Stel je persoonlijke vraag #6

Andalous :star_struck:

Mijn hart. Hihaho.

8 likes

Ik ben hier heel stellig in (nee) en het verbaast me echt dat er verder nog zoveel nee-stemmers zijn! Is in m’n omgeving heel anders, tof dit!

6 likes

Ik vind pizza alleen echt lekker met appelmoes.

3 likes

Ik snap dat je dit doet, maar die schimmeldraden die dieper in het brood zitten zie je niet. Hierdoor kun je wel giftige stoffen die sommige schimmels produceren (mycotoxines) binnen krijgen en dat is niet goed voor je.

7 likes

Ik doe dit eigenlijk standaard, kook graag voor mensen en doe ook graag dingen buiten de deur. Maar meer omdat ik dat sowieso leuk vindt en mijn vriend en vrienden ook, dus niet per se met als doel om het extra leuk te maken haha.

1 like

Pizza in appelmoes dopen is hemels.

1 like

Omg soulsister. Je bent echt de eerste in mijn leven die dat ook vindt! Standaard reactie is: ehm hoezo ben jij nog niet handelingsonbekwaam verklaard.

1 like

5 keer! :sweat_smile:
2x pols en 3x m’n enkel. Ben nogal onhandig en blijkbaar ook nogal broos.

3 likes

Welkom dan in de familie, mijn zus doet het namelijk ook. :yellow_heart:

oeh ik heb zin in een pizza met ananas nu <3

3 likes

NEE ER IS EEN GRENS ELLE. Een grens die ik zelfs respecteer.

3 likes

Waarom zou je het niet willen behouden?

Ach, ze zeiden 100 jaar geleden ook dat stemrecht en et dragen van broeken voor vrouwen ook niet hoorde…:woman_shrugging:

27 likes

Ik had laatst een verkoper aan de deur.

ā€˜Ik ben opzoek naar de hoofdbewoner van dit huis?’
Ja, dat ben ik.
ā€˜Mag ik je geboortedatum? Oh, ik had je jonger ingeschat, maar je bent 4 jaar ouder dan mij’.
Ja, dat heb ik wel vaker. Maar intern dacht ik echt: dus je flirtmodus mag wel uit nu jongentje :sweat_smile:

5 likes

Dat niet zo aardig vinden herken ik wel. Ik vind mezelf vaak ook niet aardig. Als ik alles zou zeggen zoals ik het denk dan zou echt niemand mij aardig vinden denk ik. Nu moet ik best vaak feedback e.d. geven en dan denk ik HEEL goed na voor ik iets zeg en nu lukt het wel

2 likes

Pffff ja alles om te voorkomen dat we straks moeten kiezen voor een president, dat wordt echt huilonnnn

1 like

Wow ik heb echt precies hetzelfde. Mijn vader heeft een ā€˜simpel’ beroep en is niet heel slim. Mijn moeder is nu verpleegkundige niveau 4. Ik ben vooral op mijn moeder heel trots hoe hard ze werkt en dan als alleenstaande moeder in combinatie met studeren!

Alleen vroeger vond ik het zo jammer dat ze mij nooit kon helpen bij mijn wiskunde/scheikunde/natuurkunde huiswerk. Ze heeft juist discalculie en ik ben diegene die haar helpt :stuck_out_tongue:

Ook van mijn hbo studie wist ze weinig. Als ik ziek was vroeg ze altijd of ik me al had ziekgemeld op school en als ik dan zei dat dat niet hoefde en niemand dat doet was het antwoord: dus iemand anders dat niet doet, doe jij dat ook maar niet??? :rage::rage:

Ik was inderdaad altijd jaloers op klasgenoten waarbij de ouders dan hielpen met huiswerk
Mijn zusje doet een mbo opleiding en daarbij helpt ze overigens wel heel veel! En daarnaast heeft ze mijn scriptie wel nagelezen!

Hahaha, ik herken dit heel erg. Mijn moeder begreep er ook niets van dat ik me niet ziek hoefde te melden.

Ik heb een HBO-studie gedaan, een wetenschappelijke richting. Nu hebben de buren van mijn ouders beiden een PhD/post-doc in dit gebied maar mijn ouders snappen het verschil niet tussen mijn studie en die van hen :sweat_smile: Mijn ouders schatten mij wel heel slim in, haha.

2 likes
  • Het kost exorbitant veel geld. Ons koningshuis is het duurste koningshuis in Europa.
  • Ik vind dat ze hun geld vreemd besteden. Je krijgt letterlijk geld van je onderdanen, doe daar dan nuttige dingen mee ipv een (zeil?)schip onderhouden
  • Ik vind het idee om met zo’n gigantische gouden lepel in je mond geboren te worden een ouderwets en oneerlijk idee
  • Ik vind ze schijnheilig. In tijden van crisis heeft het koninklijk huis heus geen geld of eten gedoneerd aan bijvoorbeeld de voedselbank en in WO2 waren ze ook niet echt present onder de bevolking. En ze slaan de grote hoeveelheid geld die ze krijgen ook niet bepaald af
  • Een president zou in mijn ogen net zo goed werken.
33 likes