindersokken en als het opeens gaat regenen kun je ze in een keer binnen hangen.
Ok ik heb even een dilemma. Ik ben een paar maanden geleden verhuisd naar een klein appartementencomplex (totaal 20 woningen oid) met balkon. Het is zo’n vrij balkon dus ik kan buren beneden zien zitten.
Nu heb ik een buurman een verdieping lager die nu voor de 2e keer in 2-3 weken een mini barbecue aanzet op zn balkon als verwarming. Dat geeft echt een gigantische rooklucht die door het ventilatierooster heen komt. Dus ik moet echt alles dichthouden anders stinkt mn hele huis.
Wat vind jij hiervan?
- Prima toch
- Heel af en toe een keertje is ok maar niet echt chill
- Echt niet ok, hou rekening met je buren
0 stemmers
Zou je er iets van zeggen?
- Nee, zoiets hoort er een beetje bij als je in een appartementencomplex woont.
- Nee, zou ik niet durven, misschien is dit gewoon normaal hier.
- Ja, ik zou aanbellen.
- Ja, ik zou ze roepen via het balkon.
0 stemmers
Huidige situatie:
Vorige keer me lopen opwinden maar niks gezegd.
Nu was ik op mn balkon dus ik heb geprobeerd hun aandacht te trekken (‘Buurman? Hallo! Hierboven!’) maar ze hoorden me niet
of negeerde me haha. Maar nu voelt t zo overdreven om helemaal naar beneden te lopen en aan te bellen
misschien doen ze dit al jaren en ben ik echt een zeikwijf
Ik vind barbecuen op een balkon echt aso en gevaarlijk dus zou er wel wat van zeggen
Ik vind aanbellen juist laagdrempeliger dan ‘schreeuwen’ vanaf je balkon. Als je aanbelt kun je ook een normaal gesprek voeren toch? Ipv over en weer staan roepen naar elkaar.
Oh ja vind ik ook hoor, maar ik had gehoopt dat ie me met alleen een ‘hoi!’ al zou zien en horen en dat je makkelijk een gesprek kon hebben. Wist niet dat de akoestiek zo slecht was, dus toen heb ik t opgegeven, was ook niet van plan over en weer te schreeuwen haha
Mn twijfel zit m dus vooral in: dit doen ze vaker, blijkbaar heeft niemand van de buren er iets van gezegd, dus misschien is dit gewoon hoe t hier gaat ofzo ![]()