Ik heb een tijdje zelf betaald, gelukkig was het relatief kort want het was echt rete duur inderdaad. Maar ik wilde snel handelen en het heeft goed uitgepakt, dus had het er voor over.
Welke film regisseurs ken je?
- Steven Spielberg
- Stanley Kubrick
- Wes Anderson
- David Lynch
- Wim Wenders
- Wong Kar Wai
- Maya Deren
- Andrei Tarkovsky
- Robert Bresson
- Jean Luc Godard
- Ingmar Bergman
- Federico Fellini
- Niemand
0 stemmers
Dit doet me denken dat ik vroeger op tumblr echt zoān Jean Luc Godard fase had, vooral zijn films met Anna Karina.
Maar het werd gewoon genoemd dat de mannen 40 sec hadden en niet 10 min?
En waarom zou je ervan uitgaan in deze poll dat al die mensen zonder indicatie naar een psycholoog gaan
Bij de basis ggz moet je toch na een x of 8 wel genezen zijn (is mijn ervaring iig, dan stopte het gewoon zonder dat ik van mijn klachten af was). Als iemand zonder heel diepe problemen langdurig in therapie is dan zou ik ook wel aannemen dat die het zelf betaald.
Je kunt in de basispsychologie best makkelijk doorrollen in iets zwaarders. Ik ging bijvoorbeeld ooit voor angst naar een psycholoog en eindigde het traject met een doorverwijzing naar de ggz vanwege geweld in mijn jeugd (dat was zijdelings ter sprake gekomen). Heb daar uiteindelijk niks mee gedaan want ik was wel weer klaar met de spreekkamer en het ging prima met me, maar ik had makkelijk nog een paar jaar in dat wereldje door kunnen gaan.
Maar zelfs dan. Geloof jij het echt? Ze is gewoon super goed in viral marketing. En no way dat het echt lukt in 40 sec, je bent ook nu al tijd kwijt met het wisselen van iedere gast. Zonder dat mee te rekenen zou ze ook non stop 11 uur bezig zijn zonder plassen, eten, wat dan ook. Kan, maar zij houdt iedereen voor de gek hoor. Niks wat je online ziet is waar.
Nou ik denk dat die ventjes en maagden die daarop afkomen wel genoeg hebben aan 40 sec. ![]()
Mijn eerste was praktijkondersteuner GGZ maar wel psycholoog. Tweede op indicatie CGT gevolgd en nu op andere indicatie schematherapie. Die laatste betaal ik deels zelf zodat ik er nu mee aan de slag kan, ze hebben geen contract met mijn verzekeraar maar daardoor was de wachttijd drie weken.
Hahaha thanks! Het helpt dat ik in de kunst/cultuurwereld werk
Van naam ken ik er 2, maar vraag mij niet welke films zij dan geregisseerd hebben want ik zou het niet weten.
Drink jij koffie/thee bij je avondeten?
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Mijn schoonvader drinkt vaak koffie bij het avondeten en ik vind dat zo raar, klopt echt niet in mijn hoofd ![]()
Ik drink de hele dag door thee. Geen koffie bij het avondeten
Oh fijn, dat is mij nooit gelukt. Altijd korte trajecten die niet zoveel hielpen.
Wel āChinese theeā (heet water).
kan jij recht knippen? dus papier in een rechte lijn bijvoorbeeld gewoon
- ja duh
- NEE en wat ik ook doe en welke tips ik ook volg HET LUKT ME NIET!!!
0 stemmers
Ik kan ook niet recht vouwen of een rechte lijn trekken met een potlood
Same, zelfs met een lineaal wordt het scheef