Stel je persoonlijke vraag #6

Nu ben ik wel benieuwd wat er volgens haar dan erg aan was?

1 like

Snaveltjes… Want dan kreeg ze boze ouders. Het was ook niet dat ik het streng zei ofzo?

Oh wauw wat bekijken veel de kaart! Ik doe dat meestal niet maar dat heeft er ook wel mee te maken dat ik nog wel eens spontaan uiteten ga. Als ik heb gereserveerd ook maar soms.

1 like

Nou ja, wat een onzin! Waarom zouden ouders daar boos over worden?

En zijn de ouders van tegenwoordig niet de kinderen die vroeger Fabeltjeskrant keken?

3 likes

Ik vind snaveltjes ook helemaal niet erg om te zeggen. Snaveltje, klinkt lief juist

10 likes

Als je boos bent op iemand

• ga je zsm naar deze persoon toe/bel je deze persoon op en uit je je frustratie
  • trek je je terug en praat je pas met diegene op wie je boos bent als je boosheid is gezakt

0 stemmers

Hahahaha even centraal voor 4 jarige kinderen. Ga ik volgende week proberen.

5 likes

:joy:

Politesse!

10 likes

https://www.ah.nl/producten2/product/wi209276/ah-excellent-chocolade-praline-landeitjes
Deze! Wel een beetje saai hahaha :sweat_smile:

1 like

ja dat denk ik dus ook. maar ik vind het koud hebben echt heel erg naar en dan word ik vaak chagrijnig :expressionless: vandaar dat ik dna liever op safe speel en mn winterjas aantrek. MOEILIJK. heb nog tot vannacht 4u om te beslissen haha

Ga ik boos passief agressieve berichten sturen via Whatsapp.

Heel slechte eigenschap.

13 likes

Herkenbaar. Moet er echt vanaf

1 like

Tegenwoordig block ik mensen op wie ik boos ben eventjes, tot ik afgekoeld ben. Ik gooi ze ook altijd van Mn insta want heb geen zin om die kop te zien dan, alleen das wel kut als ze erachter komen want dan lijk je Petty.

2 likes

Bij Kruidvat heb je van die kleine eitjes met een gekleurde suikerlaag. Zelfde idee als die van AH maar dan in pastelkleurtjes en met vlekjes.

Wat heb jij (bijna) standaard in huis:

• Knoflook
  • Peper
  • Zonnebloemolie
  • Kikkerwerwten in blik
  • Couscous
  • Spaghetti
  • Risottorijst
  • Brood
  • Ijsjes
  • Soep in zak
  • Pindakaas
  • Afbakbroodjes
  • Avocado’s
  • Appels
  • Wijn
  • Frisdrank
  • Chips
  • Wasabi
  • Muesli

0 stemmers

Ik denk eerlijk gezegd dat als je de vrouwen (er van uitgaande dat het voornamelijk vrouwen zijn) wilt beschermen, het beter is om het betalen voor seks te verbieden i.p.v. het aanbieden. Het zal ook nog wel gebeuren, maar als het aanbieden ervan verboden wordt, dan zijn de vrouwen strafbaar en hebben zij geen poot om op te staan bij uitbuiting e.d.

3 likes

Nee, zolang degene die betaald wordt ook degene is die de seks heeft.

39 likes

Ik weet het, maar deze heb ik al een tijdje geleden gekocht toen ik die pastel eitjes niet kon vinden :sweat_smile:

1 like

Liefst gewoon een vanille met wit glazuur. Hmmmm!

4 likes

Wat is nou hét italiaanse kookboek?