Hm ja dit is wel oké haha. Ik had meer zoiets in mijn hoofd:
Ik heb dit heel veel gedragen, maar ik vind het inmiddels niet meer bij me passen. Ik vind het alleen nog steeds niet lelijk, dus prima voor anderen!
Als het 20-24 graden is, draag ik ook vaak een jurkje met lange mouwen, dat is ongeveer hetzelfde!
Dit inderdaad, meestal eind april/begin mei
Ja dit heb ik laatst nog in Waar erger je je aan geplaatst maar dan over jurkjes. Ik kan echt niks met zomerjurkjes met lange mouwen tegen de tijd dat het weer is voor blote benen vind ik het ook tijd voor korte mouwen haha
Dit inderdaad. Had eens het top idee om een playsuit aan te doen naar een festival met dixies! Ja was echt een top ervaring wel.
Alle seizoenen kan dit toch? Gewoon in winter met panty en in de zomer zonder
Stenden?
Jammer dat ik mijn kleurkunsten niet op mijn cv mag zetten:
Ik won ooit met een kleurwedstrijd de 1e prijs (dat was een hele roze bedoeling met poppen) terwijl ik graag de 2e prijs wilde winnen (een koalarugtas). Op de uitreiking had ik toen gewisseld met de 2e winnaar omdat zij juist graag die andere prijs wilde hebben.
Ik won ooit een échte Kodak fotocamera (met rolletjes toen nog) en vriendjes en vriendinnetjes waren jaloers omdat niemand van hen een camera had. (Ik kreeg van mijn ouders maar 2 a 3 keer per jaar een rolletje en de mogelijkheid om het te ontwikkelen, dus uiteindelijk heb ik er niet superveel plezier van gehad.)
En bij de supermarkt won ik een videoband met goocheltrucks van Hans Kazan (inclusief uitleg). Ik voelde mij vet stoer dat ik anderen, tijdens een braderie, kon uitleggen hoe bepaalde trucks in elkaar staken.
En bij de lokale bakker nog een eekhoornknuffel die ik trots Eekie noemde. We kwamen verder nooit bij die bakker haha, ik had via vriendjes op school gehoord dat ze daar een kleurwedstrijd hadden en die platen op de counter lagen.
Edit: @ellegirltalk OMG we hadden dezelfde prijs gekregen ooit :'D
Mijn moeder werd vroeger echt boos als ik dat aantrok. Ik keek wel een clown etc. zei ze. Nou vind ik het tegenwoordig ook niet zo mooi en zou ik er zelf niet voor kiezen maar haar reactie pff.
Stel jij zat in de vakjury van een kleurwedstrijd en op de kleurplaat stond sint met zijn pieten. Zou jij dan denk je bewust (dan wel onbewust) eerder iemand laten winnen die de pieten niet zwart of bruin kleur zou hebben ingekleurd?
- Ja
- Nee
- Ik zou de persoon kiezen die het meest netjes had gekleurd of bijvoorbeeld het meest creatief was qua inkleuren ongeacht de pieten verder bruin of zwart zouden zijn.
0 stemmers
Stel je zou een uitnodiging krijgen voor de trouwerij van een vriend(in) die je al 3 jaar niet hebt gesproken. Je hebt een rottige tijd achter de rug en de afgelopen jaar 2 keer gewoon gevraagd hoe het met haar/hem ging maar je kreeg nooit een reactie. Wat zou jij doen? (Je kan niet nagaan bij andere andere vrienden of vriendinnen van deze persoon of zij ook een uitnodiging hebben gekregen .)
- Alsnog naar de trouwerij gaan. Schijnbaar ben je toch belangrijk voor haar anders had hij/zij je niet uitgenodigd om de volledige trouwerij bij te wonen.
- Deze persoon na ontvangst van de kaart contacteren en zeggen dat je niet komt.
- Deze persoon na ontvangst van de kaart contacteren, WEL feliciteren maar zeggen dat je niet komt.
- Deze persoon na ontvangst van de kaart contacteren, wel feliciteren maar zeggen dat je niet komt OMDAT je al jaren geen contact met die persoon hebt gehad en het daar bij laten.
- Deze persoon na ontvangst van de kaart contacteren, wel feliciteren maar zeggen dat je niet komt OMDAT je al jaren geen contact met die persoon hebt gehad maar open staan voor contact
mocht die persoon zich excuseren en aangeven dat hij/zij juist weer een band met je wil opbouwen. - Helemaal niks van je laten horen en sowieso niet naar de trouwerij gaan. Als zij nooit de moeite had genomen om te reageren, waarom zou jij dat dan wel doen?
- Anders…
0 stemmers
Ik zou die persoon contacteren en vragen hoe het komt dat we zo lang geen contact hebben gehad, maar dat ik wel op haar bruiloft mag komen. Afhankelijk van hoe het afloopt maak ik mijn keuze om wel/niet te gaan.
Hmm lastig. Mijn eerste ingeving was niet gaan, omdat ik dan het idee heb dat ik alleen mag komen zodat ze aan kan tonen dat ze vrienden heeft en meer bruiloftsgeld kan innen. Aan de andere kant had ik een vriendin die is geemigreerd en ik nu ook nooit meer spreek, en drie jaar is zo om, maar ik zou het leuk vinden als ik zou worden uitgenodigd als ze gaat trouwen. En zo misschien wel bij meer mensen die ik niet meer spreek. Het is vooral jammer dat ze dan niet de moeite nam om te reageren, ik zou daar denk ook eerst naar vragen.
Welke panty’s draag je meestal? Dat klinkt perfect!
Blijkbaar ben je nog wel belangrijk genoeg om uit te nodigen voor de trouw, dus ik zou wel gaan. Het kan ook een begin zijn naar hernieuwd contact. Ik ben 2 jaar terug ook naar een trouw geweest van iemand waar ik jarenlang weinig tot geen contact mee had. Als het zo lang geleden is, is het soms niet zo gemakkelijk om terug contact te zoeken, maar de trouw was een goed excuus/begin en nu hebben we terug meer contact. Het was super fijn om elkaar terug te zien en herinneringen op te halen en ik doe nu ook bewust meer moeite om het contact te onderhouden.
Ligt eraan of ik denk dat het een leuke bruiloft wordt of niet
Wanneer ik mij uitkleed en het in de wasmand gooi:
- Pleur ik het erin zonder op te letten
- Doe ik mijn broeken binnenstebuiten
- Zorg ik dat mijn sokken niet opgepropt zitten
- Doe ik mijn bovenstukken binnenstebuiten
- Overig, namelijk…
0 stemmers
Wanneer ik de was doe:
- Doe ik ieder kledingstuk één voor één in de wasmachine (en let daarbij op of alles “netjes is”, dus geen opgepropte sokken, een mouw binnenstebuiten en een goed etc.)
- Doe ik ieder kledingstuk één voor één in de wasmachine (en let daarbij niet op hoe de kledingstukken erin gaan)
- Pak ik meerdere kledingstukken en doe het in de wasmachine en herhaal dat totdat de wasmachine vol is
- Pak ik álles in een keer in doe het in de wasmachine
- Overig, namelijk…
0 stemmers
Ik doe alles netjes in m’n wasmand (niets gepropt), maar niet binnenstebuiten (op een enkele keer na).
Beter! Ik heb vrij, hang de hele dag in mn joggingbroek en chilltrui en ga eten bestellen. yass
M’n dag is nog maar op de helft, dus geen idee wat er nog kan gebeuren