Ik heb mijn beste vriendin al 18 jaar en we zijn over het algemeen best wel nuchter, niet sentimenteel en we gaan ook niet snel onze diepe emoties delen. We uiten dus niet vaak naar elkaar toe hoe belangrijk we de ander vinden o.i.d., maar voor elkaars verjaardag schrijven we vaak wel een uitgebreid kaartje. Altijd superfijn om te lezen.
Het lijkt me wel bijzonder om te krijgen! Ik heb alleen maar hele nuchtere vriendinnen die zulke dingen niet echt uitspreken naar elkaar. Eigenlijk is het sowieso allemaal best oppervlakkig helaas.
Zelf zou ik het dan wel schrijven op een kaartje met wat humor bijvoorbeeld, omdat ik niet zo van het hele zware houdt. En inderdaad dat het niet een soort liefdesverklaring wordt 
Precies dit had ik! Gewoon een leuke, jonge gast die naast zijn it-baan ook langs de deuren ging. Had ik nooit verwacht. Ik weet niet wat ik dan wel had verwacht eigenlijk.
Beide. Ik kan veel gerichter wrijven dan met een spons, dat is zo āgrofā en onhandig, terwijl ik met een doekje exact de plekken kan doen die ik wil doen, ook kleine/vervelende plekjes. Ik weet het niet, ik heb het zo geleerd van mān moeder en vind het veel handiger, haha.
Ik gebruik dit soort doekjes:
(ander merk, maar wel dit type)
Is een no wipe bij jou ook echt een no wipe?
- Nee, ik veeg 1x en daarna niet meer. Dus eigenlijk een one wipe.
- Ja, ik voel gewoon dat het goed zit.
0 stemmers
Wel als je het lang genoeg laat hangen (lol in mijn huis nu al een week) 
Ik las net wel een kop met een foto zonder vuur: ābrand uitgebroken in de Notre-Dameā. Dus had er niet zoān acht op geslagen. Maar scrol nu toevallig langs een andere foto en jeetje! Wat een vuur! Super zonde 
Ik koos: āneeā en toen opende ik Whatsapp en blijkbaar waren er toch twee mensen in familieapps die dit hebben gestuurd. 
Hoeveel emotie voel jij bij het afbranden van de Notre-Dame? 0 = niets, 10 = overmand door emoties
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Eigenlijk nul maar die staat er niet bij haha.
Oja kut, haha die wilde ik ook stemmen, vandaar deze poll
Wait⦠whut?
Ik mis de optie: verder feesten, dat ga ik namelijk doen hahaha
Sinds wanneer is het koningsmacht hahaha? Ik dacht dat het een typfout was, maar het is toch koningsnacht?
Ik ga vrijdagnacht feesten, dan even slapen en zaterdagmiddag weer de stad in.
Kijken of de oranje wol bij de zeeman charmander oranje is zodat ik een charmander kan haken
. Prioriteiten.
Overdag een braaf feestje vieren met een paar wijntjes en daarna yolo-vroeg naar bed want de volgende dag weer werken. 
Mm ik heb 7 gestemd en voel me een beetje een emotionele tut nu ik het gemiddelde zie
@Vaiana als je hebt gepoept en je hebt bijna geen poep aan je ⦠anus⦠zitten
Lekker bericht zo wel :ā)
Zeker bij mij ook!
Edit: ook door dat ik dan een voorstelling maak van wat dat gebouw allemaal āgezienā heeft, hoeveel mensen daar door de eeuwen heen al zijn geweest etc.
Je moet kiezen: notre dame of je lievelings eten (anoniem)
- Ik kies ervoor nooit meer mijn lievelings eten te eten waardoor de Notre dame gered wordt
- Ik kies voor mijn lievelings eten, met het gevolg dat de Notre dame niet wordt gered
0 stemmers