Stel je persoonlijke vraag #6

Als je een ei kookt, prik je er dan van tevoren een gaatje in?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Huh waarom zou je dat doen?

Zodat je ei niet barst, is me best vaak overkomen. Je hebt daar speciale eiprikkers voor.

2 likes

Oh ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Maar mijn ei barst eigenlijk ook bijna nooit.

Dat is echt goor, dan komt al dat eiwit eruit flubberen.

afbeelding

3 likes

Nee maar vroeger deden ze dat toch ook als je eieren ging schilderen of zo?
Maar ik ben sowieso te lui om nog meer te doen dan het dumpen van een ei in water en de knop van de kookplaat om te draaien.

Is 1 seconde haha. Geen idee eigenlijk, ik dacht zelf dat met eieren schilderen je ze ergens tussen klemt.

Via Messenger (ik heb nu Whatsapp gestemd, is vergelijkbaar).

Volgens mij is de vraag al eerder gesteld maar een dag van te voren vraag ik het me toch af: Ga jij naar de klimaatmars?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als ik zo’n ding had zou ik het wel doen (mijn moeder doet het ook altijd), maar ik heb er dus geen een en voel me nog niet geroepen om een te kopen haha.

1 like

Onverwachte visite

  • Leuk!
  • Vreselijk
  • Wel oke

0 stemmers

Of ja, vooral vreselijk voor hen want ik doe toch niet open. Even bellen van tevoren hoor, of het uitkomt.

10 likes

Hahaha precies dit inderdaad! Als je wil langs komen prima, maar laat het eerst weten. En dan bedoel ik niet 5 minuten van te voren een mededeling ontvangen.

Ik ben blij dat niemand me van buiten kan zien zitten op de bank oid. Dat vond ik altijd zo mega irritant bij m’n ouders, kwam er iemand het oprit op lopen en dan al zo zwaaiend naar binnen. Bleh, ik voelde me dan altijd verplicht om open te doen. Nog erger is gewoon via de achterdeur en je ineens HALLO hoorde. :sob:

Ik wou echt serieus vanuit Limboland met de trein komen maar mijn moeder viert haar verjaardag groots morgen (en normaal nooit). Vind het ergens heel jammer…

1 like

Dit is echt zoiets van; ligt eraan wie het draagt en hoe het gestijld wordt… Ik vind tijgerprint niet per se aso maar het kan er wel snel ordinair uitzien

20 likes

Tijger en slangenprint dus niet echt, maar associeer panterprint nog steeds met tokkies en aso’s, ookal is het tegenwoordig niet uit het straatbeeld weg te denken met de huidige trend. Kan er nog steeds niet aan wennen.

Ik vind het wel minder ordinair dan een aantal jaar geleden, ik denk omdat het idd niet meer uit het straatbeeld weg te denken is. Zelf draag ik het nooit, ook nooit gedaan op 1 hemdje na die ik toen aan een vriendin heb gegeven. Ik vind het altijd al een vreemd fenomeen dat je met de print van de huid van een dier rondloopt. Gewoon een raar idee. Namaak of niet. Maar ik loop dan wel weer in leren jassen en schoenen dus hypocriet wel.

1 like

Waar stop jij je thermometer?

  • Kont
  • Oksel
  • Mond
  • Oor (want oorthermometer)

0 stemmers

Als je geen oorthermometer hebt is toch helaas je kont het best voor zover ik weet.

1 like