Stel je persoonlijke vraag #59

De meeste dingen die moeten gebeuren vind ik stom. Alles ok met je katje?

Ja een rubberen wasmand/teil liet ik vollopen tot aan zo’n 40 liter water. Toen probeerde ik dat ding op te tillen. :clown_face:

1 like

Plantjes gekocht bij de kweker. Mn bestelling stond al 2 weken klaar en ik kan de komende dagen ook niet, dus dan maar vanmorgen op pad.
Die plantjes staan nu wel binnen in de schaduw te wachten tot maandag

1 like

costa rica om de natuur en dat was voor het eerst (en laatst) dat ik op een palmboomstrandansichtkaart was, maar ik denk er eigenlijk het meeste aan terug omdat we daar elke avond gedanst hebben, aan de westkust (latijns amerikaans, veel reggaeton, salsa, bachata etc) en de oostkust (caribisch, veel reggae/dancehall/etc). ik mis het zo om vooral in de zomer gewoon elke dag de mogelijkheid te hebben om ergens aan of op het strand te gaan dansen op dit soort muziek en elke zomeravond of wintermiddag als ik denk ik wil dansen, en dat is best heel regelmatig, en er valt weer eens niets te dansen of alleen in andere steden of heel laat in donkere clubs met kunststof vloeren denk ik met weemoed terug. ik voelde me zo gelukkig daar.

7 likes

Volgende week echo van haar buikje want ze blijft regelmatig gal overgeven :slightly_frowning_face:

Strijken op de heetste stand op een hete zolder. Niet om kreukels uit kleren te krijgen hoor, maar voor m’n omahobby, niet te stoppen :heart_on_fire:

2 likes

Groot zwembad met de mond opgeblazen :sob::sob::sob::sob:

Verhuizen en een vloer leggen :sob::sob: gelukkig niet dit jaar

Heb jij vandaag een bruiloft?

  • Nee gelukkig niet zeg
  • Ja
  • Ja ik ga nl zelf trouwen

0 stemmers

Ik moet denken aan een bruiloft die ik had in 2017, tijdens de ceremonie 's ochtends was het al kapot warm en die hitte was lang niet zoals nu. Vind het zielig als mensen vandaag hun bruiloft hebben.

Zal door de “mooie” datum komen, maar ik hoorde om me heen wel heel veel dat mensen vandaag een bruiloft hadden!

1 like

Een collega van mijn man trouwt vandaag en het hele team is uitgenodigd als avondgast. Volgens de voorspellingen is het hier dan nog steeds 35-37 graden 🫠

Vanochtend in de kas tomatenplanten gediefd, was echt een slecht idee en het was toen nog niet eens zo warm als nu :sob:

Ik ken 3 mensen die een bruiloft hebben vandaag. Iig geen regen op de foto’s :sweat_smile:

1 like

ach jeetje wat kut als je dan mooie make up op wil en je haar mooi, alles smelt meteen weg joh

3 likes

Morgen wel :sweat_smile: gelukkig geen lange dag

1 like

Ja verdomme, had de make-up van m’n bruid echt zo mooi gedaan (al zeg ik t zelf), was er echt super blij mee en na een half uur was t al gesmolten. :skull:

2 likes

Ja sameeee :sob:. Elektrische pomp en handpomp wilden bij mij niet lukken.

1 like

Ik ben geopereerd :weary:

1 like

Voor de mensen die wel eens cappuccino drinken, hoe doe je dit?

  • Ik roer de melk door de koffie en drink het op
  • Ik laat het schuim er bovenop en drink het samen op. Overgebleven melk laat ik liggen.
  • De tweede optie en ik lepel dan het laatste beetje melk op
  • Anders

0 stemmers

1 like

Zouden jullie nu, met buiten 38 graden, een rit van 45 minuten gaan maken in een auto zonder airco die de hele middag in de zon heeft gestaan?

  • Ja zou ik doen.
  • Nee zou ik niet doen.

0 stemmers

Context

De airco in mijn auto is kapot kwam ik net achter en ik moest zo eigenlijk 45 minuten gaan rijden naar het huis van mijn ex omdat het mijn weekend met de kinderen is. Gelukkig komen de ouders van mijn ex een paar uurtjes oppassen zodat ik vanavond kan gaan rijden want ik durf nu gewoon niet de weg op voor 45 minuten in een auto zonder airco die de hele middag in de zon heeft gestaan (Gelderland/Brabant dus het is hier nu 38 graden). Mijn ex vond me een aansteller en zei dat het prima kon dus dat zit nu toch ergens in mijn hoofd :confounded:

1 like