Stel je persoonlijke vraag #6

Heb net een appel kaneel tosti gemaakt. Met een klein beetje poedersuiker voor zoetigheid. Omg. Zo lekker!!

12 likes

Ik kwam laatst bij een vriend en ik wilde thee zetten, maar zat nog een laag water in. Dat gooide ik eruit en toen zei die: huh wat doe je? er zit toch water in. Dus ik zei ja uh dat is ā€˜viesā€™, ik pak schoon water. Thuis kook ik water ook weleens 2 keer maar dan wel van dezelfde dag, bij hem zat het er sowieso al een dag of langer in.

Dus:
Gebruik je je water in de waterkoker meerdere keren/dagen of gooi je het oude water weg en pakt nieuwe?

  • Gebruik het water vaker
  • Ik pak nieuw water

0 stemmers

Goeie! Ga ik ook doen.

Elke keer als ik wacht tot de sportschool opengaat is er een man die altijd demonstratief tegenover me gaat staan en me aan blijft staren. Hij staat dan amper 2 meter van me af en hij blijft zelfs staren als ik hem aankijk. Ligt het aan mij of is dit gewoon raar? Mijn moeder noemt me een aansteller en zegt dat het niet raar is.

  • Ja echt raar
  • Je moeder heeft gelijk

0 stemmers

Hij staart van 2 meter afstand en hij zegt niks? Ja heel raar. Wacht hij ook tot het open gaat?

Als t echt een gekkie was dan had ze vast zoā€™n enge real doll erin liggen. Al is het dan wel vaak een getraumatiseerd iemand, zo sneu. Toevallig laatst deze aflevering gekeken:
https://www.npostart.nl/BV_101389373

Ja, want hij loopt ook altijd naar binnen :woman_shrugging: Het is ook een man die ik ouder dan mn eigen vader schat

Niet alleen raar, nogal creepy.

Ik denk dat ze die kinderwagen als boodschappenkar gaat gebruiken

1 like

Ik denk dan dat ze haar kind/neefje/nichtje ergens oppikt met de kinderwagen bij iemand thuis/kdv ofzo.

Ik heb ooit gelezen dat water meerdere keren koken niet goed is. Kalk ofzo.
Ik vind het altijd super irritant dat mijn huisgenoot die hele waterkoker volgooit en dan Ć©Ć©n kopje thee eruit drinkt. Om meerdere redenen onzinnig.

3 likes

is fabeltjeā€¦ was enger dan kalk wat er dan zogenaamd met je ging gebeuren. liep t slecht met je af. natuurlijk niks van waar.

1 like

Hm maar alsnog is het onzinnig. Het duurt langer voor je thee kan drinken, en de elektriciteit is meer wat onnodig is.
Ik ga het eens uitzoeken of het kwaad kan, gooi het nu dus weg (wel over mijn afwas heen dus het spoelt wel etensresten :p)
edit: onzin inderdaad https://www.nu.nl/nucheckt/4988357/nucheckt-gevaarlijk-water-twee-keer-of-vaker-koken.html

Ik vind het alleen toch smerig omdat ik dan kalkresten zie drijven. (en ik maak hem schoon ja)

Heb jij dad sneakers?

  • Ja en ik draag ze
  • Ja maar ik draag ze nooit
  • Nee

0 stemmers

Dad sneakers zijn volgens mij vernoemd naar de hardloopschoenen die vaders droegen in de jaren '90 (en sommigen droegen ze daarna ook nog hahaha).

Voorbeelden

2 likes

Ik heb dit maar wist niet dat dat zo heette :joy:

1 like

Oh haha ik heb het volgens mij eens in een tijdschrift gelezen toen ik ergens zat te wachten, anders had ik het ook niet geweten.

Ik wil misschien ook wel een paar maar ik heb de perfecte nog niet gevonden en mijn voeten zijn moeilijk dus misschien slaag ik nooit :ā€™)

Ik heb falcons en die vind ik heel leuk maar ze zijn wel heel breed, bijna te breed voor mijn voeten. Maar ze komen in super leuke kleurtjes

2 likes

Falcons zijn leuk! Een beetje breed vind ik opzich geen probleem omdat ik soms zooltjes gebruik, en dat soms niet kan met smalle schoenen. Goed om te weten :slight_smile:

Ik heb in de jaren 90 echt nooit zulke schoenen gezien.