Stel je persoonlijke vraag #59

Ik heb de zoekfunctie in dit topic gebruikt en kwam niets tegen :sweat_smile: Sorry heb een andere recente discussie dan gemist haha.

@Flamoes Ik denk omdat ik gewoon vanuit huis kan werken (dat heb ik ook de hele week gedaan) en dan voelt een flinke verkoudheid niet genoeg ziek. Maar ik kijk het morgenochtend even aan. En meld mij anders ziek!

Ik heb mij wel eens ziek gemeld omdat ik er doorheen zat, ik vind dat gewoon een goede reden. Moest een collega tegen mij zeggen dat ze er even doorheen zit zou ik ook zeggen dat ze zich moet afmelden.

Heb dan ook werk wat makkelijk even kan wachten.

6 likes

Hahaha dit vind ik wel grappig in combinatie met je forumnaam

1 like

Bij een overnachting op werk zijn er alleen tweepersoonsbedden. Je moet samen slapen. Meer context: je mag wel zelf kiezen met wie je op de kamer gaat.

Zou je dit doen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Als ik mag kiezen met wie ik slaap en dat een vriendin is dan wel ja. Maar a.u.b. niet naast een random collega

7 likes

Ehm meer context ?

Ik ga ook niet samen slapen met een collega in twee losse eenpersoonsbedden. Ik zou dat echt een rare verwachting van mijn werk vinden.

17 likes

Er is niet per se meer context :sweat_smile: je mag wel zelf kiezen met wie je op een kamer slaapt en het is niet vrijwillig of je meegaat of niet.

3 likes

weet jij wat een letterlijke valreep is

• ja
  • nee

0 stemmers

kwam t net in een boek tegen en besefte me dat ik dit woord nog nooit in zijn letterlijke context heb gelezen tot nu :sweat_smile:

loopplank van/naar een schip

7 likes

Ik heb me vorige week voor het eerst ziek gemeld omdat ik er doorheen zat toevallig. Uiteindelijk wel een beetje thuis gewerkt op eigen tempo, maar ik kon de druk van m’n baas er gewoon even niet bij hebben die dag.

2 likes

Heb collegavriendinnen en daar slaap ik wel vaker mee op een kamer, anders zou ik het niet doen.
Wel alleen als het een weekend weg met het bedrijf oid is. Als het zakelijk is dan wil ik een eigen kamer.

1 like

Ik vind het best intiem om naast een collega te slapen dus nee

En helemaal niet naast een man.

7 likes

Ik heb dit echt 5 jaar lang gedaan bij congressen (en wintersport, maar daar ga je vrijwillig mee. Congressen waren verplicht) maar ik vind het achteraf best gek. Was wel altijd met een vrouwelijke collega van mijn eigen leeftijd

4 likes

Echt no fucking way. Ik slaap zelfs liever niet met goede vriend(inn)en in bed, dan slaap ik slecht. Laat staan met een collega

10 likes

Dit had ik een paar jaar terug gedaan, was echt een super leuk weekend! Die collega was niet per se een vriendin, maar wel een leuke collega. Jammer dat ze nu met pensioen is. En de glazen badkamerdeur vond ik toen ook wel jammer

1 like

Mijn vriend is een collega, dus we liggen sosieso samen (ook al wordne er bij ons altijd voor iedereen aparte kamers gereserveerd).

Bij een vorige werkgever heb ik wel eens een kamer gedeeld, dat vond ik toen ook wel prima (leuke collega’s)

Nee, nooit met een collega, hoe lief ik sommigen ook vind. Ik slaap wel makkelijk in 1 bed met vriend(inn)en als dat zo uitkomt.

4 likes

Hebben jullie wel eens ineens het gevoel dat je teveel tanden in je mond hebt of dat je tanden niet goed/fijn zitten?

• Ja!
  • Nee wtf

0 stemmers

Misschien is dit meer wat voor ‘ben ik de enige’…

2 likes

Heb dit jaar nog met m’n team (totaal 4 vrouwen) op een kamer geslapen met een tweepersoonsbed en een stapelbed (in 1 ruimte dus). Vond dat geen issue.

1 like

Ik heb eerder dat ik ineens niet meer weet hoe ik met mijn tong in mijn mond moet omgaan :sweat_smile:

19 likes