Als ik het goed heb begrepen is een cadeaukaart een vordering op de sissy-boy en maakt een curator de beslissingen welke rekeningen als eerste worden betaald als een bedrijf onder curatele staat. Dus dan gaan de banken en belastingdienst voor. Dus ik denk niet dat er kans is dat je geld voor je bon kunt krijgen!
Heh hoe zie je dat voor je? Stiekem kleding in je tas stoppen en dan een cadeaubon achterlaten? Dat zoiets in je op komt joh :’)
Ik vraag of krijg eigenlijk nooit cadeaubonnen of naja een keer en die heb ik toen binnen een week uitgegeven. 
Ik vergeet cadeaubonnen altijd uit te geven ongeacht of iets failliet gaat of niet, dus heb dan liever gewoon geld.
Oh ja want dat is minder erg natuurlijk
Ik vraag altijd boekenbonnen, die kun je altijd wel inleveren. 
Hahahaha ik zie het al voor me
Haha ik ben de enige die ja heeft gestemd
Vond ze overigens niet allemaal goals en ook niet per se hun single ny life, maar vond Miranda vaak wel goals en wilde ook altijd een Steve…
Ik snap nog steeds niet waarom het sterrenbeeld WATERman een luchtteken is en geen waterteken.
Ik vind het kut dat Kreeft in het Engels Cancer wordt. Laat me Lobster zijn.
Echt hè, vond ik ook al zo stom!

A lobster? In a nativity play?
Nouja bij bijvoorbeeld hudons bay is het vrij algemeen bekend dat het niet echt goed gaat, dus dan zijn cadeaubonnen daarvan wel wat risicovoller.
———
Ik vraag zelf vrijwel alleen douglasbonnen, dat zie ik minder snel fout gaan
Ik ga morgenochtend naar de kapper om mijn haar te laten wassen en knippen, maar mijn haar is nu echt bagger vet en ik vind het bijna beschamend om daarmee aan te moeten komen. Moet ik het nog wassen voordat ik naar de kapper ga?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is sowieso al een keer eerder gevraagd, maar ik vraag me af of het aantal inmiddels gestegen is
In November 2018 had 23% een Satisfyer.
Heb je een Satisfyer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En wat vind je ervan?
- GEWELDIG
- Wel oké
- Viel tegen
0 stemmers
Wat vind je van de kwaliteit?
- Prima
- Hij werkt wel, maar het zou beter kunnen
- Hij is inmiddels kapot
0 stemmers
Hmmm ik doe het zelf in zo’n geval wel altijd omdat ik me altijd een zwerver voel met ver haar, maar als iemand anders wel met vet haar komt zou ik het niet raar vinden
dus ik zou het zelf wel doen maar vind niet dat het “moet”
Echt, Hudson bay? Die is net twee weken open hier.
De dag voordat bekend werd van Sissy boy was er hier een nieuwe winkel open gegaan, dus blijkbaar kan dat gewoon allemaal naast elkaar?