Stel je persoonlijke vraag #6

En @Rosalind ja ik heb vaak geprobeerd om holo glitternagellak aan te smeren, maar helaas. Vind t echt tof.

1 like

Ik vind dat wel een beetje verwonderlijk ja. Ik zou eerder denken dat mensen er neutraal in zouden staan dan gelijk onaantrekkelijk maar misschien ligt het ook aan mijn vraagstelling.

1 like

Tof! Wat voor make-up droeg ie dan? Mijn vriend had laatst nagellak gekocht en opgedaan, vonden het erg wennen allebei maar wel vet

Ik heb het uiteraard wel iets te lang geprobeerd :joy:

1 like

Doe maar :heart_eyes:. Ik vind het stoer als mannen nagellak dragen.

22 likes

Ik denk dan direct aan die Stefan van StukTV, die heeft vaak van die mega afgebladderde zwarte nagellak op.

2 likes

Ik snap er niets van, heb alleen maar scheetgeluiden geproduceerd :ok_hand:t3:

3 likes

Ik ben sowieso een beetje verliefd op Harry :heart_eyes:

4 likes

Nee, geprobeerd maar nu zit mijn telefoon onder de spetters :joy::joy:

1 like

Wie niet? :smiling_face_with_three_hearts: :stuck_out_tongue:

2 likes

Tanden bleken

  • Via de tandarts
  • Zelf (met Crest strips bijvoorbeeld)
  • Nooit gedaan maar wil ik wel
  • No care

0 stemmers

Zijn dit bananenschuimpjes of van die zachtere banaantjes met suiker aan de buitenkant? Ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel haha maar daar zit verschil in, vond de schuimpjes veel lekkerder vroeger

4 likes

Met suiker :smile:

Oké dan blijft mijn stem bij de perziken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb mijn tanden in het verleden gebleekt maar op dit moment ben ik er te lui voor. :grimacing: Heb ook het idee dat het echt superslecht is dus ik weet nog niet zeker of ik het weer ga doen. Als iemand vragen heeft over de strips: vraag maar raak

1 like

Welke strips gebruik je? En hoe lang heeft het effect?

1 like

Met aliexpress setjes :no_mouth:

1 like

Zitten ze nog allemaal in je mond?

2 likes

Ja maar ze zijn wel een tijdje echt mega mega gevoelig geweest. En dat na 1 keer 20 minuten dus had niet eens resultaat qua kleur :triumph:

1 like

Crest Whitestrips en zo’n 2 jaar ongeveer. Maar dat laatste is vooral afhankelijk van wat je eet/drinkt, of je rookt etc.