Nee, daarom ook mijn vorige poll. Met algemene favo uitspraak. Was Agent P trouwens.
Oh, ik herken het stijltje wel uit die tijd, maar wel van specifieke mensen: niet erg hippe vaders, ICT-mensen, gabbers⦠Wel natuurlijk zonder de gekke kleurcombinaties en panterprintjes.
Mijn haar valt altijd vanzelf in een scheiding? Ik doe hier nooit bewust iets aan, maar hij ligt wel altijd op dezelfde plek
Mijn haar valt automatisch in een vrij rechte scheiding! Maar goed ook, ik ben echt te lui om dat elke dag te doen.
Ik heb automatisch een kaarsrechte scheiding. Heb dus ook wel gestemd op ja, maar doe het niet zelf ofzo eigenlijk nu ik erover nadenk.
Ik borstel mn haar nat naar achteren, dan schud ik het ondersteboven uit en als ik mn haar dan weer rechtop gooi zit er een kaarsrechte scheiding in, tikje rechts van het midden.
Bij mij valt het automatisch in een rommelige scheiding, maar dat vind ik prima want ik heb krullen en dan vind ik het gewoon okƩ staan.
Mijn haar wil altijd in een middenscheiding dus ik maak hem altijd een beetje opzij maar dat werkt alleen goed als ik het gewassen heb. Die middenscheiding van mezelf is overigens wel recht.
Niet helemaal kaarsrecht hoor, maar op zich wel een rechte lijn. Ik kan me wel voorstellen dat het met krullen anders is. Soms kam ik mān haar juist over mijn scheiding heen na het douchen omdat mān haar anders zelfs bij een staart in een scheiding valt en dat vind ik minder leuk bij mezelf
āIk ben nieuw hier maar weten jullie waarom Cynthia en Mascha ruzie hebben?ā
GeĆÆnspireerd door de podcast van Boncolor
Zou jij het erg (onaantrekkelijk) vinden als je partner make up zou dragen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En dan nog wat specifieker zou je het erg (onaantrekkelijk) vinden als jouw partner nagellak zou dragen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het ligt er aan wat voor makeup? Als hij voor rode lipstick zou gaan dan zou ik wel ff denken van huh, wat doe jij nou, maar een beetje concealer of wenkbrauwgel zou ik dan weer niet gek vinden.
Ligt er een beetje aan wat voor make-up⦠concealer oid zou ik niet per se onaantrekkelijk vinden, maar eyeliner bijvoorbeeld weer wel
Ik heb een keer zo lang gezeurd en toen mocht ik ƩƩn wenkbrauw makeuppen bij mijn vriend. Met als voorwaarde dat ik geen foto mocht maken. Het was echt fantastisch om te doen maar het zag er wel heel gek uit hahaha
Heb jij een abonnement op de sportschool?
- Ja
- Nee
- Nee, ik zelf niet, maar ik gebruik iemand andersā lidmaatschap
0 stemmers
Als je en abonnement hebt, hoe vaak ga je dan gemiddeld
- Iedere dag
- 4-6 keer per week
- 2-3 keer per week
- 1 keer per week
- 1 keer per 2 weken
- 1 keer per maand
- Minder vaak dan 1 keer per maand
0 stemmers
Ligt echt aan het weer. Als het prettig weer is sport ik buiten, maar in de winter en hartje zomer ben ik dan elke dag in de sportschool te vinden
Nog een sportschoolpoll:
Als jij hebt getraind in de sportschool, hoe lang heb je dan spierpijn in de spieren die je getraind hebt?
- Helemaal geen spierpijn
- Minder dan een dag
- Ongeveer 1 dag
- Ongeveer 2 dagen
- Ongeveer 3 dagen
- Meer dan 3 dagen
0 stemmers
Ik heb niet altijd spierpijn in alle spieren die ik heb getraind! Maar als ik spierpijn heb is het meestal een dag of twee.
Een VVV kadokaart krijgen vind ik
- Leuk! Ik weet wel waar ik ze kan inleveren
- Mwah, ik kan leukere kadoās verzinnen
- Helemaal kut! Ik kom er nooit van af!
0 stemmers
Heb je naar aanleiding van de poll hierboven opgezocht waar je VVV bonnen kan inleveren?
- Ja
- Nee, wist ik al
- Nee, hallo moeite?
0 stemmers
Ik laat er juist expres zeep/water langs stromen. Stop het er niet in, maar langs lijkt me geen probleem. Heb zwetende liezen @voortaan