Stel je persoonlijke vraag #6

Jennifer Lawrence. Mijn stem klinkt wel echt zoals de hare. Maar qua uiterlijk zie ik het zelf niet.

2 likes

Adele heb ik een paar keer gehoord, maar alleen toen make-up en kapsel een beetje op haar leek dus an sich is de gelijkenis niet zo groot. Vond het wel leuk om te horen haha

1 like

Meerdere mensen hebben onafhankelijk van elkaar gezegd dat ze mij op”die actrice van Overspel” vinden lijken. Ik ken die serie niet, blijkt Sylvia Hoeks te zijn en als je haar zo ziet dan zie ik op sommige foto’s wel de vergelijking ja.

3 likes

Ik ben eens vergeleken met Maan en een deelneemster van HNTM van dit jaar. Lijkt dus totaal niet hè, snap echt niet waar die vandaan kwamen

1 like

dat gevoel heb ik ook. vroeger ook nog wel eens gratis producten :deer:

17 likes

Is niet heel bekend maar heb al regelmatig de IG van dit model doorgestuurd gekregen omdat mensen vinden dat ik er heel erg op lijk haha: https://www.instagram.com/maxheinsbroek/

Zie 't zelf wel, maar vooral bij specifieke gezichtsuitdrukkingen. Wou dat ik er zo fris uitzag zonder make-up,

4 likes

Kristen Stewart? Ik ook!

En ook Anna Kendrick en Gisèle Bündchen??

Oh ja zij! Dat zie ik echt niet. Bij mezelf niet maar bij jou ook niet overigens (Gisele Bundchen snap ik wel! Zelfde oogopslag ofzo)

1 like

Nee bij jou zie ik het idd ook niet, bij mezelf nog wel een beetje. En bij Gisele Bündchen op sommige foto’s zie ik het ook wel, maar meer qua type ofzo?

Blanke Lively heb ik trouwens ook wel eens gehoord maar dat snap ik al helemaal niet.

Mijn hoofd maakte hier direct heel even rapper Sjors van hahaha.

3 likes

Een vriendin van me krijgt het ALTIJD voor elkaar om snijwonden te maken tijdens het scheren en ik begrijp echt niet hoe?

1 like

Geen idee, scheer me wel maar check eigenlijk nooit echt

1 like

Hierop aansluitend:
Scheer jij je tenen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Aangezien ik niks kan zien onder de douche is het altijd gokken haha

1 like

NO

1 like

Ja, dit inderdaad! Kijk nooit of ik wat gemist heb.

Ik krijg altijd wondjes van mijn benen scheren en ik weet zelf ook niet hoe. Merk er tijdens het scheren niets van en als ik dan mijn pas geschoren benen wil bewonderen zie ik pas de krassen :sob:

5 likes

Hè ik ook met Jessica Alba! Zie/geloof het zelf niet helemaal, maar ik vind het een knappe vrouw dus neem het graag aan :’)

1 like

De grote tenen neem ik eens in de zoveel tijd mee.

1 like