Stel je persoonlijke vraag #6

Ik check hoe schoon of smerig het bed en de badkamer is.

Ja inderdaad, daarom heb ik ook (nog) niet gestemd. Ik zie ze nu ongeveer twee keer per maand, maar als ik nog in dezelfde stad zou wonen dan zou dat waarschijnlijk eerder minimaal twee keer per week zijn. Ze wonen heel centraal en het was voor mijn zus en mij altijd een beetje een ontmoetings-/verzamelpunt. Soms bleef ik een kwartiertje, maar andere keren bleef ik ook wat langer hangen en eten etc.

3 likes

Oh ik heb het geïnterpreteerd als “hoe vaak zien jullie elkaar”. Ik ontmoet mijn pa ook vaak in de stad of bij anderen thuis. Kom 3x per jaar in mijn ouderlijk huis ongeveer. Reis duurt lang, heb er verder niet echt iets te doen en mijn pa is toch vaak in mijn stad dus zie hem dan liever daar.
Bedenk me wel nu dat mijn vader heel vaak vraagt of ik langs kom… nu voel ik me schuldig. Misschien toch maar eens doen dan binnenkort. (Maar dan moet ik naast de stomme reis ondernemen ook altijd zooi meenemen of spullen uitzoeken en daar heb ik geen zin in als ik gewoon van mijn vrije tijd wil genieten).

2 likes

Verschilt. Toen mijn moeder nog leefde ging ik 1x in 2 weken bij haar eten. Mijn vader heeft aangeboden laatst dat ik er elke week mag eten maar dat doe ik niet. Denk wel dat ik hem nu 1x per maand zie, was eerst maar paar keer per jaar.

1 like

ik heb elk kwartaal gestemd maar dat komt omdat ik in het buitenland woon.

2 likes

Ik vind het zo naar als dat laken is ingestopt. Alsof mijn voeten stikken. Maar mijn ex sliep het liefst met zijn voeten opgepropt onder zo’n strak laken. Dus als ik met hem in een hotel sliep of bij hem dan was het een hele strijd om dat ding los te maken haha. Hij was ook 2 meter nog wat en schoenmaat 50 dus lag helemaal dubbel gevouwen dan. Snap niet dat zijn voeten smorgens nog leefden.
Een vriendin met wie ik weleens een nachtje weg ga wil die lakens overigens ook nooit los dus dan maken we altijd een vakkundige grens 🤷🏼

1 like

Het zit een beetje tussen elke maand en elk kwartaal in. Ze wonen op 4uur reizen, woonde ik dichterbij zou ik zeker vaker langs gaan.

1 like

Dit krijg ik ook veel, blokker en doe altijd ongewenst, maar blijft ook maar in m’n gewone mail terecht komen

Interessepeiling:

Doe jij elke dag:

  • Je bed opmaken
  • Gordijnen open
  • Sochtends vaatwasser uitruimen
  • Gordijnen beneden open
  • Opmaken, leuk aankleden
  • Douchen
  • Stofzuigen
  • Wasmachine aanzetten
  • Schoonmaken
  • Wc schoonmaken
  • Badkamer afnemen
  • 3 maaltijden eten
  • Savonds vaatwasser aan
  • Afwassen savonds
  • Tandenpoetsen
  • Make up afhalen

0 stemmers

Uitleg poll:

Ik heb vaak dagen dat ik de gordijnen dicht houd, Mn bed niet opmaak, Mn huispak aanhoud, eind van de middag pas de vaatwasser uitruim
En ga zo maar even door.

Kreeg ik vanmiddag toch op Mn donder van Mn moeder dat ik dat doe, was niet normaal zij ze :roll_eyes:

2 likes

Nou dan moet ze eens even een weekje met mij mee lopen hahah. Denk dat ze dan denkt dat ik compleet gestoord ben hahah.

2 likes

Elke dag stofzuigen… Of de wasmachine aanzetten… Of de wc/badkamer schoonmaken. Wat een hel.

11 likes

Ik zet ook niet elke dag de vaatwasser aan, pas als ie vol is. Kan zo een week duren, of is dat ook gek?

2 likes

Ik heb trouwens voor gordijnen open gekozen want ik doe ze in de woonkamer en computerkamer wel open overdag. Maar van de slaapkamer is altijd dicht want ik woon beneden en met slaapkamerraam aan de straatkant dus ik wil niet nadenken of mensen kunnen zien dat ik mij aan het omkleden ben.

Hebben jullie een vaste merk voor shampoo?

  • Ik koop (bijna) altijd hetzelfde
  • Ik koop gewoon steeds maar wat
  • Ik koop wat in de aanbieding is

0 stemmers

En tandpasta?

  • Ik koop (bijna) altijd hetzelfde
  • Ik koop gewoon steeds maar wat
  • Ik koop wat in de aanbieding is

0 stemmers

Kom ik weer solid shampoo promoten (Lush). Heb al ruim halfjaar geen nieuwe shampoo hoeven te kopen en ziet er naar uit dat ik dat het aankomende halfjaar ook niet hoef! Bespaart best wat.

2 likes

Als je niet meer kan ruiken dan proef je toch ook bijna niks meer? Althans dat heeft mijn moeder…

7 likes

Gaat ook lastig zonder echte neus :skull:

40 likes

Ik koop altijd hezelfde, maar alleen in de aanbieding :stuck_out_tongue:

2 likes

Aussi sinds een jaar ongeveer, zweer erbij :blush: