Stel je persoonlijke vraag #59

Voor mij is het of live kijken of niet en gewoon de uitslag lezen op t nieuws

2 likes

Voor mij is het gewoon petty, mijn vriend en ik kijken rugby soms wel terug :crazy_face: ik denk dat ik het gevoelsmatig een beetje lame vind omdat er ook samenvattingen zijn bij voetbal en ik er zelf dus niet het geduld voor zou hebben, maar dat komt ook omdat ik voetbal saai vind om te kijken en rugby niet

1 like

ja dat snap ik maar dan gaat het je niet echt om het terugkijken maar dat je de sport uberhaupt niet boeiend vind denk ik

maar weet eigenlijk niet of mensen nou bedoelen ‘in het algemeen is het lame om sport terug te kijken’ of ‘ik vind het zelf niet leuk om sport terug te kijken’

No shame in my lengleng game :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Dat is ook mijn eerste keuze, maar wij houden heel erg van basketbal bijv en dat is gewoon regelmatig op stomme tijden voor ons haha. Omdat het dan om sporten gaat (ook ijshockey, of soms honkbal) die hier toch niet echt in het nieuws komen kan je prima het in de avond even terugkijken. Soms de versnelde samenvatting maar soms ook gewoon de gehele wedstrijd (je kan bijv ook zoeken in de NBA app wat voor cijfer het krijgt).

2 likes

Maria biscuit

3 likes

Nahh dit klopt niet hoor (vind ik haha)

• Van stapele koekjes
  • Het koekenmannetje
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Kan me van allebei niet echt voorstellen dat dit nou zó de moeite waard is.

2 likes

Van stapele is echt lekker!!

4 likes

Zijn ze niet per se, maar als er geen rij bij van stapele staat kan het geen kwaad om er een mee te pikken. Wel echt lekker

Koekemannetje is een soort veel te zoet aftreksel. Amerikanen zouden het lekker vinden denk ik

3 likes

Is het ook niet, vind ik :woman_shrugging:t2:
Van Stapele heeft een goede koek hoor, maar echt niet zó bijzonder. Koekemannetje vind ik niet lekker.

1 like

Ik heb vorige week bij een evenement gratis de Koekemannetje koeken kunnen proberen (twee soorten gehad) en ik vond het maar matig. Vrij droge koeken en geen speciale smaak. Van Stapele is echt veel lekkerder

2 likes

Koop jij ooit een koek? En dan bedoel ik niet een koekje uit een pak, maar koop jij ooit een koek en eet je die dan meteen zeg maar?

Ik denk niet dat ik ooit een koek heb gekocht.

• Eigenlijk nooit
  • Ja maar bijna nooit
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak

0 stemmers

Koffiekoek :slightly_smiling_face:‍:arrow_up_down:
(wow hebben we nog steeds geen knikkende emoji?)

15 likes

Soms kijk ik wel eens in een bui naar de koeken in de supermarkt, maar dan wil ik er maar één en niet twee. Prijs voor twee is ook echt veel voor medium koek. Dus dan koop ik het uiteindelijk toch nooit.

In mijn (puber) herinneringen kunnen die dikke supermarkt koeken wel echt vies lekker zijn.

@VickyViolence dit zijn toch geen koeken?

4 likes

Ik wil dit zo graag een keer eten sinds ik het ken van Average Rob maar kom nooit in België :sob: (weet ook niet of ik er tijdens het wk welkom ben @Daelyss ? )

1 like

AH to go heeft wel goeie koekies, die met macadamia bijv.

31 likes

Ik zeg toch koffiekoeken?

3 likes

Ik heb het opgezocht, kende dit nog niet. Excuus

1 like