Ik dacht het altijd door zn uiterlijk maar heb nog nooit de moeite genomen te checken of dat klopte, blijkt niet te kloppen
Wij hebben een AI-tool die we verplicht moeten gebruiken. Niet ter vervanging van, maar als hulpmiddel. Denk maar aan iets zoals een spellingscontrole.
Ik zou dit graag willen, maar Spanjaarden/Italianen denken vaak dat ik Duits ben
Echt kut vind ik dat. Maar snap het ook, duits en nederlands staat voor een Zuid-Europeaan niet heel ver van elkaar af. En Duitsland is een veel groter land, dus meer kans.
Ik eigenlijk ook maar hoezo is dat een compliment? Smaken verschillen toch. Ik denk dat de gemiddelde scandinavier mij lelijk vindt. En no way dat ze noors tegen mij gaan praten hahaha. Ik ben alles behalve een mooie witte lange blonde vrouw.
Bij wie denk je dat jij dat je meer in de smaak valt?
- Zuid europeanen
- Scandinaviers
0 stemmers
Ik heb dit eigenlijk nog nooit getest want ik. Ik vind zelf noordelijke types niet zo aantrekkelijk. Dat je met zo’n spierwit lichaam in bed ligt. Noooo
Scandinaviers I guess, maar val meer op Zuid Europeanen haha (mits ze lang genoeg zijn).
Vandaar dat ik ook nog single ben.
Haha een vriendin van mij valt echt op spaans. Ik vind het niks maar oke, ieder zn ding. Ze is volgens haarzelf, elke keer te lang.
zo klein zijn ze toch ook weer niet.
Iig spanjaarden vinden ons vaak echt reuzen kan ik je vertellen hahaba
1 iemand in mijn hele straat heeft dat en ik verdenk hem er ook zwaar van dat ie shady handeltjes heeft
Er zijn ook wel lange Italianen en Spanjaarden, als in rond de 1.80. Maar de meesten (even heel kort door de bocht gezegd) zijn toch eerder 1.70 m. Heb wel veel gedatet met kleine mannen ook, maar heeft dus niet gewerkt.
Heb jij iemand in je straat wonen die je vanuit je huis kunt horen als diegene op straat is en jij een raam open hebt oid die een Heel Irritant Geluid heeft?
- Nee
- Ik heb geen buren dichtbij
- Ja iemand met een kutstem
- Ja iemand met een kutlach
- Ja kutstem én kutlach
0 stemmers
ja iemand met een kuthuil
ja iemand die kutmuziek draait
ja iemand met een kutbasketbal
Heb je ook iemand in de straat die niet kan parkeren en dat je dat hoort?
- Nee
- Je kan niet parkeren binnen mijn gehoorafstand
- Ja!!!
- Nee wel iemand met zo’n kut tesla deuntje
- Ja!!! En iemand met zo’n kut tesla deuntje
0 stemmers
Ja, ik ![]()
Ja en die auto heeft echt achterlijk harde piepjes als ze achteruit rijden, lijkt wel een vrachtwagen maar is gewoon een 13 in een dozijn auto.
Therapie, zie jij dat als tijdelijk of iets permanent door je leven?
- Tijdelijk
- Permanent
0 stemmers
Denk je dat mensen te veel therapie ondergaan?
- Ja
- Nee
- Juist te weinig
0 stemmers
Ik denk dat veel mensen die het echt nodig hebben te weinig/geen therapie ondergaan, en dat een hoop mensen die het eigenlijk niet per se nodig hebben te veel therapie ondergaan ![]()
amerikanen vooral
zij lijken echt voor alles in therapie te gaan omg
Ja iemand die altijd heel goor hoest en rochelt
Oh nee ik zie het in m’n eigen omgeving ook.
En ik vind de meeste mensen dus echt hinderlijk irritant worden door therapie en dat ze dan gaan proberen dingen toe te passen die niet in hun aard zitten en zo ontzettend ongemakkelijk rigide voor zichzelf proberen op te komen en grenzen aan te geven dat het me echt de ick geeft
- Ja ik vind mensen ook (soms) irritant worden door therapie
- Nee ik vind het juist fijn om te zien hoe ze, hoe ongemakkelijk ook, in hun kracht gaan staan
0 stemmers
Dubbel. Er zijn veel mensen die zouden moeten gaan die nooit gaan, maar ik ken ook wel mensen die al jaren in therapie zijn en zo erg in hun (in mijn optiek relatief kleine) problemen blijven hangen. Ze hebben ook zo’n typische therapie spraak en bekijken wel alles vanuit hun eigen perspectief. Dit zijn ook mensen die veel andere uit hun leven hebben gesneden. Het kan toeval zijn, maar heb door deze mensen geen hoge pet op van langdurige therapie (uiteraard tenzij enorme trauma’s/gedragsproblemen).