Ongeveer 2 keer per week .
Aoergh, ik was niet eens ooit emo/alto/whatever, maar ik krijg wel een beetje een knoop in mijn maag van de nostalgie, haha! Ik kan me ineens weer zo goed inbeelden hoe ik destijds iedere avond met slechte oortjes waarvan ik de kabel op een specifieke manier moest vasthouden naar pasgedownloadete nummers luisterde, die ik ontdekte via de Last.fm-radio, en hoe ik ongelofelijk spannend ik het vond om binnen een paar maanden Panic! at the Disco, The Killers, Billy Talent, Paramore én My Chemical Romance live te zien.
Het enige nummer dat ik in de video niet herkende was overigens Smile van Avril Lavigne. Nog nooit gehoord (en mijn tienerhart voelt dat hij er eigenlijk niet tussenhoort, want anders had ik hem vast wel ooit meegekregen, haha).
Ik denk dat Frozen de film is die ik het meest gezien heb, van alle films die ik ooit zag, haha . Ik kijk films over het algemeen slechts 1 keer en m’n metekindje heeft een periode gehad waarbij ze constant Frozen keek (en ik dus meekeek).
Dit was echt de perfecte combinatie van ultieme cringe en guilty pleasure.
Denk je dat Nederland dit jaar eindelijk een keer het songfestival weer eens gaat winnen? (We staan bij de bookmakers op dit moment op nummer 1)
- Ja!
- Nee
0 stemmers
Nah sorry, ik vind het echt een saai zeiklied
Dat is de vraag toch niet? de meest bizarre of juist hele cliché acts winnen soms.
Ik vind het lied saai en zeikerig en daarom denk ik dat we niet gaan winnen
Wie is dit eigenlijk? Was hij hiervoor al bekend? Ik vind het een mooi nummer (ik hou van zeikmuziek) maar ik denk niet dat we hiermee gaan winnen.
Eet jij de korst van je boterham op?
- Ja
- Ja, maar alleen omdat mensen me anders raar aankijken
- Soms
- Nee
0 stemmers
Alleen als het heel vers brood is. En als mijn 5 jarige mee kijkt.
Ik vind korstjes het lekkerst haha, vind die zachte binnenkant juist veel minder lekker.
Heb jij een Nespresso koffieapparaat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist jij dat je de capsules kunt inleveren en dat die gerecycleerd worden?
- Ja en dat doe ik ook
- Ja maar dat doe ik niet
- Nee maar dat ga ik vanaf nu doen
- Nee maar dat ga ik ook niet doen
0 stemmers
Aangezien er blijkbaar heel veel mensen niet weten dat je ze kunt binnenbrengen of weer meegeven met de koerierdienst!
Heb geen nespresso, maar op Mn vorige werk leverden we het inderdaad in.
Voor degenen die alleen wonen in een eigen huurwoning: hoeveel procent van je nettoloon geef je maandelijks uit aan huur inclusief gas/water/licht/internet/tv/servicekosten?
- 0-10%
- 10-20%
- 20-30%
- 30-40%
- 40-50%
- 50-60%
- 60-70%
- 70-80%
- 80-90%
- 90-100%
- Ik huur niet en/of woon samen
0 stemmers
Hoe voel je je vandaag? Voor iedereen die zich niet zo chill voelt vandaag… Een dikke knuffel!
- Goed
- Kan beter
- Slecht
0 stemmers
Alles. En ome DUO sponsort de rest
Zou dat ook kunnen met de capsules van andere merken? Want ik koop nooit de echte Nespresso cupjes.
Ik wist het niet, wel vreemd dat het ook niet verteld wordt in de nespresso winkels (ik heb er vorige maand nog capsules gekocht)
Hier in arnhem duwen we die recycle zakken nog net niet door de strot van mensen.
Zelfs mensen die zeuren over dat het te zwaar is en ze het nooit meer doen die laat ik lekker naar huis gaan met ewn recycle zqk.
We hebben ook stickers die je er op kan plakken met gegevens dan kun je dingen winnen.
Maar aan de andere kant… george is niet mn typ maar hij mag me best spanken.