Stel je persoonlijke vraag #6

Ja is ook heftig. Maar het is niet zo dat ‘ie hem echt in elkaar heeft geslagen ofzo en hij een iets aan over gehouden heeft. Was een corrigerende tik (volgens mij tegen zn arm of schouder maar dat weet ik niet precies meer), na dus al 2x heel duidelijk waarschuwen én bij een jongen die de boel flink terroriseerde. Plus, dit is meer dan 20 jr geleden. Ik wil geweld van volwassenen tegen kinderen ook absoluut niet goed praten maar toch…

Oké toch doe ik dat nu. Ben ook niet goed in nuances in dit soort situaties maar het heeft in dit geval goed uitgepakt allemaal.

1 like

In principe niet, ik heb alleen geen klok in m´n auto dus als ik op weg ben naar een afspraak en ik wil weten hoe ik in de tijd zit kijk ik soms voor een rood stoplicht snel op mn telefoon hoe laat het is, maar alleen als hij net op rood is gesprongen

Ik heb het filmpje opgezocht. Het ziet er zooo pijnlijk uit. Maar ik kan er prima tegen.

Ja maarja 10 seconde daarna zijn zij het alweer vergeten en als het een vervelende demente is kun je het gewoon direct weer opnieuw doen. Grapje natuurlijk. Ik blijf bij een bejaarde dan maar slaan.

Dit zeg je nou al 2 keer. Is goed :thumbsup:

2 likes

Haha ja kwam er ook net achter, heb oxazepam achter de kiezen dus ik slaap half.

1 like

Hahaha ik dacht misschien ben je gewoon super gepassioneerd.

5 likes

Ik hang m’n gsm aan een clipje boven m’n autoradio. Ik heb bijna altijd navigatie aan op m’n smartphone en luister vaak Spotify of podcasts via bluetooth. Soms klik ik dan dus op volgend of vorig nummer (maar dat is in deze situatie dus bijna dezelfde handeling als bij m’n autoradio) en héél af en toe lees ik toevallig een berichtje dat ik net ontvang of als ik aan het rode licht sta, maar dat probeer ik heel erg te beperken. Ik ga sowieso nooit antwoorden of andere dingen doen en heb m’n gsm ook nooit in m’n handen. En ik heb een handsfree set in m’n auto.

Ja is wel 1 van mijn favo onderwerpen, bejaarden of kinderen slaan. :cupid:

9 likes

Ik dacht aan 4 ex-partners met wie je allerlei regelingen moet vaststellen en de moeilijkheid en het gedoe dat daar nogal eens bij komt kijken. En het lijkt me onrustiger voor de kids zelf. Elke keer dat heen en weer gesleep en dat ook nog meekrijgen van broertjes/zusjes en die misschien niet steady zien thuis maar ook maar af en toe. Regelingen moet je met je ex’en dan ook nog op elkaar af laten stemmen. En dan hebben je ex’en misschien ook weer kinderen uit een andere vorige relatie. Nog meer gedoe.

25 likes

Maar 10 kinderen baren?! Dan maar wat omgangsregelingen vastleggen. Ik houd wel van samengestelde gezinnen, ken uit mijn omgeving eigenlijk ook alleen maar positieve verhalen daaromheen, mensen die close zijn met stief- en halfbroertjes en -zusjes en met stiefouders. En familie is hoe dan ook vaak lastig, dan baar ik er toch echt nog steeds liever ‘maar’ 4 dan 10… Maar nog liever minder :smile:

3 likes

Ik wil gewoon tien kinderen! Ook van tien baby daddy’s

1 like

Weet niet wie dat is. Ze lijken op zich wel op elkaar.

Ik ken dan weer genoeg moeilijkheden wanneer het zelfs niet om samengestelde gezinnen gaat, maar gewoon 2 ex-partners die kinderen hebben. Ik vind daar al veel drama. En dat x4. En dan ook nog dat chaotische voor die kinderen.
Over 10x bevallen had ik niet erg nagedacht, maar 4x is ook al veel en misschien kunnen we een draagmoeder zoeken :’)

1 like

Haha dit als het echt zo zou kunnen Maar ik schat de kans vrij klein in. Dan is er weer een ex-partner ziek, dan zit er eentje met zijn werk, dan moet er per se dan weer op vakantie of kerst worden gevierd. Nah… Denk dat je helemaal geen vrije tijd hebt in de praktijk. En met 10 kinderen kun je ze nog eens achterlaten bij hun enige andere ouder :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou liever gewoon de rest van mijn leven bij mijn vriend blijven. En inderdaad het ‘gedoe’ voor de kinderen met omgangsregelingen. 10 keer zwanger moet ik niet aan denken, maar 4 keer hoeft van mij ook al niet.

2 likes

Had het live gezien (online dan obviously) maar daardoor was de shock nog wel wat groter :’)

1 like

Haha je kent me. Vier keer zwanger en vier keer bevallen. Ik zou dat echt nog 6 keer willen. Maar dan moeten die kinderen wel even een vier maanden voor de bevalling weg om mentaal rust te hebben. :ghost:

3 likes

Oeh ja bleh! Dan zie je het niet aankomen

• Eerst sokken aan en dan broek oid aan
  • Eerst broek oid aan en dan sokken aan

0 stemmers