Stel je persoonlijke vraag #59

ik geloof dit ook niet eigenlijk, 17:15 klaar en dan direct van 17:15-17:45 in een cafe lezen? en om 17:45 eten met vrienden? dit is hoe ik als een mongool dingen plan omdat ik vergeet dat er reistijd bestaat, je tussendoor nog moet poepen, meer tijd dan ik denk nodig heb om eten te bedenken + boodschappen doen + koken, graag 10-20 minuten wezenloos voor me uit staar en voor ik de deur uit ga altijd wel iets kwijt ben en moet zoeken

111 likes

Vind jij het over het algemeen leuk om te dansen in een club of op een festival? (eens in de zoveel tijd, niet als vaste hobby per se ofzo)

• Ja helemaal
  • Eerder wel dan niet
  • Neutraal
  • Eerder niet dan wel
  • Nee niet mijn ding

0 stemmers

1 like

What about a date?

Ja en ik heb door mijn zwangerschap en bijbehorende kwalen, ook postpartum, dit nu al zeker een jaar niet meer gedaan en ik mis het!!! Hoop dat ik het snel fysiek weer aan kan.

3 likes

Het lijkt wel alsof hij zich alleen binnen één straat beweegt inderdaad en reistijd niet bestaat, ondanks het ĂŒberhaupt absurde schema uiteraard.

3 likes

Handig ook dat hij vrienden heeft die zich ook in zo’n strak keurslijf kunnen persen

6 likes

Dit is echt een doodnormale dagindeling voor iemand met zijn type werk? Toen ik als PhD op een kantoor werkte deden we dit ook grofweg, incl samen buiten lunchen en ff naar het café na werk. En na je werk nog even iets leuks doen en de keuken opruimen is ook vaste prik als je in de 20 bent toch? Hahaha dit is echt interessantdoenerij om niks

14 likes

Ik vind binnen een kwartier nadat je wakker bent twee uur lang buiten gaan fietsen wel vrij ver gaan.

36 likes

Ook zo zinloos?

3 likes

Ja ok wouldn’t be me maar genoeg mensen die sporten voor ze aan hun werkdag beginnen. Als je een beetje fanatiek hardloopt of naar een sportschool gaat kom je ook wel aan zo’n ochtend denk ik.

4 likes

Vooral insane dat je denkt dat iemand dit interessant vindt.

7 likes

Ik vind dit wel nice. Zou nooit zelf zo’n schema kunnen of willen volgen, maar hij past eigenlijk gewoon een paar basis principes toe en dat zou ik ook meer moeten doen. Bijvoorbeeld de dag beginnen met bewegen, tijd voor echte focus en je ook niet laten afleiden door te veel verschillende onderwerpen, dan een goede pauze waarin je niet weer over werk praat met collega’s, etc.

Die principes ga ik volgende week meer proberen toe te passen, zowel op kantoor als op thuiswerkdagen

5 likes

Heb je een iPad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, waar gebruik je ‘m voor?

• Streaming (Netflix/youtube etc)
  • Internet, social media
  • Werk/studie
  • Voor m’n kind
  • Fotobewerking/creatief
  • Gamen
  • Anders

0 stemmers

Specifiek een ipad of een tablet?

5 likes

Heeft ook zo’n hoog belangrijk doen gehalte. Wel goed dat hij nog even extra benadrukt dat hij de papieren krant leest en niet op de app zoals het gepeupel.

(En gaat niet om papieren krant lezen, maar sommige mensen kunnen dat zo onderdeel maken van hun “intellectuele” identiteit)

17 likes

Dit vind ik echt bizar. Als ik in mijn rooster van 19.15-20.15 mag ontspannen weet ik nu al dat dat hem niet gaat worden

4 likes

Eigenlijk een super chille werkdag, al helemaal voor een PhD. En hij doet ook nog eens zijn huishouden tijdens zijn tweede shift werk.

2 likes

grappigste wat ik ooit op linkedin heb gezien

1 like

Ik gebruik m nooit, echt zonde eigenlijk.

Heb een 9 jaar oude iPad die ik alleen gebruik om de krant te lezen. Digitaal als de proleet die ik ben.

8 likes