Stel je persoonlijke vraag #6

Nee, maar het ging me om het stukje ‘dagelijkse basis’, dus je gaat er in de basis al vanuit dat er wel contact is met potentiële dates. Vandaar mijn reactie, er zijn genoeg mensen waarbij daarvan niet eens sprake is.

1 like

Dit en je lijkt er door die 3e optie vanuit te gaan dat vrijgezellen standaard Tinder gebruiken? Ik heb het nog nooit gebruikt bijvoorbeeld @Evi-lena

5 likes

Ah ja dat kan natuurlijk ook. Dat valt dan wat mij betreft allemaal onder de optie: anders, namelijk:

Zou je er begrip voor hebben als een hele goede vriend(in) er in een moeilijke periode niet voor je kan zijn vanwege zijn/haar eigen psychische problemen (zoals een depressie)?

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Het is juist een heel aardige gevoelige jongen, hij bedoelde het ook wel goed denk ik, maar ik vond het niet leuk. Misschien vooral omdat mijn ex het nooit leuk vond dat ik relatietroubles met anderen besprak en hij het nu wel op een heel gekke manier terugkreeg :’) En ik had er zelf ook niet echt bij stilgestaan dat alles doorverteld zou worden aan partners. Weet door die situatie wel dat als je iets vertelt aan een vriendin het 99/100 x ook aan partner wordt verteld, wijze les!

Ik ga op vriendinnenweekend, op de organisatie na weet nog niemand waarheen. Heb er zin in!!!
Oh en ik weet de locatie dus wel, want heb georganiseerd :nerd_face:

7 likes

Op vakantie maar geen weekendje citytrip

2 likes

Klussen in mn nieuwe huis :smiley:

1 like

Same :unamused: hele hele dag morgen en dan daarna ook nog een werkdiner. (wel een leuke opdracht maar toch)

2 likes

Ik krijg altijd rillingen van mensen die iedereen zomaar schat noemen.

6 likes

Hier ook, maar ik heb er wel zin in, want het is welkome afwisseling van studeren

1 like

Ik heb (samen met m’n vriend) een event georganiseerd wat morgen plaats vindt dus daar heb ik heel veel zin in! En zondag naar de duinen met een groep fotografievrienden en een model om foto’s te maken, ook erg leuk

5 likes

Ik ga met mijn dochter een soort workshop volgen bij de kapper zodat ik nieuwe vlechten etc kan leren. Heb ik zin in!

13 likes

Ik vind zoiets voor een keertje geen ramp, als ze zelf zorgt dat ze checkt dat ze geen belangrijke dingen uit het overleg mist. Het moet alleen geen gewoonte worden.

11 likes

Ik heb gezegd: Legitieme reden en ik heb geen kinderen.
Want een 2 wekelijks overleg lijkt me niet zo’n ramp als je die mist, zeker niet als je het optijd aangeeft - tenzij zij een cruciale rol heeft in de agendapunten en die nu besproken moeten worden.

Kanttekening: Ik ben dan zelf ook geen voorstander van teamoverleggen en vind het 9/10 keer onzin.

18 likes

Voel jij je (weleens) superieur ten opzichte van iemand anders / een groep mensen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Voel jij je (weleens) geprivilegieerd?

Nederland en België moet het zijn. *

  • Ja, ten opzichte van andere mensen die in Nederland leven
  • Ja, ten opzichte van andere mensen die op deze planeet leven
  • Nee

0 stemmers

Dat heb ik met mop of meis heel erg :see_no_evil:

Maar goed, daarom heb ik ook maar nadrukkelijk ‘goede vriendin’ in de vraag gezet.

1 like

Oh god dit doet me denken aan de keer dat ik de scharrel van een vriend tegenkwam in de club en ik zei: oooh ja ik hoorde van Sander dat jullie besloten hebben het casual te houden

Nou dat had Sander dus niet zo duidelijk aan haar verteld blijkbaar :sob:

28 likes

Voor mij maakt het veel verschil dat ze normaal gesproken ook altijd de hele woensdag werkt. Daarom vind ik het geen legitieme reden. Werkte ze normaal ook altijd maar 1 dagdeel (dus of 's ochtends of 's middags) dan had ik het wel een legitieme reden gevonden.
Maar je zou zeggen dat ze nu dus sowieso de hele woensdag beschikbaar moet (kunnen) zijn voor werk

Ik heb gestemd op “legitieme reden, geen kinderen”, omdat ik ook vind dat dit 1 keer kan gebeuren (ook al heb je in principe nog ruim de tijd om iets te regelen, zou ik denken) en ik niet weet hoe ze het op andere woensdagen regelt. Maar dit verandert het wel. Als het keer op keer hetzelfde is, zou ik me er ook gigantisch aan ergeren. Het zijn in mijn ervaring ook altijd dezelfde mensen die dit soort problemen hebben, terwijl je bij andere mensen met kinderen helemaal niet merkt dat het soms heel wat geregel is (en dan kan ik het ook veel beter verdragen als het eens niét lukt). Het zijn sowieso altijd dezelfde mensen die er de kantjes van af lopen, niet alleen op dit vlak, super irritant.

5 likes