Stel je persoonlijke vraag #6

Nouja bij bijvoorbeeld hudons bay is het vrij algemeen bekend dat het niet echt goed gaat, dus dan zijn cadeaubonnen daarvan wel wat risicovoller.
———
Ik vraag zelf vrijwel alleen douglasbonnen, dat zie ik minder snel fout gaan

3 likes

Ik ga morgenochtend naar de kapper om mijn haar te laten wassen en knippen, maar mijn haar is nu echt bagger vet en ik vind het bijna beschamend om daarmee aan te moeten komen. Moet ik het nog wassen voordat ik naar de kapper ga?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is sowieso al een keer eerder gevraagd, maar ik vraag me af of het aantal inmiddels gestegen is :joy: In November 2018 had 23% een Satisfyer.

Heb je een Satisfyer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En wat vind je ervan?

• GEWELDIG
  • Wel oké
  • Viel tegen

0 stemmers

Wat vind je van de kwaliteit?

• Prima
  • Hij werkt wel, maar het zou beter kunnen
  • Hij is inmiddels kapot

0 stemmers

Hmmm ik doe het zelf in zo’n geval wel altijd omdat ik me altijd een zwerver voel met ver haar, maar als iemand anders wel met vet haar komt zou ik het niet raar vinden :stuck_out_tongue: dus ik zou het zelf wel doen maar vind niet dat het “moet”

1 like

Echt, Hudson bay? Die is net twee weken open hier.

De dag voordat bekend werd van Sissy boy was er hier een nieuwe winkel open gegaan, dus blijkbaar kan dat gewoon allemaal naast elkaar?

1 like

Nou over Douglas zou ik ook niet al te hard roepen dat het zó goed gaat, want dat gaat het ook niet. Waarom denk je dat ze de laatste tijd met nog meer kortingen strooien, echt niet om ons te plezieren. :stuck_out_tongue:

5 likes

Is het al tijd om mijn winterkleren op te bergen en mijn zomerkleding in de kledingkast te gooien?

• Ja! :hot_face:
  • Over een weekje misschien
  • Over twee weken misschien
  • Nee man! Veel te koud! Doe normaal!

0 stemmers

Hij komt vandaag binnen, ben zoooooooooo benieuwd!

1 like

Ik last gister dat er dit weekend zelfs een mini kans op sneeuw was dus zou nog even wachten :'D

1 like

NOOO :weary:

Huh dus de conducteur kwam eraan en maakte een foto van 3 mensen in de coupé die hun tas naast zich hadden gezet?

Slapen jullie ook slechter als jullie ongesteld moeten worden?

• Ja, ik slaap dan korter/kan niet in slaap vallen etc
  • Nee, geen last van
  • Nooit gemerkt
  • Ik word niet ongesteld

0 stemmers

Meestal kan ik niet in slaap vallen van de pijn :+1:

3 likes

Ik slaap als ik ongesteld ben juist makkelijk 10-12 uur terwijl ik normaal na 7 uur slaap klaarwakker ben. Ik val als ik ongesteld ben ook geregeld in slaap voor de tv etc., terwijl dat normaliter niet gebeurt.

2 likes

Je moet een kind noemen naar een maand. Welke naam vind je het mooist als naam?

• Janeiro
  • Março
  • April / Avril
  • May
  • June
  • July / Julio
  • August

0 stemmers

Als je over jezelf hoort: “ze is niet op haar mondje gevallen”, hoe vat je dit dan op?

• Positief
  • Negatief

0 stemmers

Het spreekwoord is “Ze is niet op haar mondje gevallen”. Daardoor vat ik het wel negatief op.

1 like

Nee zeker niet, maar ik zou het zo wel opvatten. Ook door dat laatste “ze praat veel”. Vooral omdat ik zelf niet heel erg op de voorgrond ben en dat ook niet wil zijn.

Dat is exact waarom ik dit negatief zou opvatten. Door het woord “mondje”

1 like