Stel je persoonlijke vraag #6

‘Prinses’ was voor mijn zus en mij vroeger een scheldwoord tegen elkaar. Vonden we echt een belediging. :roll_eyes:

5 likes

weg

… haal t zo weg maar m’n huisgenoten zijn echt kunstenaars in bendes maken

11 likes

Ik keek hier echt vol walging naar, tot ik me bedacht dat mijn studentenhuis vroeger er ook ongeveer zo uit zag (8 mensen die een keuken van zo’n 10m2 deelden, je kunt je er wel wat bij voorstellen denk ik) en ik daar prima gewoond heb. Nu ben ik oud en woon ik alleen en maak ik daadwerkelijk regelmatig schoon, maar ik word er gewoon bijna nostalgisch van :smile:

2 likes

Ik heb een keer foto’s van ze gevonden van tijdens de daad :sob:
Op mn netvlies gebrand.

16 likes

Bij ons zijn het nog meer mensen die deze keuken delen! Maar krijg er in gezelligheid en vriendschap heel veel voor terug.

1 like

Hee woon jij in een studentencomplex dat begint met een F in L? Als je wil dat ik dit weghaal moet je het zeggen hoor haha

1 like

Ja! Bekend mee?

Ja! Ik ken wat mensen die er wonen dus ik kom er ook wel eens. Die keukens zijn altijd echt een rotzooi haha. Wel gek idee dat ik misschien wel in jouw huis ben geweest!

1 like

ik wil je trauma niet verder oprakelen maar HOE MOET IK DIT VOOR ME ZIEN IN GODESNAAM

2 likes

hoe kook je hier een hemelsnaam een gezonde maaltijd? waar kan je hier groenten snijden? hoe loop je hier geen salmonella op?
ik dacht dat mijn huisgenoten erg waren maar dit slaat echt alles haha

1 like

We hebben ook nog 2 grote tafels die semi onderdeel van de keuken zijn! Dus daar gebeurt het meeste werk haha

Haha o mijn ervaring net was hemels; zachte stoel in het concertgebouw naast een aandoenlijk oude man die een praatje met me maakte in de pauze, hartverscheurende spel van janine jansen waar ik even een traantje om moest laten. Luv it

6 likes

Dan ga je echt naar de verkeerde concerten :stuck_out_tongue:

29 likes

Ik laat mijn bed inderdaad ook open, maar ik maak het wel netjes! Dus ik sla het dekbed terug en zorg dat hij aan beide kanten gelijk ligt. Dus dat zie ik dan wel als opmaken, ik stap niet uit bed om het zo te laten liggen.

2 likes

Ja ik vind concerten ook vaak kut! Maar op festivals dan weer niet. Tel dat wel mee als concert, dus heb nooit meer bioscoop gekozen.

Ik had een eigen computer boven op mijn kamer, mn ouders hadden hun eigen computer op hun kamer in zo’n secretaire die altijd op slot was.
Ziek thuis, verveling, gaan zoeken naar de sleutel,
wachtwoord in 1 keer goed geraden, want waarom zou ik daar niet op mogen? Toen stond het ook nog eens in een mapje dat belastingaangifte heette en dan daarin een mapje met een jaartal van toen een jaar of 4 terug. Geen idee waarom ik het nodig vond daar in godsnaam in te kijken.
Curiosity killed the cat.

21 likes

Is MJ schuldig?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Is R. Kelly schuldig?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Jordyn echt met Tristan gegaan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat Khloe Kardashian een andere vader heeft dan de rest?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet wat voor sport je wilde gaan doen, maar je kunt het altijd proberen op een lagere intensiteit. Vaak voel je je wel iets beter erna.

Ah ja daar heb ik geen verstand van

Don’t go.

2 likes