Stel je persoonlijke vraag #6

Ja! Bekend mee?

Ja! Ik ken wat mensen die er wonen dus ik kom er ook wel eens. Die keukens zijn altijd echt een rotzooi haha. Wel gek idee dat ik misschien wel in jouw huis ben geweest!

1 like

ik wil je trauma niet verder oprakelen maar HOE MOET IK DIT VOOR ME ZIEN IN GODESNAAM

2 likes

hoe kook je hier een hemelsnaam een gezonde maaltijd? waar kan je hier groenten snijden? hoe loop je hier geen salmonella op?
ik dacht dat mijn huisgenoten erg waren maar dit slaat echt alles haha

1 like

We hebben ook nog 2 grote tafels die semi onderdeel van de keuken zijn! Dus daar gebeurt het meeste werk haha

Haha o mijn ervaring net was hemels; zachte stoel in het concertgebouw naast een aandoenlijk oude man die een praatje met me maakte in de pauze, hartverscheurende spel van janine jansen waar ik even een traantje om moest laten. Luv it

6 likes

Dan ga je echt naar de verkeerde concerten :stuck_out_tongue:

29 likes

Ik laat mijn bed inderdaad ook open, maar ik maak het wel netjes! Dus ik sla het dekbed terug en zorg dat hij aan beide kanten gelijk ligt. Dus dat zie ik dan wel als opmaken, ik stap niet uit bed om het zo te laten liggen.

2 likes

Ik had een eigen computer boven op mijn kamer, mn ouders hadden hun eigen computer op hun kamer in zo’n secretaire die altijd op slot was.
Ziek thuis, verveling, gaan zoeken naar de sleutel,
wachtwoord in 1 keer goed geraden, want waarom zou ik daar niet op mogen? Toen stond het ook nog eens in een mapje dat belastingaangifte heette en dan daarin een mapje met een jaartal van toen een jaar of 4 terug. Geen idee waarom ik het nodig vond daar in godsnaam in te kijken.
Curiosity killed the cat.

21 likes

Is MJ schuldig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is R. Kelly schuldig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Jordyn echt met Tristan gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat Khloe Kardashian een andere vader heeft dan de rest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet wat voor sport je wilde gaan doen, maar je kunt het altijd proberen op een lagere intensiteit. Vaak voel je je wel iets beter erna.

Ah ja daar heb ik geen verstand van

Don’t go.

2 likes

Zou ik niet doen! Waarschijnlijk als je buiten adem raakt, ga je alleen maar meer hoesten etc. Als je echt iets wil doen kun je misschien beter een grote ronde gaan wandelen in de frisse lucht of wat rustige/lichte kracht training doen.

1 like

Moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen, maar dit is het geworden :blush:

Samenvatting

126 likes

Klinkt intensief, dus ik zou het niet doen.

2 likes

Mooi geworden zeg! Jullie ook blij mee?

1 like

Mooi! Een stuk warmer. :relaxed:

1 like

Vragen mag altijd :smile: we hebben aan de achterkant, waar de woonkamer zit, over bijna vijf meter breed ramen. Dus licht genoeg. Alleen met dit weer wordt het ook buiten overdag niet echt licht, dus het lijkt nu wat donkerder.

@Rozecoupeschaar ja wij zijn er ook blij mee! Wel even wennen omdat het donkerder is dan we gewend zijn, maar ons huis kan dat wel hebben.

3 likes

Naar mijn idee geeft je lichaam op dit soort momenten aan dat je wat rust nodig hebt en sporten valt voor mij niet onder rust nemen, dus ik zou niet gaan sporten.

2 likes