Stel je persoonlijke vraag #6

Oja dat heb ik ook wel regelmatig in huis maar nam het vrij letterlijk dat kant en klare haha.

2 likes

@Thierry “Sorry, ik heb het te druk met familie-achtige dingen.”

@anon18225511 De volgende keer als ze mij achterna zitten met folders, zal ik ze naar jou doorsturen. Al zijn het altijd mensen van de partijen waarop ik nooit zal stemmen die denken dat ik wel val voor hun papiertjes en praatjes. (Al moet ik toegeven dat het SP schuursponsje goed uitkwam.)

6 likes

Heel veel acteurs zijn hier ziek van geworden dus ik zou het echt niet durven. Ik heb liever geen dichtgeslibte aderen of diabetes (door te snel zwaarder te worden, val me niet aan). Dan maar een fatsuit aan :sweat_smile:

1 like

O shit je hebt gelijk haha, helemaal over dat ‘in zak’ heen gelezen

Dit doet mij denken aan dit artikel dat ik laatst las

Een actrice moest haar kaal scheren voor een nieuwe filmrol.
Zou je dat doen?

• Ja, haar groeit toch wel terug
  • Nee!

0 stemmers

Wat zou je liever doen? (En je MOET kiezen!)

• 30 kilo aankomen
  • Kaal scheren

0 stemmers

1 like

Ik wil sowieso niet in een film. Ook niet als ik mijn eigen gewicht mag behouden of als ik er miljoenen voor krijg. lk snap juist niet waarom zoveel mensen beroemd willen zijn

16 likes

Verstijven

3 likes

Hoeveel generaties vrouwen zijn er bij jouw familie nog in leven?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

En mannen?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

Hoe oud is de oudste vrouw in jouw familie (afgerond omhoog)?

• 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100

0 stemmers

En man (afgerond omhoog)?

• 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100

0 stemmers

Als mijn nichtjes eens meisjes zouden krijgen zouden het er vier zijn, maar die werpen alleen maar jongetjes :roll_eyes: (die ik overigens wel heel lief en leuk vind hoor :smile:)

1 like

Ik mis hier nog de ‘bevries’ optie. Dat merk ik namelijk vaak, sowieso in acute stresssituaties. Maar ook als ik meer langdurige stress heb, dan bevries ik en kan ik bijna niks meer.

4 likes

Oeps kom in mn studio uit op 122 dingen in mn kasten. Dan heb ik mn chill kleding, wasmand, de wasmand bij mn ouders en de kleding die daar opgeborgen is omdat het seizoensgebonden is niet meegeteld. In mijn defense: wel allemaal kwalitatieve kleding die al jaren meegaat. Koop ongeveer 5-10 items per jaar.

Je kind, Jij, Jouw moeder, Jouw Oma (vier generaties) bijv.
0 als bijv alle mannen niet meer leven.

@Totoro Wil je dan geen badspons voor carnaval zijn? :stuck_out_tongue:

Heb m’n stem veranderd naar 20 kledingstuks, heb net m’n kleding geteld inclusief alle seizoenen. Zomer lag achterin de kast, dus vandaar mijn eerste stem. :see_no_evil:

Maar ik heb 2 broeken, 5 jurken, 4 vesten, 2 blouses, 4 shirts en 2 shorts en 1 blazer. Heb vandaag heel veel weggedaan. Vandaar dat het zo weinig is.

5 likes

Wij hebben 5 jaar lang 5 generaties in de familie gehad! Helaas is mijn overgrootmoeder 4 jaar geleden op 94 jarige leeftijd overleden.

1 like

Ja kijk en die dingen mis ik dan. Ik heb ook altijd al een SGP schuursponsje willen hebben om al mijn zonden mee af te wassen!

3 likes

Heb jij doorzichtige bh bandjes gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Wat? Ik zie niks?

0 stemmers

met diamantjes. ik was 14, don’t judge.

26 likes

Dit is zo lelijk! Je had zelfs van die roze plastic bandjes, dan is het effect helemaal weg. En dan zo’n vies vettig laagje erop :+1:

3 likes

Naar de ladiesnight première van SatC?

4 likes

Hm ik heb wel twee gekozen maar dat zou bij mij echt niet sexy (als rollade) staan bedenk ik me nu. (Een ook maar die vind ik sowieso niet sexy)