Stel je persoonlijke vraag #6

Jane the Virgin :heart::heart::heart:

8 likes

26! Grappig dat AFI er ook tussen zit. Ik vond die vroeger best tof maar had altijd het idee dat hun hier in Nederland helemaal niet zo bekend waren.

2 likes

Ik doe op zondag/maandag boodschappen voor 4 of 5 dagen, en op vrijdag en in het weekend doe ik dagelijkse boodschappen dus allebei/geen van beiden? :thinking:

New girl, How I met your mother en please like me

5 likes

Nibb it’s

• Sticks
  • Rings

0 stemmers

Ik dacht even dat hier stond dat ik wel eens in beide gaatjes een mannelijk geslachtsdeel heb gehad maar dat bleek @Eendagsvlieg te zijn :banana::banana:

4 likes

Please like me :orange_heart: echt fantastisch

9 likes

Verschrikkelijk, iedereen maakt het voorbeeld precies na, zelfde kleuren zelfde vormen. :face_with_raised_eyebrow:

Heb ik in mn lio jaar vele discussies over gehad, toen ik het vertikte om ieder kind dezelfde paashaas te laten maken. Kwam er niet onderuit, maar er was niks gezegd over welke kleur die paashaas moest zijn :laughing: haha, boos dat mijn begeleider was, omdat die hazen niet hetzelfde waren :joy:

Goed verhaal, lekker kort ook. Haha

Vandaag creatief bezig geweest met klei, er staan nu 22 verschillende monsters van klei te drogen in mijn lokaal. Kinderen hebben ontdekt, geëxperimenteerd met klei en er was niemand die teleurgesteld was dat zijn monster niet leek op het voorbeeld (er was namelijk geen voorbeeld :joy:)

16 likes

it’s always sunny in philadelphia
broad city

2 likes

Dit had ik bij The Killers. Ging meteen weer meezingen.
En Avril Lavigne :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

en paramore! :heart: ben as we speak paramore aan het luisteren haha

2 likes

Wij hebben nou dus een thermostaat en hij doet het vanzelf en mn kachel staat wel aan nu. Maar ik zou hem eigenlijk wel uit willen

Welk van deze relatief nieuwe Disney-animatiefilms (oudste is uit 2013) heb jij gezien?

• Brave
  • Frankenweenie
  • Wrek-It Ralph
  • Monsters University
  • Planes
  • Frozen
  • Big Hero 6
  • Inside Out
  • The Good Dinosaur
  • Zootopia
  • Finding Dory
  • Moana
  • Coco
  • Incredibles 2
  • Ralph Breaks the Internet

0 stemmers

Omdat ik me er enorm over verbaasde dat mijn bijbaan collega’s de volgende dingen niet kende. Zegt genoeg over de bubbel waarin ik leef.

Ken je radiohead?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet je wat Kytopia is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vond Please Like Me echt fantastisch, maar niet per se een grappige serie. Wel grappig, maar het raakte me soms ook wel heel erg. Desalniettemin wel echt heel fijn en leuk! Jane the Virgin, One Day at a Time (waar ik net het laatste seizoen van af heb gekeken!) en The Good Place heb ik allemaal heel graag gekeken! De rest van de tips gaat op mijn lijstje. In mijn poll stonden sowieso alleen maar opties die ik al gezien heb, want zo saai ben ik, dus ik stel jullie suggesties heeel erg op prijs. <3

Wow @Falafel, die heeft een vriend letterlijk 2 minuten geleden aangeraden op whatsapp (zonder dat ik hem om tips vroeg!).

@Briseis, ik geloof dat ik Disneyfilms tegenwoordig veel meer waardeer dan toen ik kind was! Uit mijn kindertijd vind ik Aladdin echt heel erg leuk en de rest ook wel maar niet zo bijzonder, terwijl ik Inside Out, Zootopia, Moana en Coco allemaal meer dan één keer gekeken heb.

4 likes

Ik zou die serie dus niet kunnen kijken zonder de hele tijd aan jou te denken

3 likes

Oh echt? Wat tof! Ik weet nog dat ik Sing the sorrow en Decemberunderground vaak op repeat had staan. Kan het nu nog steeds meezingen :sweat_smile: Maar als ik ooit iets over AFI zei dan keken mensen alsof ze water zagen branden haha.

1 like

Je kunt hem toch uitdraaien

nee klopt! die is ook pas later uitgebracht volgens mij. dit is samen met the only exception wel een van mn lievelingsnummers :heart_eyes: ben vroeger nog een keer bijna naar een concert van ze geweest, jammer dat m’n vriendinnen het echte emo-muziek vonden en daarom niet mee wilden haha

1 like

Ja klopt ik zag er laatst nog wat van voorbij komen op youtube en heb toen een gedeelte van het nieuwe album geluisterd. Inderdaad heel anders dan vroeger maar ik vind geen een van hun albums echt op elkaar lijken eigenlijk? Varieert echt van punk, naar emo en een beetje screamo, tot rock en new wave/elektronisch haha.

1 like