Stel je persoonlijke vraag #58

Lees alleen de Lidl folder en kijk in de ah app wat der die week in de aanbieding is. Verder nooit.

4 likes

Het hangt er voor mij ook vanaf om hoeveel geld het gaat. Zelf als ik bijvoorbeeld een koffietje voorschiet ga ik daar geen tikkie voor sturen, ook al zegt die andere persoon stuur maar een tikkie. En iemand die meerijdt en een frietje is ook niet een gigantisch bedrag, dus misschien denkt die persoon ook wel gewoon: laat maar. Dus ik zou ook zeker er dan niet de hele tijd op blijven aandringen (na 1 of 2 reminders), dat is ook irritant. Je kunt ook gewoon de volgende keer het initiatief nemen om te betalen. Als ik een tikkie krijg betaal ik die uiteraard wel gewoon, hoe lang geleden het ook is.

3 likes

Ik krijg ze zelf niet in de bus maar mijn moeder wel, vind het heel gezellig om ze door te bladeren als ik daar ben, haha.

4 likes

Oh ja wij hebben geen Lidl dus die kijk ik nog wel eens online haha (echt tijden gewacht tot hun ventilatoren weer online kwamen bijvoorbeeld) Ik weet niet het heeft ook iets van vroeger ofzo, beetje bladeren in die folders

4 likes

Ik krijg ze niet maar als ze ergens liggen vind ik het wel leuk

2 likes

Ik ook, ik kom niet bij andere supermarkten dus bekijk die aanbiedingen niet. Krijg wel de nieuwsbrief van de Groenteboer maar dat is meer omdat die een hele gezellig nieuwsbrief heeft met allemaal cartoon fruit en groente wezens.

5 likes

Maar wat vind je hier irritant aan? Komt het je financieel dan niet meer uit oid? Ik vind een maand niet eens zo heel lang geleden eigenlijk

5 likes

Een collega stopt haar mobiel standaard in haar bh/decolleté. Zeg je er wat van?

• Nee, boeiend
  • Nee, maar ik vind het niet professioneel/de manager moet er iets van zeggen
  • Ja

0 stemmers

1 like

Je partner wil in het weekend dat jij jarig bent een weekend weg met z’n vrienden. Vind je dat erg?

• Ja tuurlijk
  • Mwoah niet heel leuk maar oke
  • Nee boeiend

0 stemmers

1 like

Ligt eraan waar je werkt? Zou in mijn beroep echt niet gepast zijn en ook onhygiënisch.

2 likes

Ja, maar we werken in een winkel (dus officieel sowieso geen telefoon op de vloer maar ben ik verder niet moeilijk in) en ben de manager :slight_smile:

Als het op kantoor is zonder klantcontact boeit het me niet

2 likes

Ik was gisteren met mijn vriend bij mc donalds. Hij at een cheesecake. Ik wilde daar ook wat van, maar hij had hem in 3 happen op. Toen ik zei van hey ik wilde ook wat, kocht hij voor mij een nieuwe. Ik heb toen 1 hap genomen, zat vol en heb hem toen mee naar huis genomen. Ook omdat ik 2 dagen ziek ben geweest, bijna niks had kunnen eten; dus wilde me niet helemaal ziek eten.

Gisteravond wilde ik die gaan opeten maar toen kwam hij thuis met een bakje b&j, dat ik niet lekker vond maar oke vond het wel lief dus at die.

Nu zei ik net ‘oh nu ga ik eindelijk die cheesecake eten’. Heeft hij hem vanmiddag opgegeten.

Ik ben dus echt heel erg boos nu. We waren een film aan het kijken en ik ben boos naar boven gegaan. Zou het liefst zijn kussen naar beneden brengen en dan kan ie op de bank slapen.

Is dat overdreven?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik ben heel specifiek met eten en dat weet mijn vriend. Zijn argument was nu dat hij donuts heeft gekocht.

2 likes

Ik word hier ook focking kwaad van hoor aub
Maarja ik heb :sparkles:borderline :sparkles: dus mijn agressie regulatie is sowieso matig

3 likes

Ik snap wel dat je heel boos en geïrriteerd bent! Dat was ik ook vaak op mijn ex als hij iets had opgegeten wat ‘van mij’ was en waar ik me op had verheugd. Ik zou alleen niet zijn kussen naar beneden brengen. Maar ik snap je irritatie heel goed.

13 likes

Ja ik ben wel intern boos. Ik heb geen ruzie gemaakt of geschreeuwd. Ik zei alleen als ik nu naar de koelkast loop en hij is echt weg ga ik naar boven. Want ik dacht dat hij een grapje maakte.

10 likes

Snap ik! Goed van je dat je niet geëscaleerd bent

3 likes

Als je in de woonkamer zit, dan heb je de woonkamerdeur

• Open
  • Dicht

0 stemmers

Ik ben dus echt team dicht, word er zo onrustig van als hij openstaat. Minder geborgen en alsof er elk moment iemand kan binnenlopen of weggaan. Maar was gisteravond op bezoek bij iemand die ‘m de hele avond open liet staan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Maar niet omdat ik het naar vindt maar omdat mijn vader altijd vroeger zei “we stoken niet voor de hele wereld!!”. In de zomer heb ik hem vaak wel open staan

21 likes

Haha grappig, mijn ouders zeiden: “ben je in de kerk geboren ofzo?!”

Maar nee hier ook deur dicht, vooral als de verwarming aangaat. Maar in de zomer eigenlijk ook, tenzij het moet afkoelen/doorluchten, dan gaan alle deuren en ramen open.

5 likes

Ik heb geen woonkamerdeur

10 likes