Ik vind het niet per se onzin, maar ik weet van mezelf dat ik dan 1 week super enthousiast sapjes zou gaan maken en het ding daarna achterin een kastje terecht zou komen haha
Ik heb er een, precies twee weken gebruikt en toen ‘vergeten’ toen ik weer naar Amsterdam verhuisde. Veel te veel werk dat ding. Als je een afwasmachine hebt die toch al draait en plaats hebt op je aanrecht zou ik het overwegen. Anders lekker laten.
Ik vind het niet per se onzin, maar ik drink zelf geen sapjes etc. en volgens mij neemt zo’n ding echt meeegaveel ruimte in beslag en is het ingewikkeld schoon te maken, dus niks voor mij.
Ik gebruikte hem vooral voor groente, fruit krijg ik wel genoeg binnen. Als je het voor fruit doet zou ik kiezen voor een blender, dan heb je ook nog profijt van de vezels. En daar kan ook ook weer groente in.
Dat ding weegt een ton. Is kut schoon te maken. Als je je sap klaar hebt, moet je eerst dat ding schoonmaken, anders is het nog kutter schoon te maken. Het kost veel werk om zo tussendoor even te doen. Neemt weer ruimte in beslag. En staat nu te verstoffen in de bijkeuken.
Ik vind het geen onzin, maar ik kies er zelf voor om mijn groente en fruit te eten. Dus als jij je groente en fruit graag drinkt (omg ik schreef dringt??) dan is het wellicht een fijne optie.
Als je je groente en fruit liever drinkt dan eet zou ik eerder een blender overwegen. Voor geperst sap heb je veel meer groenten/fruit nodig voor een glas, en alle voedingsvezels gaan verloren terwijl je alle suikers behoudt. En omdat je zoveel fruit gebruikt is dat veel meer dan als je het zou eten of blenden. Niks mis met suikers overigens hoor, zeker niet met fruitsuikers. Maar als je graag sapjes drinkt is een blender een goedkopere, makkelijkere, en betere optie (omdat je daar het hele stuk fruit behoudt). En het schoonmaken is inderdaad een rotwerkje haha.
Het maakt het helemaal niet interessanter, ik stel je nu al twee keer een vraag hoezo jij het recht heb om mensen iets verbieden te doen. En nu kom je twee keer met deze dooddoener. Dat was niet de discussie. Vrijwillige prostitutie bestaat wel, en daar hebben we het over. Hoe je gedwongen prostitutie aanpakt is een ander verhaal.
En wat jij liever ziet, dat een vrouw andere talenten gebruikt, opnieuw waarom gaat jou dat wat aan? Net als de kwestie of het mentaal wel goed is. We hebben het over volwassenen met eigen levenskeuzes. Het is een moreel dilemma en eigenlijk wil je dus mensen tegen zichzelf beschermen en dan vraag ik me af wat jou dat recht geeft om voor iemand anders te bepalen hoe die gene geld verdient.
Ik ben niet specifiek super pro prostitutie maar wel voor ieders zelfbeschikking.
Je krijgt samen met je vriend de uitnodiging om naar een bruiloft te gaan op ongeveer 8 uur rijden/2 uur vliegen. Het is van een vroegere vriendin van je vriend, die je 2x gezien hebt en eigenlijk niet echt mag en vice versa. Je kent verder niemand op de bruiloft (je vriend ook niet), hebt geen vakantiedagen meer (het is op vrijdag) en wilt eigenlijk niet zo’n korte afstand vliegen.
Ga je?
Hierom heb ik dus zo’n hekel aan het liedje Roxanne. Als die vrouw lekker haar rode licht aan wil doen en in de nacht wil werken dan moet ze dat gewoon doen Bemoei je er niet mee, Gordon Matthew Thomas Sumner
Ik heb twee keer gehad dat ik last had van stress en seks had en toen eindigde dat in paniekaanvallen :’) Als ik echt paniek heb, dan helpt seks niet om rustig te worden op de een of andere manier. Wel jammer. Misschien komt het doordat ademhaling van seks ook hoger wordt en van paniek/stress ook al.