Stel je persoonlijke vraag #59

Ik weet niet hoor, maar als hij 's ochtends op zijn fiets zit ben ik onderweg naar/zit ik op werk en als hij zijn tijdschriftje aan het lezen is in het cafe zit ik nog steeds op werk. En tussendoor heb ik: gewerkt😂

26 likes

Denk jij dat teveel mensen in jouw omgeving een elektrische fiets hebben?

• Ja
  • In sommige gevallen misschien
  • Nah niet per se
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Nee want volgens mij heb ik niemand in mn omgeving die een elektrische fiets heeft

9 likes

Echt I wish dat ik m’n PhD had kunnen doen met 3,5 uur werk per dag :”) en ik haat ook echt de opschepperige “kijk mij eens mijn hele leven aan m’n PhD besteden” ongein maar dit is gewoon een deeltijdsprins zo

10 likes

Nog niet eens 3,5 uur, want in die tijd doet hij soms ook ander werk

2 likes

Domme interessantdoenerij. Effectief werkt deze vent dus 6-7 uur per dag en daarin schrijft ie meerdere boeken, een phd en elke week een artikel. Dan is je werk of broddelwerk of lieg je.

@Lady_Mary is wel de standaard voor phds in de sociale wetenschappen. Als je niet op een ondoenlijk project bent gezet heb je eigenlijk vier hele chille jaren

13 likes

Als jij nu een affaire zou willen beginnen, is er dan iemand waarvan jij 90% zeker weet dat diegene dat wel met jou zou willen? Anoniem

• Ja, 1 iemand sowieso
  • Ja, meerdere
  • Nee
  • Ik heb al een affaire

0 stemmers

Je hoort wel eens over affaires op het schoolplein etc. Maar ik zie dat soort dingen nooit echt gebeuren en heb het idee dat iedereen van mijn leeftijd gezinnen heeft en dat vooral probeert te overleven haha

4 likes

Ik stemde hier nog met “nee” maar werd net wakker door een krekel in mn huis!! Nou dan hoor je hem wel hoor, wat een geluid als hij zo dichtbij is :joy:

11 likes

Ik lees de krant er op! Zaterdagkrant krijg ik in papier.

2 likes

Lezen

Zweten jullie dit jaar ook meer dan normaal?

• Ja valt me echt op
  • Nee hetzelfde als altijd
  • Nee minder juist
  • Geen idee
  • Ik zweet sowieso niet

0 stemmers

En hoe oud ben je?

• 20-
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50+

0 stemmers

Ik vraag me soms af of ik in de perimenopauze zit ofzo, want jezus het zweet stroomt gewoon telkens van m’n gezicht af! Ik herken dit niet van eerdere jaren. En ik ben 33

2 likes

Ja, maar dat komt puur door de hitte.

Ik probeer met deze warmte daarom ook langzamer te lopen. Doen meer mensen dit? Hun wandeltempo aanpassen op de hitte?

• Ja, sneller
  • Ja, langzamer
  • Nee, ik loop al erg langzaam
  • Nee

0 stemmers

snap jij tegenwoordig ook bijna nooit meer over wie het gaat in het influencertopic?

• ja wie de fuck zijn joey en camilla en loesje sassen ofzo ???
  • nee ik ben compleet up to date
  • ik lees dat topic nooit

0 stemmers

Ik heb dit echt nog vanochtend naar vriendinnen gestuurd. Dat ik zoveel meer lijk te zweten, warm heb en ook echt langer duurt voordat ik dan weer ben afgekoeld.
Ook als het niet zo heet is buiten.
Ik vraag me ook af of dit iets hormonaals is.

2 likes

een PAPIEREN krant? een boek schrijven IN HET ENGELS?

wat GAAAAAF

34 likes

ja maar ik zit weer aan de antidepressiva dus verklaarbaar

4 likes

Vooral fietsen op een lager tempo, want anders guts ik echt zodra ik afstap. Maar ik heb nu ook steeds mijn hand ventilator van de Hema bij, echt top.

3 likes

Het stinkt bij mij ook meer dan in eerdere jaren, heb ik het gevoel. Zou willen dat er ook deo bestaat voor je rug.

1 like

Dove heeft volgens mij ook ‘full body deodorant’, maar hoe je het op je rug gesmeerd krijgt is dan misschien weer een uitdaging haha

Ik heb deze ooit gekocht voor mijn oksels omdat ik het zo lekker vind ruiken. En zelfs daar werkt het niet en het blijft ook plakkerig op mijn huid.

2 likes