Hahaha heb je dit voor of na de ons app-gesprek geplaatst
Op het EGF kon je voor elk topic de profielfoto van degene die het topic gestart heeft zien, nu zie je de profielfoto van degene die als laatste een bericht heeft geplaatst. Wat vind jij fijner?
- Foto van topicstarter
- Foto van laatste reageerder
- Boeit me niks
0 stemmers
Eerst vond ik het echt kut. Ik was zo gewend aan de topicstarter, maar nu boeit het me echt niet meer. Gek dat dat zo snel kan veranderen.
Haha, leuk. Ik geloof hier dus helemaal niet in, maar ik vind het wél superleuk om te lezen en te zien wat dit soort dingen over mij te zeggen hebben.
En ik ben niet ontgoocheld:
âMany Frogs are legitimately psychicâ en âSome of the best career options for Frogs includes: psychologist, psychiatrist, astrologer, magician, designer, public relations executive, casting director, art critic, or anything involving Human Resources.â
âmost Frogs will be naturally reserved when you first meet them then will suddenly say something extremely funny, charming, or observant that makes others wonder what else is hiding behind the cool exterior.â
Zijn ze allemaal zo positief? Als ik dit moet geloven ben ik echt geweldig.
Nee niet allemaal, maar wel overwegend inderdaad
Ik wilde toevallig gaan vragen:
Als je Weerwolven of iets soortgelijks speelt, zoals Secret Hitler of Resistance/De Mol, bij wie hoor je dan liever?
- De bad guys, die moeten liegen en moorden
- De good guys, die de bad guys moeten ontmaskeren
0 stemmers
Jaaa ik zag het net al haha! Leuke reactie ook van jou
Edit: Trouwens, hij heeft een keer een post van mij hier (over kerst haha) gescreenshot en gedeeld in zijn stories. En toen hebben we nog even gedmd
@ellegirltalk ik zit in zijn marketingteam nee maar even serieus voor iedereen: ga het luisteren!!
Het liefst ben ik bij Weerwolven van Wakkerdam zelfs de verteller! Vind dat zo leuk om te doen
Ik vind burger zijn dus veel leuker. Dat mysterie uitpluizen. En ik vind het heel lastig aan Weerwolf/Mol zijn dat je (als je met actieve/doortastende mensen speelt) met een goede theorie moet komen over wie de Mollen/Weerwolven zijn.
@Insouciance jaa vertellen is ook leuk inderdaad! En dan kijken hoe iedereen het opfokt voor elkaar haha.
Haha o ja in zoân situatie is Weerwolf zijn misschien de betere optie.
Bij âonsâ is het echt megaserieus, ik heb zelfs een keer toen ik 17 of zo was een deelnemer âweggestuurdâ omdat ze constant op haar telefoon zat hahaha. Echt zoân terrorverteller was ik. :â)
Als jij vrij bent en je hebt die dag geen plannen, dan:
- Zit ik de hele dag in mân pyjama zonder make-up oid op, totdat ik eventueel weg ga
- Kleed ik me wel normaal aan, maar doe ik verder geen make-up oid op
- Kleed ik me normaal aan en doe ik make-up oid op
0 stemmers
Als je geen make-up draagt, dan bedoel ik dus met âoidâ dat je dan wel je haar doet of wat je normaal ook maar doet qua uiterlijke verzorging voor je de deur uit gaat.
Het is dus niet per se een gegeven dat je die dag helemaal niet meer weggaat, maar je hebt gewoon (nog) geen plannen staan
Meestal douche ik niet eens als k geen plannen hebt en geen boodschappen hoef te doen. Soms douche ik wel en dan trek ik mân pyjama weer aan.
Ik heb dus echt niets met âpyjamadagenâ, als ik de hele dag in mijn pyjama zit voel ik me sloom en lamlendig.
Pyjamaleven. Love it!
Ik heb nog geen eetgelegenheid gezien waar katten komen, behalve kattencafes. Zou het zelf toch niet zo fris vinden.
Haha ja same. Soms probeer ik een pyjamadag te houden maar dan na drie kwartier verveel ik me toch en sta ik toch aangekleed buiten om iets te doen.
Ik vind het wel onhygienisch, maar de muizen die de kat moet bestrijden vind ik viezer
Ik had niet direct door dat dit over die primal signs ging dus dacht even dat dit daadwerkelijk over kikkers ging en dat die dus psychic waren. Toen ging het ineens over career options en ik snapte er niks van want kikkers werken niet? Duurde echt even voor ik het doorhad
Haha, ja, zonder die context is het echt bizar.