Stel je persoonlijke vraag #59

Op zich dan wel weer lef om dit gewoon in het openbaar te eten.

10 likes

Ik zag laatst dat leverworst + hagelslag een Volendamse delicatesse is. Dus grote kans dat jouw collega ook uit Volendam kwam?
Ik word al misselijk bij het idee van die combinatie :nauseated_face:

3 likes

nee niet eens uit de buurt haha maar misschien heeft ze dat wel eens gehoord

Ew ik ging ff googlen en dit is idd een ding in volendam. En haring op pannenkoek ook.

1 like

Ik zou haar photoshoppen. Of gewoon verwijderen of kleiner ergens achterin zitten, dan is iedereen blij.

3 likes

Dat kan ik niet helaas, ik heb gezegd dat ik wel een smiley over haar hoofd kan plakken, maar dat ik het ook heel mooi vind om een foto van haar met mijn kinderen (haar kleinkinderen) te hebben. Nu mag het toch gelukkig, zonder sticker.

8 likes

Wat vind jij van Hans Kraay Jr.

• Geen mening
  • Kut

0 stemmers

1 like

Kut! Hij heeft een keer voorgedrongen bij mijn vader bij het tankstation :angry:

4 likes

Ken je iemand die vandaag naar de klimaatmars is geweest?

• Ja
  • Nee
  • Ik was er zelf bij

0 stemmers

5 likes

Heb je zelf wel eens een Wikipedia pagina aangepast?

• Ja, maar dat was een grapje en niet serieus
  • Ja, een serieus feit aangepast of bijgevoegd
  • Nee
  • Kan dat dan???

0 stemmers

Heb alleen vroegers een getest hoe het werkte. Door een letter toe te voegen ofzo

Oh en ben uiteraard benieuwd wat of welke pagina je dan hebt aangepast

4 likes

Spelfouten eruit

4 likes

de deadname van elliot page aangepast toen ik zag dat dat nog niet gedaan was. weet niet meer of het de nl pagina over hem was of over een film ofzo

7 likes

Waar heb je een abonnement op/kan je op inloggen (dus ook als je niet zelf betaalt, maar via een ander gebruik maakt van de streamingdienst)

• Netflix
  • Prime
  • HBO
  • Mubi
  • Disney
  • Videoland
  • Cinemember
  • NPO
  • SkyShowtime
  • Apple+
  • Nog wat anders

0 stemmers

4 likes

Geen van allen

6 likes

Canal+ via de ex werkgever van mn broertje :grin:

1 like

Daarnaast geen gewone tv meer.
(Kabel, zenders).

4 likes

NL ziet. Gebruiken we ook veruit het meeste

4 likes

Op dit moment netflix en nlziet (en nlziet gebruik ik het meeste), maar neem ook geregeld tijdelijk een abonnement om bepaalde series te kijken en zeg het daarna weer gelijk op.

Niks hiervan.

:pirate_flag:

8 likes

Omg ik zou willen dat ik dat kon. Moet nog steeds mijn vader vragen omdat ik anders bang ben dat ik een virus download

2 likes