Ga jij om 03:00 NL - Marokko kijken?
- Absoluut niet
- Ja ik zet de wekker
- Ja ik blijf op
- Twijfel
0 stemmers
Ga jij om 03:00 NL - Marokko kijken?
0 stemmers
Ik ga niet kijken maar ik word sowieso wakker als het bezig is en anders als het afgelopen is. Ik hoor nu al veel vuurwerk ![]()
Ik ben echt nog in dubio
Ik vind het echt zo jammer dat ik het niet kan zien, kan helaas echt niet met zo weinig slaap werken. Als Nederland doorgaat zijn de tijden gelukkig wel weer gunstig.
Ik zet de wekker, moet nog een dag werken en daarna op vakantie dus hoop dat ik gewoon lekker bijslaap in de nachttrein ![]()
Haha, dit ja. Ben heel benieuwd. Ik gun het Marokko wel, vier jaar geleden was dat zo leuk in de wijk.
Edit: hier nog geen vuurwerk trouwens!
Ga jij het horen als Marokko of Nederland scoort ?
0 stemmers
Je hebt een domeinnaam geregistreerd staan waar je ooit wilde plannen mee had maar nu al vijf jaar niet veel meer mee doet. Dan krijg je een mail dat iemand de domeinnaam over zou willen kopen (specifiek kopen). Doe je dat? En zo ja, Hoeveel geld vraag je hier voor?
0 stemmers
Beiden en denk allebei hard
Oh kut optie vergeten!
Volgens mij kun je daar best nog wel wat voor vragen, 250 wel ofzo, maar ik zou diegene laten bieden en dan eigenlijk wel met alles akkoord gaan. Weggeven niet want die ander gaat er heus geen stichting mee runnen lol
Weet niet precies voor hoeveel maar zou wel proberen om er een leuk bedrag uit te halen hahaha
Ligt eraan hoe groot het bedrijf is dat het wilt kopen.
Als het een miljoenenbedrijf is zou ik veel meer dan 100 euro vragen ![]()
Ik zou sowieso de kosten van de afgelopen 5 jaar proberen eruit te halen, afhankelijk van hoeveel er geboden wordt. En idd, als het een groot bedrijf is zou ik hoger inzetten dan je denkt.
Ligt eraan hoe goed de domeinnaam is. Als je hermiensdiamontpaintings.nl hebt en je krijgt nu een mailtje van Hermien, dan zou ik blij zijn met een paar tientjes, maar als je Jazeker.nl hebt en de Hypotheker belt je nu, dan kun je er misschien wel tienduizenden euro’s voor krijgen.
Ik had deze situatie, maar dan omgekeerd. De beste man wilde €2500 voor de domeinnaam. Toen ben ik afgehaakt, het ging gewoon om een website voor mijn hobby met een verbastering van mijn naam erin.
zit er iemand die jij in het echt kent op dit forum? dus niet dat je elkaar op het forum hebt ontmoet maar gewoon iemand waarvan je later ontdekte dat je hier beiden zit
0 stemmers
![]()
![]()
Dit is bij mij de situatie ong en zo wil ik dus juist echt niet zijn. 2500, doe normaal. Ga het dus ook niet gratis weggeven, zoveel is me wel duidelijk maar wist ook echt niet wat ik dan moest vragen of denken dus dit is zeer verhelderend.
Op EGF wel, sowieso 2! Weet niet of zij er nog zijn, toen was het wat makkelijker te herkennen met foto’s en uitgebreide dateverhalen, haha. Ik heb het ze nooit verteld.
Ik ben zelf bang om herkend te worden hier, omdat ik soms echt random verhalen makkelijk aan mij te linken vind.