Stel je persoonlijke vraag #6

Don’t go.

2 likes

Zou ik niet doen! Waarschijnlijk als je buiten adem raakt, ga je alleen maar meer hoesten etc. Als je echt iets wil doen kun je misschien beter een grote ronde gaan wandelen in de frisse lucht of wat rustige/lichte kracht training doen.

1 like

Moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen, maar dit is het geworden :blush:

Samenvatting

126 likes

Klinkt intensief, dus ik zou het niet doen.

2 likes

Mooi geworden zeg! Jullie ook blij mee?

1 like

Mooi! Een stuk warmer. :relaxed:

1 like

Vragen mag altijd :smile: we hebben aan de achterkant, waar de woonkamer zit, over bijna vijf meter breed ramen. Dus licht genoeg. Alleen met dit weer wordt het ook buiten overdag niet echt licht, dus het lijkt nu wat donkerder.

@Rozecoupeschaar ja wij zijn er ook blij mee! Wel even wennen omdat het donkerder is dan we gewend zijn, maar ons huis kan dat wel hebben.

3 likes

Naar mijn idee geeft je lichaam op dit soort momenten aan dat je wat rust nodig hebt en sporten valt voor mij niet onder rust nemen, dus ik zou niet gaan sporten.

2 likes

Wauw, mooi!

Ik zou het niet doen! Ik heb altijd het idee dat ik al energie tekort kom als ik ziek ben en als ik dan ga sporten verbrand ik juist energie die ik nodig heb voor mijn herstel.
Naar buiten gaan doet me dan wel altijd goed, dus ik ga dan vaak gewoon een rondje wandelen voor wat frisse lucht. Zou ik wel even wachten tot het droog is haha.

1 like

Zo mooi! Welke kleur is dit?

1 like

Ik vind concerten en festivals zo vreselijk.

2 likes

Mooi! Ik had net op pinterest allemaal afbeeldingen opgeslagen waarin ongeveer deze muurkleur zit, wil deze kleur heel graag in m’n nieuwe woonkamer gaan doorvoeren.

Wat uiterlijk van je partner betreft, (ik heb overigens geen partner op het moment maar wel een serieuze date) heb ik het gevoel dat als het goed zit dat je er niet eens echt objectief naar kunt kijken. Een beetje het ‘liefde maakt blind’ effect. Als ik kijk naar exen vond ik ze altijd wel erg knap, maar later zag ik de dingetjes die toen niet belangrijk waren (scheven tanden/gekke neus/lichaamsbouw of iets dergelijks) toch ineens beter.
Mijn huidige vaste date is niet een typische knappe verschijning denk ik maar ik val enorm op hem. Innerlijk en uiterlijk. Dus op het moment an sich zou ik denk ik altijd wel ‘ja’ antwoorden.

1 like

Ik heb wel kledingstukken van m’n vriend die ik draag en er zijn kledingstukken van mij ie hij draagt, telt dat ook?

Ik vind burgerlijk trouwens meer een mentaliteitsding dan dat het daadwerkelijk gaat om of je wel of geen bakfiets hebt.

7 likes

@Juuldie @morale vind het wel tellen maar vind persoonlijk niet altijd burgerlijk

@Chuckie ja dat ben ik wel met je eens, al zijn sommige dingen wel typisch ofzo. Maar eens dat dit niet direct hoeft te betekenen dat je het bent of dat het zo is.

Ik vind mijzelf wel burgerlijk, maar zie dit helemaal niet als iets negatiefs? Gewoon een simpel en makkelijk leven. Houd ik wel van :wink:

15 likes

Ja ik weet dus niet zo goed wat burgerlijkheid is. Want de definitie is deels wel negatief

horend bij de staatsburger of in een geregelde maatschappij, bekrompen en saai niet avontuurlijk

Maar de dingen hierboven vind ik sowieso allemaal niet negatief. En burgerlijkheid in mijn hoofd is ook niet per se negatief of bekrompen.

4 likes

Hahaha nu ben ik héél benieuwd of ik diegene ken. Waarschijnlijk niet, niet zoveel daters in huis😂

Het dorp waar ik woon, heeft eigenlijk niet echt een centrum of winkelstraten :sweat_smile: Ik heb maar ‘geteld’ tot aan de lokale supermarkt/frituur

13 likes