Stel je persoonlijke vraag #6

Nee het is echt super makkelijk en iedereen die wil wordt ook gewoon aangenomen, maar we kunnen onze doelgroep moeilijk bereiken

Alleen een meisjesnaam want ik vind bijna alle jongensnamen stom :sweat_smile: Maar heb wel Ă©Ă©n specifieke meisjesnaam die mijn vriend en ik allebei erg leuk vinden. En ik heb er nog een aantal die hij niks vindt haha

2 likes

Als je met je armen over elkaar zit, welke arm heb je dan meestal boven?

  • Links
  • Rechts

0 stemmers

Wissel je wel eens van arm?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaa een vriendin die ik via mijn vriend ken, zijn zus Ă©n ik zag vandaag via werk dat een superlieve excollega een afspraak heeft op de polikliniek verloskunde (dus ik weet dat toevallig heel stiekem)

Welke kleur nagellak matcht met de schoenkleur?

  • Kleur links
  • Kleur rechts
  • Ik kan niet kiezen

0 stemmers

Mijn armen hebben nu identiteitscrisis.

Edit: leuke forum naam heb jij!

1 like

Stel hier je persoonlijke vraag #5
Dit doet me denken aan een ex waarvan ik opeens een excel bestand voor met 400+ vrouwennamen. De klootzak had al zijn bedpartners bijgehouden en zei tegen mij dat hij er 9 had gehad. Toen was het wel snel voorbij.

Was hij het? @SpeedOfSound
afbeelding

6 likes

Dankje! Ja best lastig nog om te bepalen welke arm boven is
 en als ik de andere arm boven wil, moet ik nog meer nadenken en is het superincomfortabel, zo kwam ik op het idee voor de vraag.

Rechts, maar als ik mijn scherm kantel wordt het links.

1 like

Ben je verplicht voor je werk bedrijfs/werkkleding te dragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je wel bedrijfskleding draagt, ben je hier tevreden mee?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij geen bedrijfskleding, zou je dit wel willen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Is bij m’n studentenbaantje verplicht en doe het eigenlijk nooit omdat ik vooral avonden werk waar m’n leidinggevende niet bij is. Maar heb dan ook een polo mannenmaat XL gekregen terwijl ik een vrouwenmaat S of evt M nodig zou hebben. Ben de enige vrouw ik het team dus geen vrouwen kleding en er wordt al 3 jaar geroepen dat we nieuw soort kleding krijgen dus we bestellen geen nieuwe maten.

1 like

Hij was, naar eigen zeggen, vanaf zijn 13e actief. Hij was dus al 13 jaar bezig toen ik erachter kwam, maaaaar is ook verloofd geweest ondertussen en heeft toen, denk ik, even stil gestaan. Dus hij heeft er zeg maar 11 jaar over gedaan en ook wel eens een trio gehad.

Telt rood staan?

Ga je volgende week meedoen met de https://weekzondervlees.nl/?

  • Ja
  • Nee
  • Ik eet sowieso al nooit vlees

0 stemmers

1 like

Als je iemand (privé, dus niet voor werk belt), wat doe je dan meestal:

  • Bellen via whatsapp
  • Bellen via telefoon
  • Anders

0 stemmers

(ik gebruik zelf namelijk altijd gewoon mijn telefoon, maar zie dat vriendinnen en mijn moeder eigenlijk alleen whatsapp gebruiken. Waarom?)

Ik denk omdat via Whatsapp gratis is als je allebei op de wifi zit?

Busted

2 likes

Ik heb sowieso al gratis bellen + de ontvangst vind ik vaak beter met ‘normaal’ bellen

2 likes

Ja, ze hoeven allemaal niet echt zuinig te zijn met minuten, en het is ook vaak als we ergens zijn, dus op mobiel internet zitten.

Straat- en door to door verkoper! Ik weet dat veel mensen daar hier een hekel aan hebben, maar het is ook maar werk voor mij!