Hmm vind dit wel lastig invullen. Want wat is écht stress? Bij sommige dingen hierboven ben ik vaak wel zenuwachtig maar dat is niet per se stress toch? Denk dat bijna iedereen bijvoorbeeld wel zenuwachtig is tijdens een sollicitatiegesprek. Stress zie ik meer als een langdurig iets.
Ik ben voor heel veel dingen zenuwachtig, maar vooral als het gaat over presteren in sociale context heb ik echt stress (presenteren, sollicitaties, examens, …) (ik heb ook extreme faalangst). En ik had ook heel veel stress toen ik m’n omgeving en m’n werk wilde vertellen dat ik op wereldreis ging (best bizar en onverwachts dat ik daar zo extreem veel zenuwen voor had, want voor de reis zelf had ik amper zenuwen).
En ik heb een bepaalde mate van stress nodig om productief te zijn, maar bij te veel stress blokkeer ik en vlucht ik vanaf m’n verantwoordelijkheden. Het is echt een hele fijne lijn.
Ja, dit! En ongezond eten/snacken, slecht voor mezelf zorgen, veel tijd verliezen met domme dingen (= ontwijken).
Dagje wellness en anders gewoon een uur in het donker met een kaarsje aan onder een warme douche zitten met een fles vruchtensap.
Oh voor mij is het echt andersom, maar ik heb ook niet echt grote angsten zoals sommige andere mensen hebben dus dat maakt wel uit denk ik.
Als ik ergens bang voor ben dan weet ik vaak dat het irrationeel is en dat ik het dus wel gewoon moet doen (‘m’n angsten overwinnen’) bijv. bij presentaties of iemand bellen. Maar als ik echt stress heb dan loop ik helemaal vast. Dan word m’n lichaam letterlijk stijf en verlies ik al het overzicht en kan ik alleen maar in paniek zijn.
Ik ga morgen paascupcakes bakken, maar welke kleur botercrème moet ik gaan gebruiken? Ik twijfel zo
- Bruine botercrème
- Groene botercrème
- Pastel botercrème
0 stemmers
Je bent onderdeel van een vriendinnengroep. Jullie zien elkaar ongeveer 4x per jaar. Twee vriendinnen (Isabel en Sanne) zien elkaar veel regelmatiger. Sanne is jarig geweest. Isabel stelt voor om met de groep een cadeautje aan te schaffen. Sanne viert haar verjaardag verder niet. Sanne en Isabel zijn niet op je verjaardagsfeestje (2 weken terug) verschenen en hebben op die avond niets laten weten. Je hebt verder ook geen cadeautje gekregen.
Wat doe je?
- Ik doe mee met het groepscadeau
- Ik koop een cadeautje, maar alleen als ze nog iets ter ere van haar verjaardag doet
- Ik geef sowieso geen cadeautje
- Anders
0 stemmers
Behalve voor mijn handjevol allerbeste vrienden, koop ik alleen een cadeau als iemand zijn/haar verjaardag viert.
Aan m’n jassen/blazers heb ik het liefst ritssluitingen en knopen in de kleur…
- Goud
- Zilver
- Koper
- Zwart
- Andere kleur
- Let ik niet op/boeit me niet
- Is erg afhankelijk van de jas/blazer
0 stemmers
(Ik blijf me storen aan opvallende goudkleurige ritssluitingen in sommige jassen en overweeg het om ze op basis daarvan weg te doen).
Welke kleur eitjes ga je gebruiken!
Wel meedoen maar ook even vragen aan isabella wasr mijn cadeautje blijft
Bekijk jij altijd de menukaart voordat je ergens uit eten gaat?
- Ja/meestal
- Nee/meestal niet
0 stemmers
Kies je dan ook alvast wat je (waarschijnlijk) gaat bestellen?
- Ja/meestal
- Nee/meestal niet
0 stemmers
Vind het jammer om dat al te weten altijd
Love verrassingen
ik ga een paar dagen naar Praag en morgen is het nog 14 graden maar overmorgen 9. wat voor soort jas zal ik aandoen?
- winterjas, gevoerd en met capuchon
- nep leren jasje met een sjaal erbij
0 stemmers
Hier een paar ongevraagde tips:
Ga Mexicaans eten en cocktails drinken bij Las Adelitas naast de klok
Nog meer cocktails bij de Hemingway bar (heel extra is dat)
Goedkoop bier drinken bij Hany Bany
Vette kunst kijken bij Dox, Kampa Museum en de National Gallery
En lekkere taart eten bij cafe Neustadt
heb helaas niks anders! zit echt zo te twijfelen haha
dankjewel ben zo benieuwd! hebben een mega vol programma maar denk dat we wel ietsjes tijd hebben om zelf op pad te gaan
Het is een superleuke stad, veel plezier!
Na hoeveel drankjes ben je aangeschoten?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Na meer dan 12
- Verschilt heel erg
- Ik drink niet
0 stemmers
Nog een keer: na hoeveel drankjes ben je aangeschoten (numerieke poll)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Na hoeveel drankjes ben je dronken?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- Na meer dan 17
- Verschilt heel erg
- Ik zei toch al dat ik niet drink!!!
0 stemmers
Nog een keer: na hoeveel drankjes ben je dronken? (numerieke poll)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Stel je staat voor een klas kleuters en je wil beginnen en je zegt: jongens en meisjes allemaal snaveltjes even dicht dan gaan we beginnen.
Vind je dat dat kan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik deed dit vandaag en die juf gaf me hierover op m’n kop. En ik was eerlijk gezegd verbaasd dat dit erg schijnt te zijn