Stel je persoonlijke vraag #59

In defense van de kat in kwestie. Ik denk dat het beestje thuis niet goed behandeld werd en daardoor een agressie probleem had.
Maar dat hij alle honden en kinderen in de buurt actief aanviel was wel echt behoorlijk kut.

Geprobeerd melding van de maken, zodat hij een beter thuis zou krijgen. Maar dat was erg lastig omdat ik niet wist waar hij woonde.

1 like

Zowel honden en katten ontmoet die kut waren maar wel vaker honden. Bij een hond is het ook veel aanweziger en soms ook gevaarlijk.

6 likes

Ik vind honden wel leuk, maar honden zijn zo vaak meer aanwezig. Dat geblaf en tegen je aanspringen. Of dat nou aan het baasje ligt of niet, dat is bij honden gewoon vaker een probleem dan bij katten.

3 likes
Ik heb altijd een “project” nodig (bruiloft, wereldreis, nieuwe baan, verhuizing, verbouwing, baby, …)
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik verzin altijd wel weer 10 nieuwe projecten, maar niet allemaal zo groot.
Zou wel lekker rustig zijn als het niet zo was, maar ik kan er niet zoveel aan doen :sweat_smile: te veel ideeën, te weinig tijd.
Eigenlijk ben ik op de achtergrond ook altijd ideeën/projecten aan het verzamelen.
Misschien ben ik daarom soms zo moe :joy:

ja same maar eerder in de trant van nieuwe creatieve projecten, iets schilderen of borduren of tekenen ofzo

3 likes

Absoluut alleen totaal andere projecten dan je noemt. Behalve verbouwen gruwel ik van alle andere voorbeelden.

2 likes

Ik heb 0 projecten en ook geen ambitie om er een te hebben.

8 likes

Wat voor projecten?

2 likes

Precies, het leven leven is al een groot genoeg project opzich.

4 likes

Alsjeblieft, laat me even een paar jaar iedere week naar dezelfde sportschool gaan, een weekmenu hebben en dezelfde vrienden en kennissen in de supermarkt tegenkomen :heart:

1 like

Haha prima hoor.
De aanleiding was eigenlijk een via via kennis van mij die gaat verhuizen naar een klushuis “omdat de kinderen wat groter worden en hun relatie het beste werkt als ze een gezamenlijk project hebben”.
Mijn eerste reactie was: wow, dat klinkt vrij ongezond.
Maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk ook wel zo ben haha. Op kleinere schaal wel, eerder een nieuwe hobby, nieuw behang of een leuke vakantie plannen ofzo.

1 like

Mijn relatie:

• Doet het beter op gezamenlijke projecten
  • Doet het beter op lekker niets
  • Floreert hoe dan ook
  • Floreert hoe dan ook niet

0 stemmers

Als je de reacties ziet, weet je dan direct wie de :laughing: emoji heeft gereageerd?

• Kan niet missen
  • Ik twijfel
  • Nee geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik twijfelde maar het klopte wel

2 likes

ik lachte pas nadat deze poll werd geplaatst dus ik ben onschuldig @ iedereen

4 likes

sorry dubbelpost maar vind je het erg als iemand achter jou aan sneakt door de poortjes bij het ov?

• ja vind ik irritant, je moet zelf gewoon betalen
  • nee mits iemand het van tevoren vraagt
  • boeit me 0
  • ik ga nooit met het ov en kan me geen voorstellen maken van deze situatie

0 stemmers

Ben jij blij met het vuurwerkverbod?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening

0 stemmers

En denk je dat we er echt iets van merken dit jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb bij de laatste zelf nee gestemd omdat ik echt vlakbij de Duitse grens woon en het meeste hier al niet uit NL kwam. En ik denk dat er niet genoeg politie is om dit te handhaven.

1 like

Niet vanwege het geld maar omdat iemand dan zo dicht op me loopt, dat vind ik onprettig

14 likes