Wow was jij dat??
Ik wilde echt graag locatie delen want gewoon handig toch, zeker toen we nog niet samenwoonden vond ik dat chill om te kijken of hij savonds laat veilig thuis was gekomen. Maar een keer zag ik op een ochtend dat hij in de sloot naast zijn huis lag volgens die locatie, toen heb ik hem in paniek wakker gebeld om 6u sochtends, natuurlijk niks aan de hand en toen wilde mn vriend het niet meer ![]()
š„¹š„¹š„¹š„¹š„¹ Vond het echt jammer maar ben eigenlijk ook wel genezen ervan, gedoe. Nu wonen we samen en delen we gewoon af en toe als het handig is, maar standaard gaat echt niet meer gebeuren.
Wat erg! Ben nu extra blij met mijn oude Golf die niet eens achteruit-rij sensoren heeft.
De laatst beschikbare ov-fiets āreserverenā voor je collega, terwijl er al iemand eerder aan komt lopen die ook graag die laatste fiets wil gebruiken
- Kan wel
- Kan niet
- Twijfel
0 stemmers
Het forenzen equivalent van handdoekje leggen
Dit accepteer je toch ook niet als jij degene bent die komt aanlopen hahahaha
Ik dacht kan wel als het een formeel reserveringssysteem is, maar als jij hem gewoon vasthoudt vind ik dat wel aso
Hij deelt hem soms proactief als hij naar mij rijdt. Maar ik zou er nooit om vragen en ik zou het ook niet chill vinden als hij mij erom zou vragen. Voelt voor mij echt veel te controlerend. Heb overigens wel de locatie van een vriendin die veel date, voor het geval dat er iets zou gebeuren, maar heb die in de afgelopen 1,5 jaar denk ik 2 keer gecheckt om te zien of alles goed ging.
Hangt er vanaf hoelang je dit doet. Staat je collega naast je en geef je hem aan, of komt hij pas over tien minuten aan op het station?
Ja of als je 'm per se wil reserveren, dan huur je toch gewoon vast allebei de fietsen en loop je naar buiten?
Kan niet toch, dan heb je 2 passen nodig of is dat niet zo?
Ik was overigens zelf niet degene die het āreserveerdeā maar zag iemand dit doen en vond het wel een beetje flauw
edit: 2 kan kennelijk! maar meer niet
Dat is net zoiets als wanneer er een lange rij voor een parkeerplaats staat, dat iemand vast uitstapt en een leeg parkeervak bezet gaat houden
Je mag volgens mij max 3 ov fietsen huren op een ov-chipkaart
Ja ik begrijp echt niet dat mensen geen waarde aan privacy of een privĆ©leven (als in: van jou alleen) hechten. Het gaat niet om grote geheime dingen doen maar het idee dat iemand 24/7 KAN zien waar ik ben vind ik echt doodeng. Ik vond het serieus al heftig om aan AirTag aan mān kat te hangen omdat ik vind dat hij ook recht heeft op zān eigen leven ![]()
Ik doe iets met slaap als werk en ik verwijs legio mensen naar een slaapoefentherapeut, wordt vergoed als fysiotherapie, of soms naar een slaaptherapeut die meer in de psychotherapiehoek zit.
Dus er is zeker wel iets te leren!
Omg dankje, denk ik, ik heb 2 keer een polysomnografie gehad en ik slaap heel erg slecht. Altijd al. Dit is dan misschien een soort redmiddel. Een slaapoefen therapeut. Niet sarcarisch bedoeld. Ik heb alles geprobeerd, mn lichaam haat slapen.
Ik hecht wel waarde aan privacy, ik zou bijvoorbeeld dan weer nooit een ring camera of een alexa ofzo nemen. Maar ik zie het verband met locatie delen en privacy/privƩleven gewoon niet. Echt who cares dat je kan zien dat ik thuis ben je weet toch niet wat ik aan het doen ben ![]()
Waarschijnlijk lig ik in bedš
Wat waren je routes? Ik ben alleen in het midden/westen geweest en vond het geweldig. Super goed ov ook, dus zou nog wel een keer terug willen
dit is geniaal! dit ga ik ook doen