Nee, dat snap ik! Ik bedoelde er vooral mee te zeggen dat de enige optie qua reconstructie niet alleen meer is om kunststof in je lichaam te stoppen.
Oh zo, haha sorry ik was ook wel fel misschien ![]()
Maar idd je hebt gelijk
Ja dat is zeker waar hoor. Mee eens.
Geen nep borsten, wel nepborsten.
Neptieten hou ik niet zo van, tieten vind ik gewoon geen geweldig woord.
Ga jij GTA 6 spelen?
- Nee
- Misschien ooit een keer
- Ja!!
0 stemmers
Wij gaan hier een nieuwe tv en een playstation voor kopen dus blijkbaar wel ![]()
Zodra de prijs daalt.
2030 dus?
Mn vriend kan niet wachten ![]()
Hahaha mijn vriend gaat hier ook speciaal een playstation voor kopen. Ik ben niet zoān gamer, maar heb wel zin om een paar uurtjes gta te spelen!
Zodra het voor pc uitgebracht wordt, aka een jaar na de meute en hype
Mja ik weiger echt om hiervoor speciaal een playstation te kopen.
Hoelang doe jij over een goede hoge staart maken?
- <30 sec
- 1/2 min
- 3/4 min
- 5 min
- 10 min
- Lukt me nooit want haar niet lang genoeg
- Lukt me nooit want mijn haarskills zijn 0
0 stemmers
Ik doe altijd 10 pogingen en er blijven altijd overal bobbels oid zitten
Maar ik doe geen sleek staart of hoe je dat zegt? Gewoon een hoge, speelse(?) staart met plukjes die vanzelf los vallen. Daar zit echt 0 moeite in
Ligt eraan. ās Ochtends inderdaad hetzelfde als jij. Meerdere pogingen, overal bobbels of plukken die er niet horen. Eigenlijk gewoon net niet.
ās Avonds of als ik thuiskom en even snel mijn haar omhoog doe kan ik het ineens wel ![]()
Maar je weet helemaal niet waarom iemand implantaten heeft. Misschien heeft diegene wel borstkanker gehad of is diegene een trans vrouw. Ik vind het wel heel denigrerend en ben verbaasd dat zou weinig mensen het met me eens zijn
Eens dat het wellicht slecht is voor je gezondheid en dat veel mensen het doen om te voldoen aan een schoonheidsideaal, maar wiens schuld is dat? Ik vind het dan alsnog stom om zo denigrerend over iemands lichaam te praten. āNeptietenā klinkt toch gewoon dom
Daarbij kun je iemands ingrepen afkeuren zonder woorden te gebruiken als āneptietenā of āopgespoten lippenā
ik ben letterlijk al slecht in een haarclip indoen
Dan zit mān haar altijd op zān best!
Waren jullie ook lid van die hyves pagina? ![]()
Ik zat het ook met verbazing te lezen.
Ik zit momenteel in het proces om uit te zoeken of ik het borstkanker gen heb geĆ«rfd met alle potentiĆ«le gevolgen van dien. Ik ben pas in de dertig en denk dat ik dan heel blij ben als ik naast al die ellende toch āneptietenā kan krijgen. Een (gebreid) alternatief is leuk voor sommigen maar gaat voorbij aan alle praktische en psychologische aspecten van geen borsten meer hebben. Ik heb dat bij mijn moeder gezien en die was heel blij toen ze uiteindelijk een reconstructie kreeg: geen gedoe met zwemmen, kleren kopen, in de sauna (hoewel iedereen alsnog staart omdat ze geen tepel heeft maar een litteken op 1 borstā¦) ect. Dat geldt heus niet voor iedereen (mijn schoonmoeder was ongeveer even oud maar geeft niets om dr looks en outfits dus is helemaal prima met een platte borst) en je moet ook zeker de optie krijgen om geen implantaten te willen, maar voor veel mensen zijn implantaten inderdaad wel fijn.
(Sorry maar merk dat ik het me echt aantrek want het is momenteel een groot ding in mijn hoofd en dat er hier dan zo casual over gedaan wordt raakt me).
Het ging om onnodige ingrepen in een gezond lichaam, ik heb niks gezegd over restauratie van borsten na borstkanker, dat vind ik iets heel anders.