Stel je persoonlijke vraag #6

Ja same. Ik vond het altijd wel leuk als ik de nagels van mijn ex ging lakken omdat ik het beter kon dan hijzelf haha.

1 like

Maar het wilt toch niet zeggen dat het niet geaccepteerd wordt? Ik vind een snor ook onaantrekkelijk, terwijl dat juist mannelijk zou zijn. Al wil dat niet zeggen dat ik het niet accepteer.

8 likes

Dit. Je mag toch ook een baard (wel stereotype mannelijk) bij je eigen partner onaantrekkelijk vinden?

2 likes

Kijken of de uitslag anders

Vind jij het raar/niet kunnen, etc als een man make up draagt

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het raar/niet kunnen etc als een man nagellak draagt

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar ik denk dat veel mensen mannen met make-up ook meteen associeren met dat ze gay zijn of niet? Omdat dat wel de enige zijn die op youtube populair zijn (bijv. James Charles) en het bij hetero mannen nog wat meer een taboe is.

4 likes

Ja ik wist ook niet zo goed hoe ik die vraag moest verwoorden. Mag ik vragen waarom je het raar vindt?

hoezo eigenlijk zijn make-up en nagellak anders in dezen? die snap ik ff niet. heeft voor mij dezelfde gevoelswaarde.

Zijn ze voor mij ook niet, maar ik heb weleens van mensen gehoord dat ze nagellak wel oke zouden vinden maar gezichtsmake-up niet. Daarom heb ik ze gesplitst was benieuwd of daar een verschil in zou zitten voor mensen.

1 like

Best wel vaak. Bij mij is muziek ook echt een enorme trigger. Als ik een liedje hoor met een tekst over iets dat op dat moment gaande is in mijn leven: huilen. Daarom ben ik een van de weinige mensen op aarde die nooit muziek luistert als ik alleen ben. Dan kan ik wel blijven huilen

1 like

Maar stel je huidige partner besluit zijn baard/snor te laten staan. Zou je het dan ook uit maken?

image

image

image

  • Perziken
  • Banaantjes
  • Kikkers
  • Kersen

0 stemmers

Ik hou van die kersjes maar heb er wel een haat/liefde verhouding mee.

Heb ooit zo’n bak met 150 kersjes gekregen van een vriendin en die heb ik toen binnen twee dagen opgegeten… kon een week niet poepen.

Dus nu eet ik ze eigenlijk niet meer

71 likes

AHI_43545237303334383432_1_LowRes_JPG

Deze perziken zijn nog beter. Oké ik heb ze ontdekt omdat ze vegetarisch zijn en die van Haribo niet, maar juist doordat er geen gelatine in zit zijn ze wat zachter en minder taai! Ik eet zo in een half uur zo’n zak leeg.

34 likes

Kiezen tussen perziken en banaantjes is echt de moeilijkste keuze van deze dag tot nu toe. Allebei heel gepassioneerd over

17 likes

Gefeliciteerd. Maar die tellen niet mee :stuck_out_tongue:

Maar maak je het meteen uit omdat je je partner’s uiterlijk (tijdelijk?) minder aantrekkelijk vindt? het is toch nog steeds dezelfde persoon?
Ik vind het ook niet aantrekkelijk maar hij moet het zelf maar weten. Zou me er zelf ook niks van aantrekken als ik iets doe of draag qua uiterlijk dat hij niet mooi vindt.

5 likes

Ik zou graag willen dat mijn vriend nagellak zou dragen, vind het ook oprecht aantrekkelijk. Juist stoer ofzo.

5 likes

Kikkers EN kersen!

3 likes

Of een man wel of geen nagellak op doet moet hij zelf weten, maar ik vind het niet aantrekkelijk.
Ik val op nagellakloze types, mijn vriend vindt het ook niks :upside_down_face:

Ik vind het ook mooi! Probeer het mijn vriend wel eens aan te smeren als ik zelf aan het lakken ben (“wil je ook? is leuk!”) maar dat lukt nooit haha.

@Rosalind ik zat even te googlen, kwam zo snel geen roze tegen maar wel veel rood en dat vind ik juist heel mooi! Glitter zou ik ook alleen maar leuk vinden, love glitter.

Ik ga hier dus best wel goed op

nagellak

16 likes