Stel je persoonlijke vraag #6

Gaat ook lastig zonder echte neus :skull:

40 likes

Ik koop altijd hezelfde, maar alleen in de aanbieding :stuck_out_tongue:

2 likes

Aussi sinds een jaar ongeveer, zweer erbij :blush:

Ik vond deze oprecht moeilijk hahah. Ik zou wel willen backpacken met Nick en Simon, Ibiza met Monica en Lil kleine, tv-tas met Ronnie en een wijnreis met Patricia.

1 like

Omdat ik hem een engerd vind.

8 likes

Ik vind het best jammer dat het resultaat op de eerste pol niet 100% ja is.

17 likes

Feminist zijn houdt gewoon in dat je vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld moeten worden. Dus allemaal op ja stemmen jongens. Het betekent niet dat je je beha’s verbrandt en elke protestmars tegen ongelijkheid bijwoont.

We should all be feminists! <3

25 likes

NEE IS ZIELIG VOOR MANNEN

3 likes

Deze is wel nice trouwens. Beetje brutaal wel. En grof.

19 likes

Die vakantie lijkt me ook fantastisch, dan neem ik hem maar op de koop toe. Gewoon oortjes in en genieten van het uitzicht buiten.

4 likes

heb jij in je keuken:

  • een keukenrol
  • een kaasschaaf
  • afwasmiddel
  • handzeep
  • een knoflookpers
  • een spatel
  • vaatwasserblokjes
  • een fruitschaal
  • een messenblok
  • een magnetron
  • een waterkoker
  • bakpapier
  • een ovenschaal
  • ovenhandschoenen
  • placemats
  • stoffer en blik
  • een klok
  • een bak(je) waar je groenafval in doet
  • een theedoos/iets waar je theezakjes in bewaart

0 stemmers

Alles behalve een stoffer en blik, heb een kruimelzuiger :smiling_imp:

2 likes

Ik had het hier laatst over met een collega. Zij ziet dr kinderen ongeveer elke week en vond het maar gek dat ik zei dat ik nooit bij mn ouders ga eten of zij bij ons. Toen ging ik er eens over nadenken en ik zie ze toch wel ongeveer 1x per maand. Vind het ook wel genoeg eigenlijk

Ik heb ook “nee” gestemd en ben het met jouw argument eens!

2 likes

Dan ben je dus een feminist. Feminist en activist zijn twee verschillende dingen. Als je het gedachtegoed van het feministe deelt; gelijke kansen en behandeling voor iedereen ongeacht sekse, huidskleur, seksualiteit etc, ben je een feminist. Punt uit afgelopen.

En schreeuw het alsjeblieft van de daken.

36 likes

Feminist: a person who believes in the social, political, and economic equality of the sexes.

Dus inderdaad, we should all be feminists, wel geslacht je zelf ook hebt.

4 likes

@Eddie denk dat je wel onderscheid kan maken tussen een feministische activist en iemand die er feministische denkbeelden op nahoudt.

Voor mij is een feminist inderdaad puur iemand die voor gelijkheid is, maar als je ‘feminisme’ opzoekt op Wikipedia wordt het meer gebracht als een activistische stroming.

Vind het een beetje lastig welke definitie we dan zouden moeten aanhangen…

3 likes

Ik vind een feminist een Aletta Jacobs type.

Geen waterkoker, maar ik heb sindskort zo’n Quooker kraan :sunglasses:

5 likes

Ja zij was er ook een. Maar het is een misvatting dat je je bh in de fik moet steken en okselhaar moet hebben om jezelf een feminist te noemen. Ik denk dat daar de crux ook zit. Mensen hebben zo’n beeld van feminisme, dat het mannenhaters zijn en weet ik wat maar het is eindelijk gewoon heel makkelijk en toegankelijk. En ik snap werkelijk niet hoe je jezelf geen feminist kan noemen, zeker niet als je een vrouw bent.

16 likes