Stel je persoonlijke vraag #59

Regelmatig updates krijgen van de vakanties van je vriendin:

• Love it! Stuur me foto’s van je uitzicht, wat heb je gegeten? Tell me more!
  • Hoor het wel als je terug bent xoxo

0 stemmers

Vervang vriendin door collega/buurvrouw/willekeurige forummer en nog steeds JA, LOVE IT. Kom maar door.

8 likes

Liever tussendoor dan dat je bij thuiskomst een diapresentatie moet kijken met alle fotos’s

9 likes

leuk een soort prive srprs me

2 likes

Ik heb deze op een decatlon opblaasbaar veldbed haha slaapt perfect

1 like

Ja ik hou hiervan! Voelt altijd een beetje alsof je mee mag doen :sweat_smile:

1 like

Even een dilemma, ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Bij een familiefeestje heb ik de serveerster gevraagd een foto te maken van ons hele gezelschap. De foto is uiteraard matig, maar ik heb niet vaak een foto van de hele familie (ca. 15 mensen). Nu gaf mijn schoonmoeder aan dat ze eigenlijk meer naar de achtergrond wilde en vroeg of ik de foto wilde verwijderen. Het feest is al voorbij en dit was de enige groepsfoto. Ik wilde hem eigenlijk in ons jaarlijkse fotoboek plakken.

Wat zouden jullie doen?

• De foto verwijderen, boeiend zo’n foto.
  • De foto gewoon in klein formaat in het fotoboek plakken
  • Iets anders, namelijk?

0 stemmers

Pff ja hoor, mensen moeten echt over hun eigen onzekerheden komen. Ik zou zeggen; ‘nee joh je staat er hartstikke leuk op, bijzonder om een foto te hebben van iedereen toch!’ en het verder negeren

12 likes

Bedoel je met jullie fotoboek, van de hele familie? Want dan zou ik hem er niet inpakken aangezien ze dat niet wil. Maar als het fotoboek alleen van jou en partner is, dan wel

12 likes

Voor wie is dat fotoboek?

8 likes

Ja dit is m’n droom maar het paste nu al niet echt in de auto + dakkoffer, dus dat gaat niet :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het heel leuk om dat bijvoorbeeld via insta in de stories te zien maar een vriendin stuurde een een keer in een keer iets van 60 foto’s door via whatsapp en dat hoeft van mij echt nietttt

7 likes

Kan je geen sticker over haar hoofd plakken? :joy:Wat een gek verhaal dat ze niet op de foto wilt voor een familiealbum?

4 likes

Gewoon een ‘analoog’ fotoboek dat ik een keer per jaar maak voor mijn kinderen, staat in mijn kast, maar mensen mogen het wel doorbladeren als ze op bezoek zijn :wink:

4 likes

Ik zou echt maling hieraan hebben, en dat ook gewoon zeggen.

44 likes

Nou dan zou ik m er gewoon in doen. Dacht dat het voor haar was maar in dit geval zou ik echt denken jij bepaald niet wat ik in dat boek plak

1 like

Nou dan zou ik m op de kaft zetten. Ze moet zich niet zo aanstellen, het is waarschijnlijk een leuke foto van een leuke herinnering en het is niet alsof je de foto in bushokjes gaat hangen.

Wedden dat als je de foto nu verwijdert en er overlijd over een paar jaar iemand, dat zij dan een foto uit 2006 erbij pakt waar “ja dit is de laatste familiefoto samen, echt jammer dat we geen recentere hebben”.

13 likes

Heb jij vreemde eetcombinaties? En dan bedoel ik wel echt vreemd. Ik kijk nu een video van vet gezellig en dan probeert hij o.a. pannenkoek met haring en slagroom. :cry:

• Nee
  • Ja 1tje
  • Ja meerdere

0 stemmers

1 like

ik had vroeger wel een collega en die kocht een zak eierkoeken en daar ging dan eerst een laag leverworst op en daarna hagelslag eroverheen. dit at ze elke week als lunch en die hele zak ging dan ook op die manier leeg, 1 voor 1 :sob:

6 likes

Boterham met pure hagelslag en kaas :heart:

5 likes