Op dit forum moet je altijd overal een disclaimer bij zetten…
Idd het ging over overduidelijke implantaten die geplaatst waren voor de ‘mooi’ niet over iemand met borstkanker of transpersoon. Dit was gewoon iemand die behoorlijk aan zichzelf had laten sleutelen en dan vind ik het echt gewoon neptieten hoor. (Ging over b&b vol liefde toch?)
Waarom altijd die uitzonderingen en àlles persoonlijk betrekken?
Ik merk dat ik dat soms echt vermoeiend vind. Maar ik zal wel een zure boomer zijn.
Maar het is toch niet aan jou om te bepalen wanneer plastische chirurgie nodig of onnodig is? En zelfs als je daar een mening over hebt, is dat nog geen reden om iemands borsten als ‘neptieten’ aan te duiden. Dat draagt echt helemaal niets bij aan het niet-normaliseren van plastische chirurgie. Je doet gewoon lelijk over andermans lichaam
Overigens ging het hierboven wel over reconstructie na borstkanker, al was jij misschien niet degene die daarover begon.
@SleepingBeauty waarom heb je zoveel behoefte om ‘gewoon’ iets lelijks te zeggen over het lichaam van een andere vrouw? Ik begrijp dat echt niet. En voor iemand er mee komt; ‘neptieten’ is geen neutrale uitdrukking. Daarbij weet jij niet waarom zij die ingrepen heeft laten doen. Jij neemt aan dat ze voor de mooi aan zichzelf heeft laten sleutelen, maar tenzij je het haar gevraagd hebt zou ik dat gewoon niet zomaar aannemen
Niet normaliseren/romantiseren bereik je echt niet door zulke woorden te gebruiken. Kom op zeg ![]()
Je mag tegenwoordig ook niets meer zeggen.
Groetjes van iemand met neptieten
Ondertussen vraag ik me af hoe vaak je het überhaupt over andermans borsten moet hebben
Kim there’s people that are dying
Ja ik wil soms wel iets lelijks over iemand zeggen sorry. En dat zeg ik echt niet over alle vrouwen met implantaten.
Maar als iemand zoveel plastische chirurgie aan zichzelf heeft laten doen vind ik dat ik kan zeggen dat ik het lelijk vind. Het is niet dat je ermee geboren bent hè? Als iemand een lelijke broek koopt kan ik daar ook iets van vinden. Als iemand zichzelf cup G aan laat meten, terwijl ze gewoon prima borsten had en allerlei fillers neemt en ik weet niet hoeveel mm in haar lippen heeft laten spuiten vind ik dat gewoon aartslelijk. Dat heeft niks met normaliseren te maken. En is imo ook totaal iets anders dan een transeksuele vrouw die siliconenborsten heeft.
Gezondheidswaarschuwing op een fles wijn
- Betuttelend
- Alleen maar goed
0 stemmers
Een burgemeester die ook kabouter plop is
- Alleen in België
- Kan gewoon
0 stemmers
Omg is hij echt een 4 real burgemeester hahahahah
Vind de overige maatregelen die ze noemen wel wat voor te zeggen. Maar die waarschuwingsteksten vind ik met bijna alles betuttelend.
Zelensky but make him Belgisch
Je maakt het niet beter schat
Cup G zegt echt helemaal niks over hoe groot borsten zijn
Lieffie ik kan niet wachten op mn nep tieten
Ze gaan een hoop geld kosten dus ik ga ermee pronken ook en please noem ze nep want dst zijn ze
jij bent echt in je eentje het biechttopic en old school EGF vibes aan ‘t carryen hier ![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooi compliment bedankt, kleine traan
Its a dirty job but someones gotta do it
Wat is leuker
- One Tree Hill
- The OC
0 stemmers
Dat weet ik, maar de strekking leek me duidelijk.
En ik heb dus geen zin om allemaal disclaimers op te nemen dat je ook 60G kan hebben en 115G en dat dat er allemaal anders uitziet.
Maar laten we ontopic gaan want we worden het hier toch niet eens.
Hij is eigenlijk OG Vlaming want wie kan er zeggen dat ze de burgemeester spelen in Samson & Gert/Marie en Kabouter plop maar bovendien 15 jaar burgemeester van Affligem. Je hebt het leven uitgespeeld, vind ik dan.
Wil jij een voor en na foto?