Wauw, mooi!
Ik zou het niet doen! Ik heb altijd het idee dat ik al energie tekort kom als ik ziek ben en als ik dan ga sporten verbrand ik juist energie die ik nodig heb voor mijn herstel.
Naar buiten gaan doet me dan wel altijd goed, dus ik ga dan vaak gewoon een rondje wandelen voor wat frisse lucht. Zou ik wel even wachten tot het droog is haha.
Zo mooi! Welke kleur is dit?
Ik vind concerten en festivals zo vreselijk.
Mooi! Ik had net op pinterest allemaal afbeeldingen opgeslagen waarin ongeveer deze muurkleur zit, wil deze kleur heel graag in mân nieuwe woonkamer gaan doorvoeren.
Wat uiterlijk van je partner betreft, (ik heb overigens geen partner op het moment maar wel een serieuze date) heb ik het gevoel dat als het goed zit dat je er niet eens echt objectief naar kunt kijken. Een beetje het âliefde maakt blindâ effect. Als ik kijk naar exen vond ik ze altijd wel erg knap, maar later zag ik de dingetjes die toen niet belangrijk waren (scheven tanden/gekke neus/lichaamsbouw of iets dergelijks) toch ineens beter.
Mijn huidige vaste date is niet een typische knappe verschijning denk ik maar ik val enorm op hem. Innerlijk en uiterlijk. Dus op het moment an sich zou ik denk ik altijd wel âjaâ antwoorden.
Ik heb wel kledingstukken van mân vriend die ik draag en er zijn kledingstukken van mij ie hij draagt, telt dat ook?
Ik vind burgerlijk trouwens meer een mentaliteitsding dan dat het daadwerkelijk gaat om of je wel of geen bakfiets hebt.
@Juuldie @morale vind het wel tellen maar vind persoonlijk niet altijd burgerlijk
@Chuckie ja dat ben ik wel met je eens, al zijn sommige dingen wel typisch ofzo. Maar eens dat dit niet direct hoeft te betekenen dat je het bent of dat het zo is.
Ik vind mijzelf wel burgerlijk, maar zie dit helemaal niet als iets negatiefs? Gewoon een simpel en makkelijk leven. Houd ik wel van
Ja ik weet dus niet zo goed wat burgerlijkheid is. Want de definitie is deels wel negatief
horend bij de staatsburger of in een geregelde maatschappij, bekrompen en saai niet avontuurlijk
Maar de dingen hierboven vind ik sowieso allemaal niet negatief. En burgerlijkheid in mijn hoofd is ook niet per se negatief of bekrompen.
Hahaha nu ben ik héél benieuwd of ik diegene ken. Waarschijnlijk niet, niet zoveel daters in huisđ
Het dorp waar ik woon, heeft eigenlijk niet echt een centrum of winkelstraten Ik heb maar âgeteldâ tot aan de lokale supermarkt/frituur
Dit is wel een interessant inzicht.
Ik herken die afkeer voor vlotte âgoede eerste indrukâ personen heel sterk.
Leuk experimentje. Deze maand eens slappe handjes geven.
Wel met haar toestemming (gezoend en gesekst met een partner van iemand uit mijn kennissenkring).
Welke van onderstaande dingen heb jij?
- Een regendouche
- Tampons van het merk Yoni
- Servies van blond Amsterdam
- Een onesie
- Een exemplaar van de Linda.
- Lego
- Een fles liquor 4
- Een planner
- Een zoutlamp
- Vloerverwarming in huis
0 stemmers
Bij polls zoals deze (wat voor âergeâ dingen je wel eens gedaan hebt) boeit het me niet heel erg wie wat stemt, hoewel het natuurlijk altijd leuker is als het niet anoniem is.
Maar als het gaat om dingen waar ik een felle mening over heb (kunnen grotere ethische kwesties zijn, maar ook vaak kleine onzinnige discussies) ga ik altijd kijken wie er âaan mijn kantâ staan en ook juist welke forummers datgene aanklikken waar ik het zeer gepassioneerd mee oneens ben
Doe ik ook in discussies op het forum trouwens. Soms zijn er zo duidelijk twee partijen en dan vind ik het heel interessant om te kijken welke forummers de berichten van welke kant liken.
Ik heb het allemaal niet en kan nu de stemmen niet zien
Ik mis de optie âgewoon neeâ over naar Parijs met je schoonmoeder.
(Overigens, in je vraag moet het zijn betaald en in het antwoord betaalt)
Ahh noo kan hem nu niet meer aanpassen