Hij zal mij geen flyer aanbieden want ik word elke verkiezingen weer genegeerd door alle flyeraars. Blijkbaar heb ik een gezicht dat uitstraalt niet geïnteresseerd te zijn in welke politieke partij dan ook. Elke verkiezingen ben ik weer teleurgesteld hierover want ik ben juist super politiek geïnteresseerd en verkiezingstijd is mijn lievelingstijd van het verkiezingsjaar .
Als er iets ergs is met een collega (bijvoorbeeld heel ziek of overlijdensgeval), maar niet directe collega, stuur je dan een berichtje/appje om sterkte te wensen?
- Ja
- Nee
- Soms wel soms niet
- Ik wacht tot ik die persoon weer in het echt zie om sterkte te wensen
0 stemmers
In stresssituaties, wat doe jij eerder?
- Vechten
- Vluchten
0 stemmers
Ik merk namelijk zo vaak aan mezelf dat als ik het druk heb ik de neiging heb weg te rennen voor mijn problemen en te doen alsof ze niet bestaan. Super praktisch (y)
Dank voor jullie input. Ik koop geen slowjuicer.
Daarna lekker afvallen met een persoonlijke trainer op een retraite in Bali
Verbaasd dat zoveel mensen standaard soep in zak in huis hebben. Als ik iets niet lekker en niet vullend en toch ongezond vind, is het wel kant en klare soep :’) Eet liever een boterham met een wortel ernaast denk ik.
Er is wel een nuanceverschil in de meningen die verkondigd worden. Jij bepaalt iets voor een ander met jouw mening, dat doet @Zemraluani niet.
In mijn geval is het geen kant en klare soep, maar ingevroren verse soep. Ik vind het ideaal als ik geen zin heb om te koken en maak toch altijd te veel
Oja dat heb ik ook wel regelmatig in huis maar nam het vrij letterlijk dat kant en klare haha.
@Thierry “Sorry, ik heb het te druk met familie-achtige dingen.”
@anon18225511 De volgende keer als ze mij achterna zitten met folders, zal ik ze naar jou doorsturen. Al zijn het altijd mensen van de partijen waarop ik nooit zal stemmen die denken dat ik wel val voor hun papiertjes en praatjes. (Al moet ik toegeven dat het SP schuursponsje goed uitkwam.)
Heel veel acteurs zijn hier ziek van geworden dus ik zou het echt niet durven. Ik heb liever geen dichtgeslibte aderen of diabetes (door te snel zwaarder te worden, val me niet aan). Dan maar een fatsuit aan
O shit je hebt gelijk haha, helemaal over dat ‘in zak’ heen gelezen
Dit doet mij denken aan dit artikel dat ik laatst las
Een actrice moest haar kaal scheren voor een nieuwe filmrol.
Zou je dat doen?
- Ja, haar groeit toch wel terug
- Nee!
0 stemmers
Wat zou je liever doen? (En je MOET kiezen!)
- 30 kilo aankomen
- Kaal scheren
0 stemmers
Ik wil sowieso niet in een film. Ook niet als ik mijn eigen gewicht mag behouden of als ik er miljoenen voor krijg. lk snap juist niet waarom zoveel mensen beroemd willen zijn
Verstijven
Hoeveel generaties vrouwen zijn er bij jouw familie nog in leven?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
En mannen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
Hoe oud is de oudste vrouw in jouw familie (afgerond omhoog)?
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
- 95
- 100
0 stemmers
En man (afgerond omhoog)?
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
- 95
- 100
0 stemmers
Als mijn nichtjes eens meisjes zouden krijgen zouden het er vier zijn, maar die werpen alleen maar jongetjes (die ik overigens wel heel lief en leuk vind hoor
)
Ik mis hier nog de ‘bevries’ optie. Dat merk ik namelijk vaak, sowieso in acute stresssituaties. Maar ook als ik meer langdurige stress heb, dan bevries ik en kan ik bijna niks meer.
Oeps kom in mn studio uit op 122 dingen in mn kasten. Dan heb ik mn chill kleding, wasmand, de wasmand bij mn ouders en de kleding die daar opgeborgen is omdat het seizoensgebonden is niet meegeteld. In mijn defense: wel allemaal kwalitatieve kleding die al jaren meegaat. Koop ongeveer 5-10 items per jaar.
Wat telt als een generatie? En hoe Kun je 0 stemmen?