Stel je persoonlijke vraag #6

Ik had op zijn minst een wildwaterbaan verwacht met een zwembadkantine met lekker vegan eten.

23 likes

is blauwe slush puppy ook vegan?

Ik had laatst een ontzettende identiteitscrisis want ik dacht altijd van mezelf dat ik blauw was en toen zeiden mensen laatst dat ze me juist heel rood vonden. Misschien voel ik me meer blauw en gedraag ik me meer rood :woman_shrugging:t4:

1 like

Waarom niet?
Ik ben ook rood (volgens de test rood-geel, maar herken me het meest in rood) en ervaar het niet als iets negatiefs.

Volgende huis :+1:t3:

1 like

Ik Ben echt super geel, herken de werkwijze heel erg.

Omdat ik merk dat anderen waarmee ik moet samenwerken daardoor vaak schrikken van mij ofzo. Heb het zelf gewoon nog niet echt geaccepteerd dat ik zo “dominant” ben. Vind mezelf dan ook niet zo aardig achteraf.

ik ook! en ik weet dat andere mensen mij ook echt knalgeel vinden haha

Ik heb me net even ingelezen en ik ben mega rood. Ook qua drijfveren en valkuilen. Bizar dat zoiets zo kan kloppen.

1 like

Ik ben juist nest wel blauw, neig ook een beetje naar groen. Ik zou juist wel iets meer rood willen hebben.

2 likes

Ja, dat herken en begrijp ik wel. Denk dat ik dat juist al best wel geaccepteerd heb. Ik probeer ook altijd buiten dat soort situaties ook mijn leuke kant te laten zien haha, zodat mensen weten dat ik niet alleen maar een dominante en ongeduldige trut ben.

Oh en ik vind ook dat er onterecht best een negatieve lading aan dat rood zijn hangt trouwens (tenminste, dat was op mijn vorige werk best wel). Ik had een collega die tijdens de kleurentest moest huilen omdat ze zo rood was. Who cares, het idee is juist dat elke kleur z’n eigen pluspunten en valkuilen heeft en dat je elkaar daarmee aanvult.

2 likes

Ik ben echt wel eens jaloers (geweest) op mensen die bij hun ouders kunnen/konden aankloppen voor advies. Ik weet niet of het per se met hebben gestudeerd te maken heeft (mijn vader heeft mts gedaan, mijn moeder wel begonnen aan middelbare beroepsopleidingen maar niks afgemaakt), maar mijn ouders hadden nooit een idee en als ik al eens iets vroeg over werk/studie/het leven was het altijd ‘ja dat weet ik ook niet hoor, kun je het niet bespreken met je zus/broer?’

Ik weet niet, in mijn hoofd heb ik echt een beeld van (hoogopgeleide) ouders met wie je aan tafel zit en een goed gesprek kunt hebben, ik ken dat helemaal niet zo. Ik voel me nu meteen schuldig want ze waren er heus wel voor me, maar eerder met een knuffel en mijn vader nog altijd met praktische hulp dan echt levensadvies.

11 likes

Ik doop naturelchips in melk. Vind ik zelf overigens niet heeel raar, maar anderen wel.

Oh, pannenkoeken en pizza’s dopen in appelmoes!

Plakjes komkommer en daar dan een snufje zout op doen en het dan eten. Maar dit vind ik niet zo heel raar. Het kan veel gekker zoals ik bij van die Amerikaanse traveling kookshows zag.

5 likes

Naturel chips op crackertjes is echt de bom!

Even een zijlijn hoor, maar ik bedacht me vanmorgen in mijn halfslaap opeens; ik was echt een enorme chips-eter, maar het laatste jaar/de laatste jaren koop ik veel vaker chocolade en heb daar ook echt trek in. Dat had ik nooit? Vind dat zo raar. Meer een zoetekauw geworden terwijl ik eerder eigenlijk altijd voor hartig koos.

3 likes

Oh ik herinner me nog iets (maar dit heb ik al heel lang niet gedaan): een hap vla en daarna een hap gehaktbal. Mijn zus en ik deden dit allebei nog weleens toen we nog thuis woonden.

3 likes

Ik vind een boterham met kaas en hagelslag lekker

3 likes

Ik eet zilveruitjes als snack. Weet niet of het echt raar is maar het is wel mijn raarste eetgewoonte haha

1 like

Ik doe dit maar een keer in het jaar ofzo maar ik vind naturel ribbelchips eten en daarbij chocomel drinken echt een goede combinatie.

5 likes

Kipnuggets met Mc Flutty M&Ms als saus.
Het knapperige harige van de kipnuggets met het zoute koude van het ijs😍

2 likes