Ben op vakantie, het is hier de hele tijd al rond de 35+ graden en op de heenweg kwamen we erachter dan onze airco kapot was. Was écht echt echt niet te doen, ook niet voor tien minuten. Heb echt jankend en in paniek langs de weg gestaan. Het is nu gelukkig gefixt hier bij een garage want weet niet hoe ik het anders had moeten overleven. Je stelt je echt niet aan, airco in de auto is praktisch een levensbehoefte met deze temperaturen. Ook gewoon gevaarlijk die hitte voor je alertheid etc. Laat je ex maar praten ![]()
Nee, maar ik ben briljant in het krijgen van zonnesteken. Daarnaast wil je ook niet dat je kinderen 45 minuten in een loeihete auto zitten
Ik heb om 13.00 uur 30 min gereden, met airco, nou die trok het niet en het was echt onaangenaam. Ik moest naar een uitvaart dus geen keuze maar je stelt je echt niet aan
Mijn kinderen hoeven er niet in, die hoeven pas dinsdag weer in de auto, dus die vlieger gaat niet op. Het gaat puur om mezelf.
Ik heb ja gestemd maar heb nog nooit een auto met airco gehad (en mijn ouders ook niet) dus ben wel redelijk gewend aan hete auto’s, ook met vakanties in Spanje/Portugal enzo, en weet dat ik het zelf altijd prima trek met de ramen open. Ik zou het zelf alleen niet doen als er kans zou zijn op file, want stilstaan in dit weer is wel echt kut. Maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het gewoon niet doen natuurlijk, laat je ex maar lekker lullen
Door de koffie roeren zou ik echt zonde vinden, dan roer je toch juist de textuur kapot?
Ja dit, met alle ramen open kan het echt heeerlijk zijn. Maar ik had net een Uber met een kapotte airco, was maar iets meer dan een kwartier en ik ging echt kapot bij alle stukken met een stoplicht haha.
Dus zou er voor mij afhangen hoe erg je kan doorrijden en eerlijk, met dit weer is het wel gewoon een heel legitieme reden om het wel kut te vinden. Hij is gewoon een sukkel.
Ja mijn airco is ook stuk maar ben binnendoor gereden zodat de ramen open konden en ik niet in een file terecht kon komen. Prima te doen.
Ik heb ook nooit airco gehad, dus niet aan gewend.
Gistermiddag moest ik rijden, toen heb ik een uurtje van tevoren even alle ramen open gezet, en daarna met open ramen gereden, dat ging prima.
Straks weer.
Jouw ex grijpt alles aan om je naar beneden te halen of belachelijk te maken dus zijn mening heeft 0,0 waarde. Doe wat voor jou goed voelt!
Met dit weer? Zou niet moeten rijden vind ik!
Niet relevant wat hier na komt
Nu eten laten bezorgen
- Is teringaso
- Kan wel
- Kan alleen als je zeker weet dat de bezorging in een auto met airco komt
0 stemmers
Zelfs al hebben de bezorgers airco, ze krijgen iedere keer een klap van de hitte wanneer ze de auto uitstappen
Is tering aso maar mijn oververhitte hoofd heeft daar niet aan gedacht en al besteld ![]()
ik ga even nog meer fooi klaar leggen
Heb jij bruine ogen of groen/blauwe.
- Bruin
- Blauw/groen/grijs/bladibla
0 stemmers
Groen/blauw valt gewoon onder hetzelfde dna gezien.
Hij zei het toen hij aan kwam rijden of we het erg vonden, maar ik vond het vooral heel zielig voor hem. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij het niet voor z’n lol doet en ook gewoon z’n geld moet verdienen want anders doe je dat niet voor je plezier lijkt me.
Ja! Zuid Afrika. Zowel omdat het familie reis was (Alain familie zien) als de natuur, dieren, en we waren als gezin met de kinderen en de “vibe” was gewoon 24/7 fantastisch? Geen ruzies tussen de kinderen, 0,0 gedoe, alles was gewoon fantastisch ![]()
Meerdere vakanties maar dat waren geen verre reizen met enorm bijzondere natuur ofzo. Geen safaris of jungles of palmboomstranden in mijn herinnering.
Vooral het gevoel wat ik had komt regelmatig naar boven: ze dragen allemaal iets van me sterk voelen. Trots (en ik ben niet zo vaak trots op mezelf). Een start van een mentale ontwikkeling. Ik voelde me fysiek sterk. Ondanks “tegenslagen” die ik zelf moest oplossen er fijn uitkomen. Het lukte me om te luisteren naar mijn lichaam/gevoel.
Ik denk graag terug aan die vakanties. Er komen ook een paar weekendjes weg in NL in mijn hoofd.
Er zijn plekken geweest die misschien objectief gezien mooier waren, maar als die vakanties gepaard gingen met veel stress of ruzie, dan denk ik er toch minder graag aan terug.
Even een lifehack: gewoon een raam aan de achterkant openen en vervolgens het portier schuin tegenover een paar keer snel openen en sluiten. Is je auto binnen 1 minuut afgekoeld (niet ter vervanging van airco, maar dit werkt mega goed als je auto veel warmer is dan de buitenlucht).