Stel je persoonlijke vraag #6

Salsa shop! Een veggie burrito bowl met alles erin :yum:

2 likes

Ik heb geen idee of het Brits koningshuis hier verplicht toe is! Zou goed kunnen.

Dit gebouw is:

• Wanstaltig
  • NMSVPE
  • Kan ermee door
  • Leuk!

0 stemmers

1 like

Het enige noemenswaardige aan mijn geboortestad volgens toeristen. Voordat dit gebouw er was, was het ā€˜oh daar is een Primark toch?’

7 likes

Wow was de Primark daar eerder dan dit gebouw? Ik kom er niet supervaak, maar wist niet dat dit gebouw zo 'jong was haha.

2 likes

Ben je op dit moment verkouden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je op dit moment ongesteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben het allebei, zwaar leven.

3 likes

Hahah toen had je ook nog veel meer de Primark express dan nu.

(Sprinter naar Hoorn. Altijd vol met Primark tassen)

4 likes

Ja, maar niet veel eerder hoor. Heb het even opgezocht en er zit een jaar tussen (2011-2012)

Eten met stokjes. Natuurtalent.

2 likes

Nee. Maar ik ben nu wel benieuwd, zijn dit random namen? En waarom deze?

2 likes

Nee maar mijn tweede naam wel, en die komt niet super vaak voor.

1 like

Een letter verschil, toch voor de naam gestemd.

1 like

Ik heb sinds een half jaar ongeveer dat ik verkouden ben als ik menstrueer. Mijn mannelijke kamergenoot valt het al wel op dat ik elke maand verkouden ben, maar om nou uitgebreid te vertellen dat het komt door mijn ongesteldheid…:stuck_out_tongue:

1 like

Je kunt het beste ook een optie ā€œneeā€ toevoegen. Nu zijn de verhoudingen scheef: niet 23% van dit forum heeft een vader met de naam Hans, maar 23% van de mensen met een vader met een naam uit dit rijtje heeft Hans als voornaam.

9 likes

Ah oke, dan zit je natuurlijk helemaal goed, sorry voor m’n advies hah

1 like

Vind Louise eigenlijk best een mooie naam! Alleen lijkt het me zo irritant als je een hele populaire naam hebt en je met 5 andere Louise’s in de klas zitšŸ™ˆ

Mila, al vind ik AmĆ©lie ook heel leuk maar niet bij mij passen en mijn vader heeft een paar dagen Louis geheten (toen bedacht m’n oma zich) dus dat vind ik raar. En vind Marie heel lelijk, geen idee waarom.

2 likes

Ik vind Amelie (ook met streepje) echt zo’n aanstellerige naam. Zie dan echt zo’n verwend special snowflake kind voor me

37 likes

Hahaha stel dat je een kind hebt gekregen, geboortekaartjes zijn verstuurd, je hebt iedereen verteld hoe het kind heet en dan na een weekje ineens

image

72 likes

Hahaha ja hij heeft echt 3 dagen Louis geheten en toen was het toch, nouuuuuu neh.

15 likes