Toen ik een slotjesbeugel had, heb ik eens de fout genaakt gele elastiekjes te nemen. Van een afstandje ziet dat er uit alsof je intense tandplak hebt. Geen aanrader.
Ik mocht steeds van mn date zn nagels (oké, een aan elke hand) zwart lakken en dat vond ik zooooo sexy. Hij vindt t helemaal rock and roll.
Ik vind een bad zoooooveel waard, waarom zou je dat inleveren voor een extra wc?
Wij hadden vroeger maar één wc, die trap kon me helemaal niks schelen, het was alleen eens irritant als je moest en iemand zat al. Vooral als we allemaal tegelijkertijd thuiskwamen en iemand echt uitgebreid moest kakken.
Ik hou niet van in bad gaan, dus dan is de keuze makkelijk.
Wij hadden vroeger 3 wc’s met zn 5en, heel fijn was dat.
Een huis is voor mij 100x aantrekkelijker als er een bad in zit <3 Maar ik ben benieuwd hoe ik er over denk als ik er daadwerkelijk eentje heb, en hoe vaak ik dan zou gaan. Maar ik mis het nu wel. Bij douchen moet je staan en soms wil ik gewoon liggend chillen in warm water.
Weet jij wat een vrouwenparkeerplaats is en waarom ze bestaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is dus een parkeerplaats bij de ingang van een parkeergarage/terrein zodat vrouwen sneller bij de auto zijn en niet alleen over een verlaten terrein hoeven te lopen ‘s avonds. Je ziet ze vooral in Duitsland.
Maar ik merk zo vaak dat mensen dit niet kennen, een keer dacht iemand serieus dat het bredere parkeerplaatsen waren omdat vrouwen niet goed zouden zijn in parkeren :’)
Ik mis een wc op de verdieping van mijn bed niet, maar een wc in de badkamer vind ik echt niet prettig.
Er werd heel vaak gezegd dat ik lijk op Kim Clijsters. Vond ik niet altijd leuk.
Werd ook wel eens vergeleken met Reese Witherspoon en een enkele keer met Adèle (wat was ik toen trots )
En toen ik tiener was werd me vaak gezegd dat ik leek op Leentje uit Familie (Ruth Bastiaensen).
Sowieso een toilet in badkamer en op begane grond (woon in eengezinswoning, geen appartement). Ik slaap op zolder, dus geen toilet in de badkamer zou betekenen dat ik steeds uit bed 2 trappen af moet mijn ouders hebben een bad en toen ik daar nog woonde zat ik er echt nooit in. Daarbij lijkt het me ook een ellendig werk om schoon te maken, zeker als het weinig gebruikt wordt.
Je kan ook in het bad piesen
Ik had altijd grijze/zilveren elastiekjes om mijn slotjesbeugel en die werken blijkbaar als een soort camo want ik heb een paar keer gehad dat mensen die ik wekelijks zag het pas na maanden opviel dat ik slotjes had.
Echt nooit
Moet echt 3/4 keer per nacht, is er op de een of andere manier ingeslopen. Slaap ook amper diep, maar weet niet of dat verband heeft met elkaar.
Same, kan me niet herinneren dat ik NIET 3 x naar de wc ven geweest. Ik slaap wel weer snel in meestal, jij ook?
Nooit
Ja, slaap gelukkig ook altijd zo weer in! Heb er verder ook niet echt laat van dus gelukkig.
Bijna nooit echt in de nacht, maar wel 's morgens vroeg echt nodig. Als ik vrij ben ga ik daarna weer naar bed
Ik denk 5 van de 7 nachten wel een keer, maar dat doe ik mezelf aan omdat ik veel water drink en daar ook tot ‘s avonds laat mee door ga