Stel je persoonlijke vraag #6

Stel, je huidige partner is een keer vreemd gegaan (seks gehad). Wil je dat dan weten als het een jaar geleden is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als het 3 jaar geleden is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als het een maand geleden is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als hij 5 keer seks heeft gehad met dezelfde vrouw in een relatief kort tijdsbestek (zeg 1 a 2 maanden) en het is een jaar geleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En het is 3 jaar geleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En het is 3 maanden geleden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil het altijd weten. Het is zijn recht niet om mij die info te onthouden en daarmee voor mij te bepalen hoe verder na een misstap.

30 likes

Als het echt eenmalig was (en ervan uitgaand dat diegene met mij doorwil en het niet nog een keer zal doen) wil ik het niet weten. Als het meer dan 1x was wel, dan voelt het meer als een affaire en is er lijkt me meer aan de hand dan een keer buiten de pot pissen.

4 likes

Het hangt van mijn schoenen af welke sokken ik aan wil, en ik bedenk meestal pas welke schoenen ik aan wil als ik de rest van m’n outfit aan heb. Dus eerst broek, dan sokken.

3 likes

https://www.ad.nl/den-haag/marischka-betaalt-schulden-af-met-gemeentefoutje-van-35-000-euro~ae626d56/

De vrouw uit het artikel is een van de mensen die door een typfoutje van de gemeente onterecht 35.000 op haar rekening gestort kreeg. Het geld moet terug, maar zij heeft het gebruikt om haar schulden af te lossen. Geef je haar gelijk of vind je dit niet kunnen?

• Belachelijk, het geld moet per direct terug.
  • Omdat ze er schulden van heeft afgelost, vind ik het wel gerechtvaardigd dat het geld niet terug hoeft.
  • Maakt mij niet uit wat ze er mee doet, zou het lekker opmaken.

0 stemmers

(Wow ik luister dit voor het eerst in 10 jaar ofzo en ik had hiervoor nooit opgemerkt dat dit nummer blijkbaar in 1 seconde in GarageBand/Ableton ofzo is gemaakt??? Was het altijd zo?)

3 likes

Ik heb belachelijk gestemd maar snap het ergens ook wel weer een beetje

9 likes

Het is een domme fout van de gemeente maar er is wel sprake van een onverschuldigde betaling dus ze zou het op grond van de wet moeten terug betalen.

3 likes

Huh is de Sissy Boy ook al failliet?

Soms krijg ik mijn sokken niet eens goed opgetrokken als ik een jeans draag die nauw/smal bij de enkels is!

Zulke vragen kan ik nooit goed beantwoorden. Ik denk dat ik het allebei wel doe maar ben me er niet heel erg bewust van welke manier meer standaard bij mij is. Ik weet wel dat ik vroeger echt ging zitten als ik mijn sokken aan deed. En volgens mij doe ik wel altijd links en dan rechts.

Waarom stemmen mensen dat je maar moet gaan stelen :thinking: of is 't een grap

Juppp ik zit in hetzelfde schuitje, ook 50 euro. Vind het echt zĂł zonde van het geld, vooral van de mensen die het aan me gegeven hebben.

Stomme was dat ik het weekend voordat het overal in de kranten stond nog in de sissyboy was en dacht ‘oh snel maar even mijn bon uitgeven! :smile:’ snik.

1 like

Als ik het goed heb begrepen is een cadeaukaart een vordering op de sissy-boy en maakt een curator de beslissingen welke rekeningen als eerste worden betaald als een bedrijf onder curatele staat. Dus dan gaan de banken en belastingdienst voor. Dus ik denk niet dat er kans is dat je geld voor je bon kunt krijgen!

Heh hoe zie je dat voor je? Stiekem kleding in je tas stoppen en dan een cadeaubon achterlaten? Dat zoiets in je op komt joh :’)

25 likes

Stel, je bent binnenkort jarig en je wilde een cadeaubon vragen van een winkelketen. Durf je dat nu nog, na het onverwachtse faillissement van sissy boy?

• Ik gok het erop, vind geld niet leuk om te vragen
  • Vanaf nu vraag ik altijd gewoon geld waarvan ik beloof het uit te geven aan winkel X.
  • Ik vraag alleen een cadeaubon bij een winkel waarvan ik 100% zeker weet dat ze niet failliet gaan (voor zover je dat kunt weten)

0 stemmers

Ik vraag of krijg eigenlijk nooit cadeaubonnen of naja een keer en die heb ik toen binnen een week uitgegeven. :money_mouth_face:

2 likes

Ik vergeet cadeaubonnen altijd uit te geven ongeacht of iets failliet gaat of niet, dus heb dan liever gewoon geld.

13 likes

Oh ja want dat is minder erg natuurlijk

14 likes

Ik vraag altijd boekenbonnen, die kun je altijd wel inleveren. :grin:

6 likes

Ik bedoelde ‘onverwachts’ meer van; ik had er niet echt bij stilgestaan dat een winkelketen failliet kan gaan en dat het dus een onhandige move kan zijn om cadeaubonnen te vragen. Nu zou ik dat toch anders doen denk ik.

1 like