(Wow ik luister dit voor het eerst in 10 jaar ofzo en ik had hiervoor nooit opgemerkt dat dit nummer blijkbaar in 1 seconde in GarageBand/Ableton ofzo is gemaakt??? Was het altijd zo?)
Ik heb belachelijk gestemd maar snap het ergens ook wel weer een beetje
Het is een domme fout van de gemeente maar er is wel sprake van een onverschuldigde betaling dus ze zou het op grond van de wet moeten terug betalen.
Huh is de Sissy Boy ook al failliet?
Soms krijg ik mijn sokken niet eens goed opgetrokken als ik een jeans draag die nauw/smal bij de enkels is!
Zulke vragen kan ik nooit goed beantwoorden. Ik denk dat ik het allebei wel doe maar ben me er niet heel erg bewust van welke manier meer standaard bij mij is. Ik weet wel dat ik vroeger echt ging zitten als ik mijn sokken aan deed. En volgens mij doe ik wel altijd links en dan rechts.
Waarom stemmen mensen dat je maar moet gaan stelen
of is 't een grap
Als ik het goed heb begrepen is een cadeaukaart een vordering op de sissy-boy en maakt een curator de beslissingen welke rekeningen als eerste worden betaald als een bedrijf onder curatele staat. Dus dan gaan de banken en belastingdienst voor. Dus ik denk niet dat er kans is dat je geld voor je bon kunt krijgen!
Heh hoe zie je dat voor je? Stiekem kleding in je tas stoppen en dan een cadeaubon achterlaten? Dat zoiets in je op komt joh :’)
Ik vraag of krijg eigenlijk nooit cadeaubonnen of naja een keer en die heb ik toen binnen een week uitgegeven. 
Ik vergeet cadeaubonnen altijd uit te geven ongeacht of iets failliet gaat of niet, dus heb dan liever gewoon geld.
Oh ja want dat is minder erg natuurlijk
Ik vraag altijd boekenbonnen, die kun je altijd wel inleveren. 
Hahahaha ik zie het al voor me
Haha ik ben de enige die ja heeft gestemd
Vond ze overigens niet allemaal goals en ook niet per se hun single ny life, maar vond Miranda vaak wel goals en wilde ook altijd een Steve…
Ik snap nog steeds niet waarom het sterrenbeeld WATERman een luchtteken is en geen waterteken.
Ik vind het kut dat Kreeft in het Engels Cancer wordt. Laat me Lobster zijn.
Echt hè, vond ik ook al zo stom!

A lobster? In a nativity play?