Ik denk dat ik hier wel budget voor heb
Tegenwoordig wacht ik even tot ik het in perspectief kan plaatsen en daarna vertel/app ik privƩ met iemand om het uit te leggen op redelijke manier. Vandaag nog bij een vriendin gedaan: hee, ik merk dat het me dwarszit dat je toen dit en dit heb gezegd want ik probeer juist altijd dit en dit te doen en dit kwetst me. Dat werkt doorgaans erg goed en ik voel me dan een succesvolle volwassene.
Tot voor kort ging ik het altijd broeden en opsparen en niks zeggen en dan een leer een ongenuanceerde uitspraak doen als ik extreem boos of dronken of beiden was. Dat werkt bijna altijd averechts.
Geen tepels hebben is toch sexy man
Dit heb ik echt zo gruwelijk vaak gedaan. Heb zelfs weleens iemands lesrooster geprint en in mn agenda geplakt. Hoogtepunt was natuurlijk als je voor of na hem in hetzelfde lokaal les had want dan kon je hem van heel dichtbij zien hihi
Ja verbaasd mij eigenlijk ook, al heb ik het zelf ook standaard in huis. Echt dol op mosterdsoep met Afbakbroodjes. Zit niets voedzaams in, maar zo makkelijk en lekker
Ik vind een groot deel van die van Unox echt prima te doen, maar misschien stel ik wel geen hoge eisen aan soep. Soep vind ik juist van dat makkelijke snelle eten waardoor ik het juist niet snel zelf zou gaan maken.
Ik vind deze chill, maar dat zal wel een biecht zijn :ā)
Ik heb verder geen noemenswaardige talenten, maar aankomen kan ik als de beste. Ik vind afvallen en dieten alleen zo kut dat ik liever kaal door het leven ga.
Maar dit echt!
Ja ik ga het zooo missen! Gelukkig heb ik 2 koffers met eten bij me dus ik doe thuis de gordijnen dicht, kachel aan en doe net alsof ik er nog ben.
Je hebt iets gekocht op Marktplaats. Als het er is zie je dat de bezorgkosten vooraf te laag zijn ingeschat en de verkoper 3 euro meer heeft betaald.
Wat doe je?
- Ik maak het extra geld over
- Ik maak de helft van het extra geld over
- Ik vraag of ik iets over kan maken
- Ik doe niks
0 stemmers
Edit: Wilde de poll laten beslissen maar kon het niet over mān hart verkrijgen bij het kleine bedrag. Dus het hele verschil overgemaakt
Ik gebruik:
- Inductie
- Gas
- Electrisch
- Keramisch
- Halogeen
0 stemmers
Shit zeg ik dacht dat ik de enige met dat geweldige aangeboren talent was
Dit doet me denken aan MSN plus tijden waar je achter je naam kon laten zien wat voor muziek je luisterde. Ik was op (haha) een skater en als hij online was ging ik alle muziek luisteren die hij leuk vond, in de hoop dat hij me aan zou spreken. Maar vond het kutmuziek dus had het geluid altijd uit staan haha
Zwemmen in:
- Een zwembad
- De zee
- Een meer
0 stemmers
Overal.
Ik heb een zwembad echt nooit begrepen (behalve voor het leren zwemmen). Wat is er nou leuk aan in een bak water zitten in een lelijke omgeving? In de zee heb je dan nog wat te doen (golven enzo) en ook in een meer ben je dan op zān minst nog in de natuur.
Wat doe jij met werk of school als je een zware verkoudheid (geen griep of koorts) hebt?
- Ik ga wel, want ik ben niet ziek.
- Ik ga niet, want ik ben ziek.
- Ik ga niet, want ik ben niet zo lekker.
- Ik ga niet, want ik wil anderen niet besmetten of lastig vallen.
- Ik vraag alternatief werk of ga thuis werken.
- Andersā¦
0 stemmers
Ik heb het dus nu, ik ben wel op werk want ik ben niet echt ziek.
Maar volgens is het voor iedereen vervelend⦠Voor mezelf want ik voel me niet top.
Voor collegaās ben ik volgens mij hartstikke irritant, want ik doe continu een van de volgende dingen: hoesten/neus snuiten/neus ophalen/niesen. Het is een open kantoorruimte dus kan op besmetting is aanwezig. En ik ben minder productiefā¦
Maar niet ziek dus here I am!!!
Ik vind een zwembad het chillst zwemmen en meestal lekker schoon en een fijne temperatuur. Bovendien kan een zwembad toch ook een hele mooie omgeving hebben? En de zee vind ik wel leuk maar ik ben een zeikerd, want zout water en mān haar wordt er compleet uitgedroogd van. Meren zijn vaak ontzettttend vies dus daar hou ik sowieso niet van.
Ja waarschijnlijk heb ik ook niet de beste zwembadervaringen gehad hoor Maar ik heb sowieso nooit helemaal gesnapt wat er leuk is aan zwemmen op zich. Je wordt er nat van en je haar wordt er nat van en allemaal gedoe. Voor natuurwater zou ik dat soms nog wel over hebben, maar niet voor een zwembad.
Oh en vroeger werd ik altijd heel erg bang van zwembadfeestjes, omdat ik dan dacht dat ik vast zou blijven zitten in de glijbaan, of dat ze me zouden vergeten in een omkleedhokje en ik dan nooit meer thuis zou komen. Dus ik ben vast niet helemaal objectief over zwembaden
Het ligt er wel een beetje aan wat voor werk ik moet doen. Als ik op kantoor werk dan kan ik makkelijk thuiswerken en bescherm ik mijn collegaās liever. Als ik met kinderen moet werken, dan ga ik wel gewoon, want daar is altijd wel iemand verkouden