Dat ik geen spullen in huis heb overleef ik dan wel, veel is zo gekocht, maar ik zou uit paniek dan maar snel een naam kiezen “want dat moet” en dan heet mn kind Jojanneke of Timothee ofzo. Zulke belangrijke dingen kan ik niet in paniek beslissen ![]()
Ik dacht dat dit heel erg zeldzaam is, maar dat lijkt wel mee te vallen? Bijna een kwart hier zegt wel iemand te kennen. Lijkt mij echt heftig als je degene bent die ‘ineens’ een kind heeft.
Een straat verderop
Haha het erge is dus dat er deelauto bij mij om de hoek staat maar ik die niet neem omdat je daarvoor moet fileparkeren in een smal straatje en ik altijd bang ben dat dat niet lukt
Dus ik loop juist express 5 minuten verder naar deze en vind het ook een prima plek om in te parkeren. Maar snap gewoon niet waarom iemand het makkelijker vindt hier een auto voorin te wurmen dan een flauw bochtje achteruit te maken ![]()
Achteruit parkeren zou hier niet eens een flex zijn, ik zou echt niet weten hoe ik mijn auto zo vooruit en schuin in dat vak kan krijgen op een weg die maar 1 baan breed is
Heb ik niet!!!
Ik vind het vooral heel gek dat de parkeervakken zo zijn terwijl de rijrichting de andere kant op is. Alsof het ooit andersom is geweest en ze daar die vakken op gemaakt hebben.
Ik vind het op veel plekken sowieso gevaarlijk om achteruit weg te rijden. De parkeerplaatsen bij de school van mijn kind zijn ook zo onoverzichtelijk, dus ik parkeer achteruit in (voordat school uit is) want je ziet die kinderen echt niet achter je auto lopen als je achteruit weg rijdt. Maar zoveel mensen nemen die gok wel
Op mijn werk is achteruit inparkeren aan de straatkant ook bedrijfsprotocol.
Heb jij ook absurd veel van die dikke net te grote spinnen in huis overal?
- Nee, ik zie ze niet
- Nee, het gewoon normale hoeveelheid
- Ja het zijn er tantoe veel wtf, heel irritant
0 stemmers
Ik ben er in de afgelopen week 10?? ben tegen gekomen die ik buiten moest zetten. Slaap en badkamer vooral, bah
Met de spinnen kan ik wel dealen. De fucking naaktslak die ik deze week in de gang spotte was een ander verhaal.
ja echt heeeeele grote en dikke. tot een paar jaar geleden wist ik niet eens dat er zulke grote spinnen waren in nederland? zijn de spinnen de afgelopen jaren groter geworden? door het warme weer ofzo? of verstopten ze zich de voorgaande 30 jaar gewoon heel goed
Misschien kennen we allemaal dezelfde?
Ik kreeg midden in de nacht een berichtje van mijn huisgenoot ‘ik heb zo’n erge buikpijn, heb jij paracetamol of ibuprofen?’
Volgende dag had ze een baby.
Ze was wel dikker geworden maar had ook een nieuwe vriend waarmee ze veel en lekker aan het eten was. Toen ze probeerde af te vallen lukte dat niet echt. Blijkbaar was haar spiraaltje uitgevallen, echt een nachtmerrie.
En ik kan me best voorstellen dat je de schopjes toewijst aan darmproblemen. Ik dacht laatst ook dat ik zwanger was omdat ik wat voelde in m’n buik maar het waren toch echt m’n darmen haha (en ik ben al eens zwanger geweest dus ik weet hoe dat voelt).
Is ze in jullie huis bevallen? Ineens een extra huisgenoot erbij :o
Omg dit doet me echt denken aan dat mtv(?) programma ‘I didn’t know I was pregnant’. Je had zelfs een aflevering ‘baby in the toilet’ van een vrouw die dacht dat ze moest poepen en toen beviel ze
Oh ik vind het juist wel logisch, als je ze de andere kant op doet word je wel verplicht om hem er vooruit in te zetten en dat vind ik hier niet logisch en zelfs wat onveilig: dan zie je bij het uitrijden de auto’s niet goed aankomen omdat je juist de andere kant op staat met je neus. Dit is net zoals @WhereTheLightIs ook nog bij een school.
Zijn wel meer straten bij mij in de buurt zo. Daar lijkt het overigens meestal wel goed te gaan haha, zijn echt alleen de deelauto’s die het vaak andersom doen, wat ik net als @Karl_Lagerfeld eigenlijk wel knap vind ![]()
Nee ze is na dat appje naar de SEH gegaan en toen bleek daar dus dat er een volgroeide baby in haar buik zat en na een paar uur was ze bevallen.
Toen heeft ze ook vanuit het ziekenhuis een sociale huurwoning gekregen want ze konden echt niet terug naar het studentenhuis.
jaaaa dit was toen echt mn grootste angst door dat programma haha
Heb jij een NLP cursus gedaan?
- Nee en wil ik ook niet
- Nee maar wil ik wel
- Nee en geen idee wat dat is
- Ja en was top
- Ja en was kut
0 stemmers
Is dat niet een beetje passé? Ik weet dat mijn vader en schoonvader er jaren geleden helemaal lyrisch over waren.