Dat is winterpostelein dan denk ik hè? Beetje zoals andijvie bereiden?
Ja dat had ik ook al voorbij zien komen! Misschien maak ik er morgen nog wel een als ik zin heb
Ohhh jaaa vorig jaar er die nacht uitgeweest en buiten gelegen en gewenst dat ik die maand zwanger zou zijn ![]()
Die baby ligt al 4 maanden naast me inmiddels 🩷
Ik las porselein ![]()
Ja inderdaad. Haha ik weet nu ook weer waarom ik met dag abonnement gestopt ben. Het was winter en het was echt kool, bieten, wortels en knollen. Daar was ik wel snel klaar mee ![]()
Gewone postelein is ook lekker en haal ik weleens op de markt.
Ik heb een abonnement op Boerschappen. Ik heb nu de maaltijdbox (3 recepten met alle ingredienten) maar je hebt ook andere boxen zoals een fruit- of groentenbox. De groenten, het fruit en evt zuivel is allemaal lokaal, seizoensgebonden en duurzaam en/of regeneratief. En dan krijg je dus ook groenten zoals (zomer)postelein. Echt heel leuk!
@SleepingBeauty had jij ook boerschappen? Ik heb het nog niet in de winter gehad maar dacht deze week nog aan veel paddenstoelen in de herfst en kool in de winter idd ![]()
Dit is in de meeste gevallen onzin hoor, keep snacking
Nee ik had van een lokale bioboer die in de regio pakketten doet. Maar dit klinkt ook interessant.
Oooh is het weer, dan weet ik wat ik zaterdag eet als ik alleen eet. Vind postelein zo ontzettend lekker, dus blij als het weer is.
Doordat het de laatste dagen bijna alleen maar over die zonsverduistering ging, heb ik er geen zin meer in.
Zomerpostelein is op die manier ook lekker hoor! Gewoon door je aardappelpuree heen roeren en dan heb je een lekker bijgerecht.
Heb jij een eclipsbril in huis? Ik niet op tijd besteld krijg nu toch een beetje fomo
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb ook fomo ![]()

- Tiener me was in SHOCK
- Wat is dit in hemelsnaam
0 stemmers
Laatste scène van The Hills waar duidelijk werd dat alles gescript was
Ik wist wel dat het gescript was, ik was meer in shock dat ze dat zelf ook toegaven
Ik had toen ook al dat boek van Lauren gelezen denk ik (LA Candy)
Je had ook dat alternatieve einde met Lauren en Brody! Ik wil zo vaak The Hills quoten, maar mijn vrienden zijn allemaal gecultureerd en keken dat niet ![]()
Keek je The Hills?
- Ja
- Nee
- Homeboy wore combat boots to the beach
0 stemmers
Laguna Beach?
- Ja
- Nee
- Stephaaaaaan
0 stemmers
Thuis op mn vaders computer en dan met mn vriendin tegelijk op play drukken zodat we via msn erover konden praten. Later idem met Made in Chelsea! En die spin off met Whitney… hoe heette dat ook alweer?
The City!