Stel je persoonlijke vraag #59

Mijn broertje is weleens op jongere leeftijd gescout maar mijn vader heeft toen nee gezegd omdat hij dan in een pleeggezin zou moeten verblijven. Eens in de zoveel tijd begint die er nog weleens over. Ik voorspel dezelfde toekomst voor mijn neefje maar die speelt nu nog wel actief mee in internationale jeugdwedstrijden en ook bij een best wel grote club in Duitsland in de jeugd. Alleen 10% van wat ooit gescout is breekt misschien daadwerkelijk door.

En niet lullig bedoelt maar hij speelt de internationale wedstrijden niet voor Duitsland maar voor Nigeria en als die echt een toptoptalent was dan had Duitsland wel geprobeerd om hem binnen te halen.

2 likes

Zou je een man daten die cataLOgus zegt ipv caTAlogus?

• Ja, wat doe je moeilijk?
  • Alleen als ie een bijzonder goede minnaar is
  • Nee, dit gaat niet werken

0 stemmers

2 likes

Ik zeg zelf altijd PARfum ipv parFUM ondanks dat ik ondertussen wel weet dat ik de klemtoon verkeerd leg, gaat toch automatisch.
Ben blijkbaar niet zo top met klemtonen dus zou dit ook niet erg vinden.

7 likes

Gewoon alle gesprekken over catalogi vermijden.

13 likes

Ook niet echt een woord die ik in mijn relatie vaak gebruik.

13 likes

Plus dat er dan waarschijnlijk ook een politiepost voor je deur staat vawege zijn bescherming, en dan heb je naast Geert dus ook nog eens politieagenten als buren :face_vomiting:

2 likes

Ik kijk dus graag darts en er zijn best veel darters die vroeg of laat te maken krijgen met darteritus, maar ik vraag me dus altijd af of dit ook bij andere sporten voorkomt?? Is er ooit een tennisser geweest die ineens de bal niet meer kan slaan?

2 likes

Bij darts gebruik je itt veel andere sporten wel meer fijne motoriek. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft verder, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Overigens net van internet geleerd dat je bij golf last kunt krijgen van “yips”, waarbij je ook last krijgt van je fijne motoriek.

1 like

Ik geloof meteen dat dit een serieuze aandoening is maar darteritus geeft me echt de vibes van toen ik vroeger deed alsof ik ziek was om thuis te blijven en mijn moeder zei dat ik aanstelleritus had.

59 likes

Ik zag het zelf ook zo dus ja die mag met mij de kist in :crazy_face:

2 likes

Oh ja dat kan natuurlijk ook nog :woman_facepalming::grin:

1 like

Ach ja het zou m’n oren een beeeetje storen net als wanneer mensen BÚDsjet zeggen, of puuuuuzel for that matter, maar voor meer redeeming qualities kan ik me er best overheen zetten.

3 likes

Tennisarm is toch een bekende blessure

2 likes

Dat is wat anders, darteritus is een mentale blokkade waarbij je de pijl niet los kunt laten

1 like

NormaLIter is er ook zo een haha

8 likes

ja dat is echt mijn heuvel want volgens mij zegt 80% van de mensen dit verkeerd

10 likes

Ohhh ik had geen idee dat het iets mentaals was, dacht gewoon een fysieke blessure die veel darters krijgen (helpt ook niet dat het klinkt als artritis), had er nog nooit van gehoord

3 likes

ik zeg normaliter heel stug verkeerd, maar:

Zeggen jullie dan ook ideÁliter?

2 likes

ja met turnen wel iets vergelijkbaars! “the twisties”

3 likes

hahahahaha icm de naam klinkt het echt alsof je een grap maakt

7 likes