Stel je persoonlijke vraag #59

Mag van mij wat koeler nog. :sweat_smile:
Maar liever dit dan die temperaturen van vorige week.

3 likes

Tis best fris in de schaduw

1 like

Haha ik krijg ineens een flashback toen ik een vriendin van me wat aan wilde doen, toen we als 18-jarigen na 10 dagen Alanya op Antalya Airport zaten voor de terugvlucht en we 10001 winkeltjes hebben gezien, maar zij nog steeds niets te eten had gekocht “want ze wilde gewoon een broodje”, hahaha HET IS ER NIET KIES WAT ANDERS!!!

9 likes

Ik zou echt net zolang m’n portiek vegen tot ik Edsilia tegen kom hoor. Zij lijkt mij zo gezellig haha

16 likes

Ik liep net buiten en toen dacht ik toevallig ja exáct DIT weer mag het van mij elke dag zijn. Lekker brandend zonnetje, fris windje, perfecte temperatuur :ok_hand:

9 likes

ik ben ook opgegroeid met elke zondag taart, maar mijn moeder bakte alles zelf. Da’s pas calvinisme

3 likes

Jaaa!

1 like

Heb je het insta account AboutAmsterdam wel eens gezien? Een vrouw die foto’s maakt van nietsvermoedende fietsers in Amsterdam

• Ja wel eens gezien
  • Ja volg ik
  • Nee ga eens even kijken
  • Nee heb geen insta

0 stemmers

Vind je dit fucking raar?

• Nee juist leuk!!
  • Neutraal
  • Ja fucking raar

0 stemmers

Vind dat zo’n debiel account

1 like

Ook zo lekker nu buiten nog met blote benen :heart_eyes:

4 likes

Twee keer zeiknat geregend op de fiets en me kapot geschrokken van enorm onweer. Kan beter.

2 likes

Heb jij een man in je leven die serieus gelooft dat hij als het niet om (iets kleins) was, hij ook profvoetballer had kunnen zijn?

• Nee
  • Ja
  • Ja maar ik geloof dat ook van hem!

0 stemmers

2 likes

Ja maar diezelfde man gelooft ook dat hij rechten heeft gestudeerd terwijl het juridisch medewerker was en dat hij nu manager is van een grote supermarkt, maar eigenlijk is hij gewoon teamleider van de vakkenvullers dusjaaaaaa :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

19 likes

niet meer want ik omring me niet met zulke types maar ik heb in mijn jongere leven wel meerdere mannen gekend die dat zeiden :skull:

4 likes

Ik ken wel iemand waarvan ik het nooit geloofde maar die wel profvoetballer is geworden

5 likes

Ik denk wel best wat vrouwen die desgevraagd hadden kunnen doorbreken als zangeres/danseres/actrice. Van die mensen die het er nog steeds over hebben dat ze dat als tiener in de selectieklas oid deden.

1 like

Ja dit. Profvoetballer is toch wel de jongetjes variant van actrice of zangeres en tegenwoordig influe oh nee ik bedoel content creator

1 like

Ohja je kende Lisa Loeb nog van vroeger

2 likes

niet meer in m’n leven maar heb met 3 jongens op de middelbare school gezeten die van de jeugdopleidingen van een grote club hebben gezeten maar allemaal een kapotte knie hadden en daardoor moesten stoppen. één daarvan is nog een paar maanden m’n vriendje geweest :joy:

5 likes

Mijn ex ja. Hij had anders ook professioneel darter kunnen worden maar hij had een of ander iets waardoor hij de pijl niet meer los kon laten met gooien.

Ofzoiets.

4 likes

Hebben wel beiden ook in de jeugdselectie van een serieuze club gespeeld. Snappen zelf alleen niet dag de kans op succes dan ook nog nihil is. Hebben ook beiden wel vrienden die het wel gemaakt hebben

Wat @unglaublich eigenlijk zegt

4 likes