Stel je persoonlijke vraag #6

Even een random vraag:
Wilde het in spoiler doen maar lukt helaas niet bij een poll.

Als je moet overgeven, waar komt het dan uit?

• Mond
  • Mond en neus beiden
  • Dat verschilt

0 stemmers

Wanneer antwoord enkel mond, HOE? Of misschien weet iemand hoe dit anatomisch kan? Bij mij komt het namelijk uit zowat alle gaten helaas.

Vind bevelhebber bij ENTJ zo negatief klinken. Maar de uitgebreide beschrijving van toen ik de test deed dit jaar voor een studie vak beschreef wel goed wie ik was.

Ik heb 2 collega’s gehad die getuigen van Jehova zijn. Dat was supervreemd, want ik stond er nooit bij stil dat die mensen dus ook nog iets anders deden en gewoon een leven hebben, haha. Ze spraken er ook nooit over op het werk. Ik heb pas na maanden via via gehoord dat ze getuigen waren. De ene sprak over zijn “vrijwilligerswerk”. Hij had een vaste dag waarop hij rond ging en de wijken/adressen werden onderling verdeeld.

1 like

Nee zo zonde van je kijkplezier als je nu al seizoen 8 aflevering 1 gaat kijken! Waarschijnlijk zijn sommige dingen heel onlogisch voor je ook en je spoilert jezelf voor seizoen 6 en 7. Gewoon heel snel verder kijken en geen sociale bezigheden meer totdat je bij bent :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb mijn beste vriendin al 18 jaar en we zijn over het algemeen best wel nuchter, niet sentimenteel en we gaan ook niet snel onze diepe emoties delen. We uiten dus niet vaak naar elkaar toe hoe belangrijk we de ander vinden o.i.d., maar voor elkaars verjaardag schrijven we vaak wel een uitgebreid kaartje. Altijd superfijn om te lezen.

4 likes

Het lijkt me wel bijzonder om te krijgen! Ik heb alleen maar hele nuchtere vriendinnen die zulke dingen niet echt uitspreken naar elkaar. Eigenlijk is het sowieso allemaal best oppervlakkig helaas.
Zelf zou ik het dan wel schrijven op een kaartje met wat humor bijvoorbeeld, omdat ik niet zo van het hele zware houdt. En inderdaad dat het niet een soort liefdesverklaring wordt :wink:

2 likes

Precies dit had ik! Gewoon een leuke, jonge gast die naast zijn it-baan ook langs de deuren ging. Had ik nooit verwacht. Ik weet niet wat ik dan wel had verwacht eigenlijk.

1 like

Beide. Ik kan veel gerichter wrijven dan met een spons, dat is zo “grof” en onhandig, terwijl ik met een doekje exact de plekken kan doen die ik wil doen, ook kleine/vervelende plekjes. Ik weet het niet, ik heb het zo geleerd van m’n moeder en vind het veel handiger, haha.

Ik gebruik dit soort doekjes:

(ander merk, maar wel dit type)

1 like

Is een no wipe bij jou ook echt een no wipe?

• Nee, ik veeg 1x en daarna niet meer. Dus eigenlijk een one wipe.
  • Ja, ik voel gewoon dat het goed zit.

0 stemmers

2 likes

Wel als je het lang genoeg laat hangen (lol in mijn huis nu al een week) :woman_shrugging:

1 like

Anders, ik pak een tros :stuck_out_tongue:

22 likes

Ik las net wel een kop met een foto zonder vuur: ‘brand uitgebroken in de Notre-Dame’. Dus had er niet zo’n acht op geslagen. Maar scrol nu toevallig langs een andere foto en jeetje! Wat een vuur! Super zonde :pensive:

2 likes

Ik koos: “nee” en toen opende ik Whatsapp en blijkbaar waren er toch twee mensen in familieapps die dit hebben gestuurd. :roll_eyes:

Hoeveel emotie voel jij bij het afbranden van de Notre-Dame? 0 = niets, 10 = overmand door emoties

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Eigenlijk nul maar die staat er niet bij haha.

13 likes

Oja kut, haha die wilde ik ook stemmen, vandaar deze poll

1 like

Wait… whut?

4 likes

Ik mis de optie: verder feesten, dat ga ik namelijk doen hahaha

3 likes

Sinds wanneer is het koningsmacht hahaha? Ik dacht dat het een typfout was, maar het is toch koningsnacht?

Ik ga vrijdagnacht feesten, dan even slapen en zaterdagmiddag weer de stad in.

1 like

Kijken of de oranje wol bij de zeeman charmander oranje is zodat ik een charmander kan haken :joy:. Prioriteiten.

14 likes