Stel je persoonlijke vraag #6

Welke strips gebruik je? En hoe lang heeft het effect?

1 like

Met aliexpress setjes :no_mouth:

1 like

Zitten ze nog allemaal in je mond?

2 likes

Ja maar ze zijn wel een tijdje echt mega mega gevoelig geweest. En dat na 1 keer 20 minuten dus had niet eens resultaat qua kleur :triumph:

2 likes

Crest Whitestrips en zo’n 2 jaar ongeveer. Maar dat laatste is vooral afhankelijk van wat je eet/drinkt, of je rookt etc.

Ik vind dat een lastige inderdaad. Hoe slecht is dat nou precies. Je doet tenslotte toch iets met je tanden. Zelfs als het via de tandarts is. Maar mega bummer dat mijn tanden met de jaren geler worden. Ze zijn verder gewoon ‘gezond’. Had mijn vader blijkbaar ook :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik ben soms zo makkelijk te beïnvloeden.

51 likes

Ja klopt, volgens mijn tandarts is het voor een groot gedeelte aanleg. Kun je poetsen en flossen tot je een ons weegt dus

Die van mij zijn gelig en ik drink geen koffie/thee/niet roken en geen zoete meuk drinken. :’) Thnx familie :’(

1 like

Ik heb nu op de perziken gestemd, maar eigenlijk wilde ik op deze dingen stemmen:

image

of deze

image

Dus ik doe gewoon alsof deze opties er bij stonden.

39 likes

Ik heb niet eens gestemd omdat deze 2 er niet bij stonden haha (en dat terwijl ik ze in de discussie voor de poll kwam nog benoemde… :face_with_raised_eyebrow::stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Iew deze vind ik echt het allervieste. Wij zouden geen vrienden kunnen zijn (of juist wel :stuck_out_tongue: ).

17 likes

Maar hebben jullie met crest whitestrips ook niet dat je tanden gevoelig worden? Ik heb ze jaaaaren terug een paar keer gebruikt maar had toen al redelijk snel het idee dat ze heel gevoelig werden

Ik weetniet zeker of ik deze bedoel, want volgens mij haalde ik die altijd gewoon uit een bak. Maar van die rode snoepjes met suiker en een soort schuimachtige vulling vind ik ook chill.
haribo-schuim-aardbeien-3-kg-haribo-schuim-aardbei

haribo-aardbeien-schuim

33 likes
  • 2 toiletten: 1 los en 1 op de badkamer met 1 douche
  • 1 toilet los en een badkamer met douche en ligbad.

0 stemmers

• slotjesbeugel met regenboog elastiekjes
  • slotjesbeugel met standaard blauwe elastiekes
  • Slotjesbeugel met panterprint elastiekjes

0 stemmers

Verschilt zooo erg in watvoor fase in mijn leven. Nu gaat het heel goed, dan misschien een keer per maand. Vorig jaar heb ik elke week meerdere keren gehuild.

Jaaa, maar ik kan die nergens meer vinden? Ik mis ze :frowning:

Ligt er trouwens wel aan hoe ver die badkamers/toiletten uit elkaar zitten. Liever geen bad dan dat je 's nachts de trap af moet naar het toilet.

7 likes

https://www.ah.nl/producten2/product/wi196446/haribo-aardbeienschuim

Maar nooit geweten dat dat van Haribo was? Dus weetniet of het exact dezelfde zijn.

1 like

1 trap naar beneden. :upside_down_face: